lamancha Odesláno 19. prosinec 2003 Sdílet Odesláno 19. prosinec 2003 Tak si tak ctu prispevky a mam dojem , ze se 307 vyrabej jen proto aby privedly k silenstvi ty pitomce co si je kupuji. proboha lidi proc to delate ? Proc kupujete takovy ksunt ? proc si nekoupite skodofku, kopla nebo folsvaagna ? A ja pitomec si tu 307Break[110] koupil taky. ted abych nespal a cekal co se pokazi, stastni majitele vsech 307 spojte se !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robert Odesláno 19. prosinec 2003 Sdílet Odesláno 19. prosinec 2003 hlavně klid, na to, co se jich prodá, si myslím, že to z těma závadama nebude tak strašný. bohužel mouchy má snad každé auto, přepínač blinkrů apod. jsou závady, co nejsou životu nebezpečný. U jiných výrobců jde někdy o život. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lamancha Odesláno 20. prosinec 2003 Autor Sdílet Odesláno 20. prosinec 2003 Tak skoro si mne uklidnil, zatim mam najeto pres dva tisice, takze mam klid jenom se taky nemohu dozvedet co jsou to optimalni otacky. Kdyz si procitam nazory tak nekdo rika, ze to je kolem max. krouticiho momentu - tedy u mne 1750-, jini pisou 2-3 tisice no a dalsi experti se vyjadruji ze klidne nad 4tisice. to same je , kdyz zjistuji kolik km je potreba na zajeti auta a jake podminky dodrzovat. staci jen cist, ze. Odpovedi - vyrobce - neni treba zajizdet ci dodrzovat rezim, protoze je zajet od vyroby, dalsi exparti z chatu tvrdi o rozmezi od 1500 az 30000km. Skoro to vypada, ze by to mel clovek hodit za hlavu a jezdit jak ho napadne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robert Odesláno 21. prosinec 2003 Sdílet Odesláno 21. prosinec 2003 otázka by měla znít, optimální otáčky na co? Jestli chce člověk využít maximální sílu motoru při předjíždění, nebo jet co nejekonomičtěji. A to je ještě ve vztahu, kolik na to šlapeš, někdy se dá jet na pětku sedmdesát, okolo dvou tis. ot., ale nesmí se začít najednou akcelerovat, to samozřejmě nejde. Takže to chce poslouchat motor, podle toho řadit a dávkovat palivo. Asi to chce pro ekonomickou jízdu vycházet z toho, že při 90km/h na pětku, je nejnižší spotřeba a tím se pak řídit. Vysledovat kolik to má otáček a kolik je potřeba mít sešlápnutý plyn. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lamancha Odesláno 21. prosinec 2003 Autor Sdílet Odesláno 21. prosinec 2003 Diky za odpoved, skutecne jsem tu otazku neformuloval dost presne, myslel jsem optimalni otacky vzhledem k spotrebe, dosud jsem jezdil jen s benzinem a potkal jsem se s nazorem, ze jezdit na nizke otacky u dieselu - tedy pod 2000 znamena nicit motor, vysoke tlaky atd, sice pak mi neni jasne proc je teda max. kroutici moment na 1750 ot./min, kdyz to nici motor, ale clovek nemuze rozumet vsemu. Je mi jasne , ze kdyz chci zrychlit tak musim jit do otacek, popripadne podradit a tocit, ale je asi zradne to, ze ten 2litr zvladne jet skoro na jedne rychlosti v rozmezi od 50 do 150km, vim, ze je to zrudnost ho takhle trapit, ale u benzinu to bylo lepe citit-slyset. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sobek Odesláno 20. leden 2010 Sdílet Odesláno 20. leden 2010 50 km/h je rychlost na zaradenu trojku a nie patku, patku radim az okolo 80 km/h Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OloZX6R Odesláno 20. leden 2010 Sdílet Odesláno 20. leden 2010 Docela dobrej datum, ale koukám, že se nic nezměnilo. 307ky jsou stále šunt, původní tazatel už jí určitě nemá...a je pravda, že zjistit něco o motoru/čemkoliv jiným na peugeotu=nemožné, aby člověk byl detektiv... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PEUGEOTIK307 Odesláno 20. leden 2010 Sdílet Odesláno 20. leden 2010 1. Je to celkom cool odpovedať na tak starý dotaz. 2. Kto nechce nech si nekupuje Peugeota!!! [upravil dne 20.1.2010 PEUGEOTIK307] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matuzalem401 Odesláno 20. leden 2010 Sdílet Odesláno 20. leden 2010 Presne tak ak ho niekto nechce a nadava nan tak nech ho nekupuje alebo preda ! Ja ho mam a som spokojný chalani maju aj ine znacky a nadavaju je to o tom ako sa co vydarí.Niektorý ludia su ako stare babky co nadavaju ake porno bolo v telke ale dívaju sa nan az do konca !!!