Zdenda-1956 Odesláno 14. únor 2008 Sdílet Odesláno 14. únor 2008 Ahoj všici, na počátku se omlouvám za duplicitní téma, ale pečlivě jsem hledal a procházel jednotlivá témata a nejsme z toho všeho vůbec moudrý tak mě nekamenujte prosím. Jen bych se chtěl zeptat: 1) lze sehnat diagnostický kabel na P-205, 1.1 i, r.v. 1990 - kde a kolik stojí? 2) jaký použít sowtvare a lze diagnostikovat přes notebook? 3) kromě jiné cesty "vložit drát do diagnostického konektoru" existuje ještě nějaká jiná cesta, jak načíst závady? Děkuju moc za stručné odpovědi, ať hledám jak hledám, někdo říká, že to jde a někdo že zase nejde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinorak Odesláno 14. únor 2008 Sdílet Odesláno 14. únor 2008 Tak prvně mi příde zbytečné vyhazovat prachy za origo kabel a softwear. Někde se to už řešilo, ale řek bych že nic jiného neš registr chybových hlášek to neumí. Záleží na tom co máš za vstřikování. Jestli je to Bosch mono jetronic, nebo magneti marelli. Já třeba mám bosch mono jetronic a vyvolání závad jde jednoduše pomocí klíčku a kontrolky na přístrojovce. tak doufám, že sem aspoň troch pomohl... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenda-1956 Odesláno 14. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 14. únor 2008 Děkuji moc za odpověď, mám jako ty od Bosche Mono Jetronic. Trápí mě asi lambda sonda nebo škrtící klapka, nevím, proto sháním, jak na to sám a neplatit zbytečně tisíce za diagnostiku. Myslíš, že bych mohl ještě poprosit o nějaký blížší návod, jak ten registr závad vyvolat tvým způsobem (klíček + kontrolka na přístrojovce? - klidně lze poslat na mail). Moc a moc děkuju, už mě to trápí dost dlouho a chcu s tím něco už konečně udělat DĚKUJI MOC, ještě jednou. Pohodový den. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinorak Odesláno 14. únor 2008 Sdílet Odesláno 14. únor 2008 Tak tady je jedna varianta: Jinak popis autodiagnostiky prevzany od Fussiona: Chybové kódy Diagnostická zástrčka Diagnostická zástrčka. 1 = diagnostická zásuvka. Přečtení -Kladnou svorku LED-testeru připojte na kladný pól akumulátoru. -Zápornou svorku LED-testeru spojte se svorkou 1 diagnostické zástrčky. -Zapněte zapalování. -Svorku 1 diagnostické zástrčky spojte na 3 až 5 sekund na kostru. -Na LED-testeru bude znázorněn kód chyby 12. -Čekejte, až se LED rozsvítí. -Svorku 1 diagnostické zástrčky spojte na 3 až 5 sekund na kostru. -Bude znázorněn první blikací kód. -Další kódy aktivujte tím že svorku 1 diagnostické zástrčky spojte na 3 až 5 sekund na kostru. S tímto systémem lze následujícím způsobem přezkoušet akční členy: -Kladnou svorku LED-testeru spojte s kladným pólem akumulátoru. -Zápornou svorku LED-testeru spojte se svorkou 1 diagnostické zástrčky. -Svorku 1 diagnostické zásuvky spojte na kostru. -Zapněte zapalování. -5 sekund čekejte, pak svorku 1 diagnostické zástrčky od kostry odpojte. - Na LED-testeru bude znázorněn kód chyby 12. -Čekejte, až se LED rozsvítí. -Svorku 1 diagnostické zástrčky spojte na 5 sekund na kostru. -Řídící jednotka aktivuje akční člen. Současně je zobrazován jeho blikací kód. -K aktivaci dalších akčních členů spojujte opakovaně svorku 1 po dobu 5 sekund na kostru. Reset - Svorku 1 diagnostické zástrčky spojte na 10 sekund na kostru. Signál -Číslo 1: Rozsvěcuje se v intervalech 0.5 sekund na dobu 0.5 sekund. - Přestávka 2.5 sekund vypnuto. - Číslo 2: Rozsvěcuje se v intervalech 0.5 sekund na dobu 0.5 sekund. -Přestávka 2.5 sekund zhasnuto. a druhý: No buď se to dělá přes konektor v