Sign in to follow this  
Followers 0
Fusion

Teorie o přestavbách aut

19 posts in this topic

Potřeboval bych poradit jak probíhá "přestavba" auta. Ptal Sem se pár lidí a dá se říct že nikdo pořádně neví co a jak.

Jde o auto, zcela legální původ, bohužel dovoz, kterej by se dal jinak řešit asi jedině přes homologace atd. (USA)

Proto se objevil nápad koupit papíry se značkama (dneska pár korun) ale co potom?

Jak to udělají s číslama aby zůstalo původní vinko? Překopávat VINka v autě není schůdná cesta (je jich po autě prý 17 nebo kolik) takže opravdu nevím jak na to.

A jak je to kdyžtak s tou homologací? Někdo říkal "to tě bude stát víc jak to auto" :)

Každá rada dobrá.

Jo a jako veterán to nejde, nemá roky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kamarad v praci si pry doveze auto z USA, zkusim se poptat jak nebo kdo mu to zarizuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Díky.

Mmch. clo už je vyřízený, auto má dokonce STK na VIN (kvůli otravným cajtům) ale na homologaci je pár problémů:

a) nemá el. naklápění světěl (prý povinný v Evropě od nějakýho roku)

b) vzadu nejsou opěrky, sou tam ale dost nízky sedadla, řeší se to pak prý podle výšky

Blinkry sou oranžový, nic jinýho mě nenapadá.

Je to Mercedes tak nevím proč je s tím takový handrkování.

Share this post


Link to post
Share on other sites

on chce dovizt nejakou ameriku pickup a ma nekoho kdo se tim driv zabyval, zkusim od nej neco zjistit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miracle - jediná možnost, snad veterán, jinak testace auta (individuální) byla před pár lety okolo 70-100 tKč.

Share this post


Link to post
Share on other sites

El. naklápění světel půjde dodělat. Opěrky hlavy vzadu nemusí být, když má opěrák více než 70cm, jinak být musí - ovšem i ty jdou dodělat, a nebo tam jde namaskovat násuvné, jak se dávaly třebas do žigulíků, a pak je zase sundat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jinak žádná "přestavba" NEEXISTUJE, co lze papírově řešit je pouze VÝMĚNA KAROSERIE, potvrzená zastoupením dané značky, a potvrzují na ní shodu dílu - té karoserie. A znamená to úřední přeražení VINu, tedy zprasení původu auta a snížení jeho hodnoty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jojo, těch pár věcí bych pořešil a ty zadní sedadla těch 70cm myslím mají.

A co potom? Začít s přihlašováním dovozu?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: oddie

Jinak žádná "přestavba" NEEXISTUJE, co lze papírově řešit je pouze VÝMĚNA KAROSERIE, potvrzená zastoupením dané značky, a potvrzují na ní shodu dílu - té karoserie. A znamená to úřední přeražení VINu, tedy zprasení původu auta a snížení jeho hodnoty.

To sem potřeboval vědět. Vlastně výměna karoserie jako náhradního dílu.

Jenom nechápu proč to neudělají naopak, zapsat aktuální VIN do papírů, ušetřila by se halda buzerace a času.

Vadí mě na tom právě to, že to bude někdo přerážet. Má to VIN na několika místech (nikdo nebude dělat všechny), hned to bude vypadat jak čorka a všechno je v řiti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pomohlo by nějaký vyjádření od českýho zastoupení že se auto shoduje s everopskou výrobou nebo tak něco?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Fusion

Původně zaslal: p406b

tady je neco o tom proc tomu fi nepreji http://news.auto.cz/aktuality/premiove-znacky-z-evropy-nepreji-reexportu-novych-aut-z-usa.html

proste prachy:grr

[upravil dne 15/2/08 p406b]

Se nedivím, když ty auta co prodávají tady stojí za prd a do USA jdou luxusní verze s úplně jinou kvalitou aby mohly konkurovat.

Není tomu doslova tak, známý si přivezl Mitsubishi Lancer EVO (XX?) a mělo poddimenzované brzdy- menší kotouče, slabší účinek, než u verzí Evropských. Zřejmě kvůli jejich nižším rychlostním limitům:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Fusion

Díky.

Mmch. clo už je vyřízený, auto má dokonce STK na VIN (kvůli otravným cajtům) ale na homologaci je pár problémů:

a) nemá el. naklápění světěl (prý povinný v Evropě od nějakýho roku)

b) vzadu nejsou opěrky, sou tam ale dost nízky sedadla, řeší se to pak prý podle výšky

Blinkry sou oranžový, nic jinýho mě nenapadá.

Je to Mercedes tak nevím proč je s tím takový handrkování.

Myslím že je to od 1997 a jde o naklápění světel z místa řidiče jakékoli.

[upravil dne 14/2/08 jarajarda]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Známej měl servis a dovážel auta (chrysler, chevrolet, cadilac, corvete, dodge apod.).

Neprocházely přední světla, blinkry a brzdové světla. Blinkry a brzdové světla vždy upravil a přední světla v případě nutnosti uplatil na STK:aut. Co si pamatuju tak zásahy do motoru dělat nemusel.

Naklápění bych řešil asi až pokud bys nesehnal světla s upravou pro evropu i tak to asi na STK nepoznají.

Eště taková blbost, vzadu občas mívali ty velké značky jak na náklaďák:D

:xvulMoc výhodné to asi nebylo protože krachnul:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Všechno po technické stránce je OK, já jenom nevím postup. Prostě teď sebrat papíry a jít na magistrát na dovozy to přihlásit nebo prve evidenčka atd.?

Nechápu ten postup a jestli se někde do toho plete ta homologace.

Pokud naklápění světel je od 97 tak taky není co řešit, auto je 94.

SPZ - jo má to ty malý výřezy ale nový EU značky sou menší než ty náklaďákový a větší než motorkový.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.