Paimei

306COMBI 1.9d ano nebo ne

6 posts in this topic

Cau chtel bych si koupit 306combi 1.9d rv.99 jake jsou vase zkusenosti s timto vozem?Na co si dat pri koupi pozor?Je to vhodny vuz pro 4clenou rodinu a psa?Jaka je spotreba?Diiiiiiiiik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motor super, na kombi trochu líný ,já jsem volil td.Ale pokud budeš jezdit couračky po městě,nebo courat po vesnicích stačí bohatě.Spotřeba okolo 6 l i méně.Na dálnici je lepší td.Při koupi pozor hlavně na podvozek,zadní náprava to jistě víš a nejezdit jako pr..se přes díry,trpí i přední náprava.Jinak paráda.Hodně štěstí při výběru!!:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Paimei

Cau chtel bych si koupit 306combi 1.9d rv.99 jake jsou vase zkusenosti s timto vozem?Na co si dat pri koupi pozor?Je to vhodny vuz pro 4clenou rodinu a psa?Jaka je spotreba?Diiiiiiiiik

Ahoj

pokud nejsi závodník nejni problém - s plně naloženým autem opravdu nezazávodíš. Na pohodovou jízdu 51kW i s klimou stačí .. chce to to trochu více předvídat.

Po koupi nezapomeň okamžitě vyměnit rozvodovej a plochej řemen - hlavně máš-li klimu.

Já jezdím průměrně za 6,5 l nafty - polovina jízd kolem komína ve městě, zbytek o něco dál. Na dálnici i jako plnej udržíš 130 ale počítej s větší spotřebou . Pokud pojedeš do 120 (reálnejch, na tachometru tak 125) budeš do 6ti litříků.

Na dálky s klidnou jízdou jsem něco málo nad 5ti litříky (ve třech dospělých lidech).

Kolega z práce má model 98 a je na tom přibližně stejně. Já mám (snad poctivejch) 175 kkm, on něco přes 210.

Já ji mám od loňskýho jara on asi 3 roky. Do auta se leje pouze nafta a jednou za rok se vymění olej. Podle slov mého mechanika motor nemá ve spolehlivosti konkurenci a je i odolnej proti ne úplně ideální naftě.

Jediný co asi odchází je fakt ta zadní náprava, opatrně na auta s koulí ... mohou mít něco nataháno a pak by mohla být načatá i spojka.

Připrav se na to, že budeš tak jednou za půl roku měnit nějakou tu žárovku .... u pažoutů není stabilní napětí v síti a a proto hodně odchází H7 ... a teď se svítí furt.

Motor s turbem by byl výkonově lepší ale tam velice opatrně na stav turba. Pokud by jsi šel do mladšího, bude to pouze HDi ... ten je dost citlivý na naftu. Kolegyně má Picasso z roku 2001 s dvoulitrovým HDi a už měnila vstřiky (cca 20 kkč) - najeto 150 kkm (ale ušetřila na naftě).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zrovna včera jsem si 306 1.9D kombi přivez. S tou zad nápr. je to pravda. Při shánění jsem viděl 2 kterým drhlo zad kolo o podběh. Z turba jsem dostal strach páč jsem ho nikdy neměl a nerozumím tomu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.