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janou Odesláno 20. leden 2010 Sdílet Odesláno 20. leden 2010 Každé auto má pre i proti. Mazda hrdzavie , Skoda hrkoce , ww sa kradne , niektoré sú drahé , niektoré lacné.... U každého auta počítam s nejakými nákladmi a peugeot mi vyhovuje . Kto neriskuje , nemá . Komu sa nepáči nech nechá tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omegascream Odesláno 20. leden 2010 Sdílet Odesláno 20. leden 2010 moja babka porno nepozeráva Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PEUGEOTIK307 Odesláno 20. leden 2010 Sdílet Odesláno 20. leden 2010 Původně zaslal: Matuzalem401 Presne tak ak ho niekto nechce a nadava nan tak nech ho nekupuje alebo preda ! Ja ho mam a som spokojný chalani maju aj ine znacky a nadavaju je to o tom ako sa co vydarí.Niektorý ludia su ako stare babky co nadavaju ake porno bolo v telke ale dívaju sa nan az do konca !!!!!! Súhlas. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sobek Odesláno 21. leden 2010 Sdílet Odesláno 21. leden 2010 Původně zaslal: honza406-komisar Sobek super odpovídati na příspěvky z roku 2003 Schvalne som siel na najstarsiu temu v 307-kach a nieco napisal. Tym, co sa stalo v tejto diskusii je jasne dokazane, ze ziadna tema nie je nikdy uplne vycerpana a vzdy je k nej co povedat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OloZX6R Odesláno 21. leden 2010 Sdílet Odesláno 21. leden 2010 Já si 307ku koupil, protože se mi líbila a nevěřil jsem, že může být tak špatná. Spletl jsem se. Až opravím závady (jestli se to vůbec povede, když nikdo nic neví a nedokáže říct, co s tím je) a následky bouračky, kterou mi způsobil jeden děda, tak půjde z domu. Už mám vybraný jiný přibližovadlo, tentokrát z Anglie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
twoolf Odesláno 21. leden 2010 Sdílet Odesláno 21. leden 2010 taky ji mám, má svý mouchy, ale nikterak kritické to není. Už jsem měl poruchovější kousky a to byly Made in Germany. Spíš je v čechách problém najít nedojebanej a nestočenej kousek. Ono když se člověk smíří s tím, že to má na tachecu půl mega, může bejt rád, že to vůbec jede... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OloZX6R Odesláno 21. leden 2010 Sdílet Odesláno 21. leden 2010 Moje má najeto 77700km, kupoval jsem měla 74000 dovoz bouračky z francie, mnou opravený, kiláky určo nestočený, auto jak nový,,,jen ty záhadný závady kolem motoru (podtlakový ventily, antipolution fault). Stejně nechápu, že nikdo neví, co s tim je. No nic, už tu s tim nebudu otravovat, jsem smířenej s tim, že na tom provařím prachy a budu to těžko prodávat..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shark734 Odesláno 21. leden 2010 Sdílet Odesláno 21. leden 2010 ja mam 307 asi 3 roky a mala najazdene 38tis a teraz ma 100tis km....dovezene z francuzska a zatial som s motorom problem nemal EDIT: ked mas problemy s FAPom tak si ho daj vykuchat a budes mat pokoj [upravil dne 21/1/10 shark734] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel.n Odesláno 21. leden 2010 Sdílet Odesláno 21. leden 2010 307 jsem si koupil,protože je krásná,prostorná a pohodlná.Před tím jsem měl R19 a 2X Megane a takové věci,které musím řešit neměli ani dohromady.Nejhorší je,že se nikdy nepodaří zcela určit příčinu závady a odstranit jí úplně.Prostě samá záhada. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
andy Odesláno 21. leden 2010 Sdílet Odesláno 21. leden 2010 Moja 307 ma najazdene 120000km,mam ju 4-ty rok pri kupe 44000km,okrem drobnosti ako su tyčky stabilizátora,žiarovky a pod.največšia investícia koncový diel výfuku a katalyzátor. Po pár telefonátoch dovzené z Prahy priamo z fy BOSAL za štvrtinovu cenu ako je u predajcou na slovensku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OloZX6R Odesláno 21. leden 2010 Sdílet Odesláno 21. leden 2010 Právě že s FAPem problém vůbec nemám, prostě ta hláška někdy vyskočí když tomu víc šlapu, na diag. žádná chyba a zase ta hláška sama zmizí. V peugeotu bezradní a nějak už mě to nebaví pořád řešit. Spotřební věci (brzdy, žárovky, výfuky atd) vůbec neřeším, ty jsou u každýho auta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.