Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

5 menších závad (jedna větší)


Fazol

Recommended Posts

Dobrý den.

Před rokem a půl , jsem si z bazaru pořídil peugeot 307 break 1.6 benzin,vyrobený v roce 2003.:potlesk . Za tu dobu jsem vyměnil spojkovou sadu,stabilizátory,rozvodový řemen,cívku,brzdové kotouče+destičky,lambda sondu vrchní +spodní a samozřejmě filtry a oleje.:o Teď už mi zbývá dodělat,asi 5 menších závad:mrk Z toho je jedna větší :myslim

1. Prasklo mi lanko na navíjení rezervy.

2. Páčka blinkrů přeskakuje na druhou stranu.

3. Nefunkční zámek sklapění zadního sedadla.

4. Nemám ponětí,kde mám palivový filtr :roll

5. Neustálé kolísání volnoběhu ( +-50/ot ) + při vyšších otáčkách (asi 2500 a výš) při sundání nohy z plynu motor zhasne. Stává se asi tak 2x až 3x denně.:bojim

1. Prasklo mi lanko,na navíjení rezervy.

Prostě dávám rezervu na své místo a přitom na tom navijáku praskne lanko. Dle mého odhadu,jen lanko asi nejde vyměnit. Hledal jsem tady řešení a našel jsem jenom to,že tu rezervu někdo přišrouboval natvrdo dvěma šrouby. (taky řešení) :super

2. Páčka blinkrů přeskakuje na druhou stranu.

Jak jsem se tady dočetl,docela standartní závada. Psali tady,že jde o ´vyšoupání plastu´ na uchycení páčky. Skusím to rozebrat a uvidím. Pokud je jinej nápad,tak napište.

3. Nefunkční zámek sklapění zadního sedadla.

Dá mi velkou práci přemluvit zámek , aby zaklapl.

No prostě tam je něco ulomené a já nevím jakým nejšetrnějším spůsobem se dostat k tomu zámku.

4. Nemám ponětí,kde mám palivový filtr :roll

Možná,že jsem ho přehlíd,ale i při 120 000 prohlídce mi řekli,že mi ho nevyměnili,protože ho nenašli. :myslim

5. Neustálé kolísání volnoběhu a zhasnutí motoru.

Takže to shrnu. Volnoběh kolísá v rozmezí +- 50/ot. 850-950 ot. A při sešlápnutí plynového pedálu a okamžitého puštění , motor buď zhasne a nebo spadne až na asi 300 otáček a taktak se chytne. Diagnostika u jednoho servisu ukazovala něco se spalováním (byla mi doporučena výměna lambd sond,tak jsem taky učinil) u druhého servisu jim vyskočilo něco se sáním. Ale ani jeden servis neřekl přesně o co jde , nebo co mám vyměnit. (jeden servis je PEUGEOT a druhý místní,který ma oprávnění opravovat Peugeoty) Tato závada mi skracuje život a zvyšuje tep. :D:):D Teď jsem ve fázi,že nevím co dál. Jo a ještě mě napadl ten palivový filtr jestli za to nemůže, ale kdoví. :)

PS:rok a půl jsem hledal takové forum jako tady,moooc se mi líbí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A kdyby tam náhodou byl ? Kde by se asi vyskytoval ? Ve spod auta , nebo někde pod zadní sedačkou ? Nebo někde jinde ? Pokud bych ho našel,tak bych ho hned vyměnil. A uviděl,jestli to pomohlo nebo ne. To kolísání volnoběhu a zhasnutí motoru není moc příjemné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takze bod c.5 se stava i me a muzu rict,ze kdyz dojizdim na krizovatku a auto mi zhasne neni to vubec prijemny.Jinak ten filtr by se vyskytoval vespod suta,pod tim krytem,ale bylo mi receno,ze ho nemam,ze se dava pouze do aut,ktere jdou do statu se spatnym benzinem,zrejme vychod?ja to davam v pondeli do servisu,at se mrknou na svicky a klapku.a taky se mi bude menit ta packa!:roll

[upravil dne 15/2/08 hudy]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Fazol

Ojojoj :roker Ta páčka bude asi drahááá :D:D:D

no me jeste sviti airback a bylo mi receno,ze odesel nejaky spinac co je vlastne,tam kde jsou packy a ta blinkrova je fakt spatna.

2bittnerj:nechces mi toho mechanika poslat?:super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: bittnerj

to kolísání otáček už tady bylo,mě to spravil zadáčo jeden šikovnej mechanik-známej,strčil ruku někam za motor,řek mě ať držím otáčky na 3000 a párkrát tam cáknul a od té doby pohoda a je to už rok

No to je super. Tak se ho prosimtě zeptej jak to udělal. :potlesk (zlatý český ručičky :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak před chvíli jsem přišel na to,že když nastartuji mého pažouta a nic nemám zapnuté, (světla,radio,ventilator, atd.) tak se volnoběh ani nehne. Ale jakmile něco zapnu,tak hned začne kolísat +-50 otáček. :myslim

Tak to jsem z toho jelen. :roll

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Fazol

Ojojoj :roker Ta páčka bude asi drahááá :D:D:D

Nemusí být vždy. Já sehnal celé to ovládání (obě páčky) za 2000Kč a mělo i propojení na počítač + 1000Kč display. Dříve jsem ho neměl. Cena nových bude tak okolo 10 000Kč. :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak,ja jsem ji sehnal taky taky levneji!me uz sly blbe blinkry,svitil mi airbag,klakson si troubil jenom,kdyz chtel.Ted se to vymenilo a je vse v pohode.No tu klapku jen zkouseli pres pc,takze nic necistili.A cele me to stalo 4800,- /ovladani,pc,prace/.No me to taky trosku zakolisa,kdyz treba zapnu klima,ci svetla.Jestli to nebu tim,ze ma 307 naprd elektriku?

2bittnerj:asi se s tebou dohodnu na tu klapku,aspon to zkusim!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...