motorovým prostoru, to neumím, nebo pokud máš na přístrojovce Káčko tak klíčem v zapalování dáš klíč do 2. polohy, pak jako když chceš nastartovat, jen pootočíš, tak aby ti zhasla elektrika, asi na 5 sec., vrátíš do 2. polohy, na přístrojovce ti blikne červený Káčko jednou a po pauze 2x tzn zacatek diagnostiky. zopakujes to s tim klicem, zase ti to bude blikat obdobně tzn před pauzou desítky po ní jednotky, a konec poznáš až ti to vybliká 11 tzn konec diagnostiky, takhle je to u 309, snad to u 405 jinak není 11 Konec diagnostiky. 12 Začátek diagnostiky. 13 Snímač teploty vzduchu. 14 Snímač teploty chladící kapaliny. 15 Relé palivového čerpadla neaktivováno. 18 Spínač čerpadla chlazení turba. 21 Snímač polohy škrtící klapky / spínač volnoběhu. 22 Regulace volnoběžných otáček. 23 Spínač volnoběhu. 25 Relé registru rozdělovače neaktivováno. 26 Relé registru rozdělovače neaktivováno. 27 Snímač rychlosti. 31 Poměr vzduchu a paliva mimo toleranci. 32 Poměr vzduchu a paliva mimo toleranci. 33 Sensor podtlaku v sání. 34 Nádoba s aktivním uhlím-napěťový obvod. 35 Spínač a plného otevření škrticí klapky. 36 Napěťový obvod vytápění lambda sondy. 41 snímač otáček / polohy. 42 Okruh vstřikovacích ventilů. 43 Regulace klepání. 44 Senzor klepání 1. 45 Napěťový obvod cív. zapal. 1. 46 Ventil regulace přeplňování. 47 Regulace turbodmychadla. 51 Lambda sonda 1. 52 Poměr vzduchu a paliva mimo toleranci. 53 Napětí na akumulátoru příliš vysoko nebo nízko. 54 Řídící jednotka (ECU) defektní. 55 Napěťový obvod CO-poteciometr. 56 Aktivována ochrana proti krádeži. 57 Napěťový obvod cív. zapal. 2. 58 Napěťový obvod cív. zapal. 3. 59 Napěťový obvod cív. zapal. 4. 61 Turbodmych.-magnetický ventil. 62 Senzor klepání 2. 63 Lambda sonda 2. 64 Poměr vzduchu a paliva mimo toleranci. 65 Snímač polohy vačkového hřídele. 71 Okruh vstřikovacího ventilu 1. 72 Okruh vstřikovacího ventilu 2. 73 Okruh vstřikovacího ventilu 3. 74 Okruh vstřikovacího ventilu 4. 75 Okruh vstřikovacího ventilu 5. 76 Okruh vstřikovacího ventilu 6. 79 Sensor podtlaku v sání. převzato z ostatních topiců [upravil dne 14.2.2008 vinorak] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenda-1956 Odesláno 14. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 14. únor 2008 DĚKUJU všem odpovídajícím za vyčerpávající informace. Dnes to už asi nestihnu vše zkontrolovat, ale co nejdříve sem napíšu, jak jsem dopadl. Ještě jednou všem díky (!) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sigi205 Odesláno 22. březen 2008 Sdílet Odesláno 22. březen 2008 Ahoj lidi,mám problém z P-205-1.9gti, zvedli se mi otáčky, tak jsem zkusil přehodit váhu vzduchu a nějaké čidla , a stále nic,porádí mi někdo? předem díky sigi205 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vopičí Odesláno 22. březen 2008 Sdílet Odesláno 22. březen 2008 Původně zaslal: sigi205 Ahoj lidi,mám problém z P-205-1.9gti, zvedli se mi otáčky, tak jsem zkusil přehodit váhu vzduchu a nějaké čidla , a stále nic,porádí mi někdo? předem díky sigi205 Zkus to napsat spíš do servisu, tany to moc lidí nenajde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sigi205 Odesláno 23. březen 2008 Sdílet Odesláno 23. březen 2008 Jo dík Já to tam psal tak to dáva i sem, jsem stím bezradný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vopičí Odesláno 23. březen 2008 Sdílet Odesláno 23. březen 2008 Původně zaslal: sigi205 Jo dík Já to tam psal tak to dáva i sem, jsem stím bezradný. Tak to se omlouvám:mad: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.