Sign in to follow this  
Followers 0
třídvířko

Spokojenost?

27 posts in this topic

Zdar třistadevítkáři.Jak jste se svými vozi spokojeni?Právě jsem docílil na počítadle km 513000 a to u 1,9D.Musim říct,že mě vždycky každej strašil,že diesel v zimě nestartuje,ale i přes tyto úctihodné kilometry,musim říct,že jsem vždycky natočil a bez velkých trápení.Tak proto se ptám,jestli je to normální a nebo jestli mám jedno z těch jak se říká povedenejch motorů...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mno ja som tez splasil toto 1.9D presuvatko a od znameho co som to kupoval iba same chvaly na motoricku cast (zatial iba 240 tis.km) ...vraj nesmrtelny motor...ved uvidime...inak spokojnost

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nesmrtelný to asi bude,olej mi nežere,jezdim od výměny do výměny (15000 km) a i docela dobře táhne a to za nim tahám vozejk a občas i 8-9q.Komfort je horší,ale na to ježdění to stačí bohatě..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Třídvířko gratuluji !Já mám taky kamaráda který najel ony úctyhodné kilometry a tvrdí že je to normální u těchto motorů!! Já mu věřím nikdy nezklamal!!!:D:potlesk:potlesk:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spotřeba se pohybuje v průměru mezi 5-6 litry.Když za nim táhnu pěkně naloženej vozík,tak si vezme i těch 7.Záleží hodně na těžký,či lehký noze řidiče.Jinak bráchův kolega má taky 309 D a má na něm namotáno 540 tis.a jezdí...Takže věřim,že tyhle motory jsou fakt držáci..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hodně šťastných kilometrů.Také mě dlouho trvalo zjistit pořádné dieslové auto!Nadával jsem na nafťáků kromě traktorů a teď.Máme doma dva lvíčky a traktor a vůbec nelituji!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doma máme taky pár lvíčků ropáků - otec 309 s 1,8D , brácha pracovní 309 s 1,9D (poohlíží se po 1,8TD)+ Audi 80 s TD(teď v přestavbě ) a já 306 TD.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam sice nalitano na 1.8D jen 195 000 ale na motor se krom rozvodu a oleje nemuselo za poslednich 5 let sahnout. Fakt super auto. Dokonce mi prijde ze v zime startuje lip nez v lete a to v zime stoji chudak venku na mrazu. Takze muzu jen doporucit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jojo,mám ho jen pod přístřeškem kde je stejně jako venku a mráz nemráz,vždycky chytne a to mi odešla jedna žhavka,takže momentálně startuji na tři.Dnes ráno teploměr ukazoval -11 a chytnul...Jsou to povedený motory.Mám ještě HDi,zatim 113 tisíc.Jestlipak se na tyhle motory natočí taky nějakejch 500 tisíc....???Uvidíme

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: třídvířko

Jojo,mám ho jen pod přístřeškem kde je stejně jako venku a mráz nemráz,vždycky chytne a to mi odešla jedna žhavka,takže momentálně startuji na tři.Dnes ráno teploměr ukazoval -11 a chytnul...Jsou to povedený motory.Mám ještě HDi,zatim 113 tisíc.Jestlipak se na tyhle motory natočí taky nějakejch 500 tisíc....???Uvidíme

Neboj, natočí ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doma máme taky pár lvíčků ropáků - otec 309 s 1,8D , brácha pracovní 309 s 1,9D (poohlíží se po 1,8TD)+ Audi 80 s TD(teď v přestavbě ) a já 306 TD.

Tak se stav rozrostl o další 309 tentokrát s 1,8TD

Share this post


Link to post
Share on other sites

to kapa: kdyby mě s 309 nesestřeli ve Francii němec, určitě bych u tebe žebrinkoval.To mě donutilo ke změně.Měl jsem r.v.93 a za žádný prachy bych ji nedal.Bouranou a opravovanou jsem zavrhnul.Až pojedu kolem, tak dám vědět. 1,8 v TD to je asi sakra dobrá volba.Dneska dávají koně na víc a hned k tomu kvanta železa.Dynamika roste sakra pomalu, to mohu potvrdit. 960 kg to byl tryskáč s dneším motorem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1,8 TD jsem měl a docela mě holka vycvičila - holt svařenec ze dvou, ale je fakt že motor s tím autem lítal. Jen je tam trošku nevýhoda, že tohle auto má GTIčkovou přední nápravu, z čehož vyplývá spodní rameno někde kolem 4000 Kč (přesně si už nepamatuju, ale byla to fakt taková podobná suma).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam 309 1,3karbec rv86 a mam natocino 280 000Km a motor slape jako hodinky....jede bez vody, oleje a hlavne startuje i pri -25stupnu....best of podvozek a jizdni vlastnosti...problem je se zadni napravou a obcas zatuhla prevodovka...to je fakt neduh tehle super aut a taky hus se na mim dablovy podepsal zub casu takze koncim s 309 a jdu do 405.....Kral je mrtev,,,at zije Kral:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

to toro: ty 309 jsou v jižních čechách u Tábora , ale musím uznat ,že ta 309TD je fakt slušný žihadlo (sice \"jen\" 57kW ale lehký auto ) ,když jsme se v neděli vraceli od Nymburka (tam se koupila) , tak jsem šlapal na plyn docela slušně abych se udržel za ním . Bude potřeba ještě motor trochu seřídit (víc kouří při akceleraci) ale časem to bude slušný kousek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.