Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Má ECU v sobě nějaké omezení?


Swallow

Recommended Posts

Mám takový "menší" problém. Stará 306 1,6, ještě bez imobilizeru ( ani klávesnice, ani v klíči ). Byla vadná ECU, vyměnila se, po nějaké době opět nefunkční, další ECU a zase to samé. Nikde žádný zkrat, přerušená vedení, vadná čidla. Je možné, že ECU má v sobě nějaké počítadlo a po určité době či pulsech přestane fungovat? Abych s tím zbytečně nebojoval, nová ECU na to už asi není a i kdyby, tak by byla pravděpodobně dražší než celé auto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Daj skontrolovat dobijanie alternator,taktiez skontroluj kontakty na akumulatore. Niekedy moze z altiku vzniknut napatova spica az 27 voltov a to nerobi dobre ECU. Ja som to riesil na jednej audine. Robilo to to same. Bol blby alternator aj ked nechapem preco to nepohltila bateria ale ak ta ma tiez svoje odzite tak sa to kludne moze stat. Taktiez moze byt blby kontakt na baterii. Ked strati kontakt je akoby odpojena a vtedy altik nie je zatazeny a vybudi sa na maximum. Skus.Ine ma nenapada.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Najlepsie by bolo niektoru ecu rozobrat a skontrolovat ci eprom kde je napaleny sw nie je vadna-vytiahnut ju z objimky a na programatore eprom nacitat jej obsah. skontrolovat CRC - kontrolny sucet tejto eprom. Na niektorych strankach je tento crc uvedeny sam som si takto kontroloval eprom v mopjej ecu pripadne byva napisany na nalepke eprom.

Dalej by som skontroloval eeprom pamat ak tam je pripadne vymenil. Ja mam rj bosch Mp5.1.1 a takto som si napriklad dokazal vypnut pytanie kodu klavesnice.

Původně zaslal: Swallow

Mám takový "menší" problém. Stará 306 1,6, ještě bez imobilizeru ( ani klávesnice, ani v klíči ). Byla vadná ECU, vyměnila se, po nějaké době opět nefunkční, další ECU a zase to samé. Nikde žádný zkrat, přerušená vedení, vadná čidla. Je možné, že ECU má v sobě nějaké počítadlo a po určité době či pulsech přestane fungovat? Abych s tím zbytečně nebojoval, nová ECU na to už asi není a i kdyby, tak by byla pravděpodobně dražší než celé auto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sehnal jsem ještě jednu ECU. Ale je to Bosch MP 5.2 a tedy má v sobě imobilizér na čip v klíči. Klíč, ani čip není. Mám tedy dotaz, lze nějak odstranit? Abych nesháněl zbytečně majitele programátoru na eprom.I když, stejně bych ho mohl sehnat, pro zjistění obsahu eprom z použitých ECU, jak radí kamen22.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...