Sign in to follow this  
Followers 0
gen.Migen

Tlakování chladícího okruhu - nevím jak dál

15 posts in this topic

Ahoj:(

Tak po třech měsících mi včera volal mechanik že mám opravené auto. Byl sem štastnej a těšil se. V servisu sem to měl proto, že mi motor tlakoval vzduch a trochu oleje do chladícího systému. Postupem času, se přišlo na to, že je totalně prasklá hlava. Shánel sem novou a sehnal jednu, tato hlava prošla tlakovou zkouškou a byla taky prasklá, takže vrátit a další. Druhá hlava v pořadí prošla tlakovou zkouškou, tudíš 100% dobrá. Proto se celá srovnala, zabrousili se ventily jak mají být a se všemi naležitostmi byla připravena k namontování. Pak se ještě koupili nový hydroštely, aby byl motor jako nový a všechno dukladně smontovalo. Ovšem včera jsem dojel dom, nechal vychladnout motor a zjistil sem že je natlakovana hadice v které teče chladící kapalina jako šutr. Řikal sem si, že to je třeba ještě zavzdušněné, tak sem povolil odvzdušnovák a valil z toho vzduch, až začla tect kapalina tak sem dotahl a šel spát. Dnes rano sem přijel do prace, otevřu kapotu a od zatky na expanzce slyším syčení. Tak sem si řikal je zle, protože takhle stejně mi to dělalo i před opravou. Tak a ted se ptám, co myslíte, že se mohlo zanedbat nebo se mohlo stát. Auto sem nikdy nepřehřál víc jak na 110 stupnů a pochybuju, že je ještě prasklej blok:( Tak prosím rady co s tímto ted dělat?? No a na zavěr, oprava stala cca 30 000kč, doprdele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no ja myslím že by to mohla byť aj lacnejšia verzia ako prasknutý blok. skôr ti v servisene namomentovali skrutky jak majú byť,alebo aj táto hlava je nie v dokonalom poriadku.prasknutý blok je veľmi zriedkavá porucha. ono po výmene hlavy sa táto dotiahne, naštartuje sa motor a po chvíli sa dotiahne znova na presný moment ako káže výrobca. najskôr sa tento rituál nedodržal a podfúkloo tesnenie....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pry kupoval novy šrouby, a předpokladam že neni blbej a dotahl to. Každopadně jak dojedu, tak mi z expanzky siči strochu vzduch, a to přeci nemuže dělat. Zaroven jě hadice tvrda, až to vychladne tak sou hadice normal, teda dnes sem to kontroloval tak po 4 hodinach. Je to šileny, možna to je jen zavdzušněny ale to už si myslim že ne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moc to je:( hydroštely 5400 (je jich 12), přebroušení hlavy, ventilu atd, 5000, vodni pumpa cca 2000, sada tesneni na všechno cca 3000, rozvodovej řemen 1200, filtry olej, hlava která nebyla ruplá cca 3000, šrouby do hlavy 1300, žhavící svíčka 600, práce cca 5000 a je to hned. doprdele. A nejhorši je na tom, že sem asi tam jak sem byl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Když už to bylo rozdělany, tak sem to chtěl všechno aby to vydrželo už napořad, ale jak je asi vidno jsem, tam kde sem byl:( Nedá se někde sehnat novej motor? Ty jo ja to auto hodim do zmole. Jinak je dobry no

Share this post


Link to post
Share on other sites

NJ, to mas pravdu, je to hned. A fakt to ****** nastve... Ale asi bude fakt lepsi se poohlidnout po celym motoru treba nekde na annonci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Každopadně to reklamuju, protože blok prostě nepraskne, max když v něm zledovati voda, a to se mi nikdy nestalo a auto nebylo nikdy zahřaty vic než na 110 °C. Ty jo ale Fakt mě to štve, je to hrozný.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: gen.Migen

Pry kupoval novy šrouby, a předpokladam že neni blbej a dotahl to. Každopadně jak dojedu, tak mi z expanzky siči strochu vzduch, a to přeci nemuže dělat. Zaroven jě hadice tvrda, až to vychladne tak sou hadice normal, teda dnes sem to kontroloval tak po 4 hodinach. Je to šileny, možna to je jen zavdzušněny ale to už si myslim že ne.

cau Migen,

pocuvaj ja ked pridem k autu niekolko minut po vypnuti a motam sa okolo motora tak mi tiez syci vzduch cez expanzku. To si myslim ze je normalne, nie ? Ja tomu nevenujem pozornost. Beriem to ako samozrejmost.

Vam to robi ako ??:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ja myslim, že to normalni neni, protože kde by se tam ten vzduch pořád bral?? Je to uzavřený systém a jen když se to hodně zahřeje tak se roztahne kapalina a tim padem muže odpouštět aby nerupl systém. Ovšem ne po každe jizdě. Ja myslim, že tam musi něco tlakovat vzduch, taky mi zaroven občas problikne že mam malo kapaliny, a když se kouknu tak je ok. Ajven: a to ti syčí opravdu po každé jízdě? a máš tu přední hadici určitě uplně natlakovanou ne?...Muj nazor je, že by to dělat nemělo. Takto mi to dělalo jak sem měl ruplou tu hlavu. A ted po opravě za 30 000 to dělá podobně myslím, ještě to zkoumam ale uvidime. Domluvil sem se s mechanikem že si to za tejden veme a řekne kde je chyba, pry to muže byt i zacpany chladič, což se mi vubec nezdá.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak mi volal mechanik, a řikal, že by to mělo a mohlo být zacpaným chladičem. Vubec se mi to nezdá, Jaká na to máte názor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pokud je ucpaný chladič,tak to nemá jak kolovat,ale není asi problém chladič demontovat či odpojit a prostříknout vodou.:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto chladí dobře, až moc...a jestli to koluje to fakt nevim. Ale občas problikne kontrolka, že je malo kapaliny, někdy sviti, někdy ne..jako zmateny

Share this post


Link to post
Share on other sites

je to dobře odvzdušněné??já to u svého dělal i 3 x než to bylo 100%

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snad jo, ale po každe jizdě to syčí ven, tudíš to se jako by odvzdušnuje, a už by to mělo bejt davno vyfoukany..nemuže tam byt tolik vzduchu, a jak vzduch jednou vyfoukne, tak už by se tam něměl dostat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.