Sign in to follow this  
Followers 0
genzer

Problém po prvním startu

13 posts in this topic

mam nasledujici problem,ktery trva asi tyden

Ráno prijdu k autu,nasednu,otocim klickem,pockam az natlakuje cerpadlo a startuju.chytne krasne na skrtnuti,otacky kolem 1000.po 5-7 vterinach se zacnou snizovat otacky,ale tak ze to bud chcipne,nekdy se udrzi a vyskoci na 850 a drzi.zadny jiny problem neni,kdyz to chcipne nastartuju hned a zase otacky v poradku.KDYKOLIV JINDY JE STARTOVANI V PORADKU,OTACKY NEKOLISAJI,TAHNE PEKNE JAK STUDENY,TAK OHRATY,JENOM TEN PRVNI START!!CO BY MOHLO BYT PRICINOU?

PS.svicky jsem uz menil,bez vysledku,jeste mam koupeny pal. filtr,ten se bude menit zitra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tohle se tu resi uz hodne dlouho, jak u 1.8 16V tak u 2.0 a zatim nikdo nic nevykoumal , me to obcas udela taky, takze tomu predchazim tim, ze ihned jakmile se motor chytne proslapnu lehce plyn a pak uz to nechcipne a drzi volnobeh normalne, pokud jen nastartuju bez plynu tak 50 na 50 to nekdy drzi a nekdy jak pises do 5 sekund chcipne a po novem nastartovani uz potom drzi bez problemu

Share this post


Link to post
Share on other sites

hele, zkus čidlo pro ECU na teplotu cladící kapaliny, pokud vyflusne, tak ECU si sama nastaví automatickou teplotu na 85°C a pak se to chová, jak kdyby to bylo ohřátý!a když je ted zimní období, tak je to jasný..až to máš teplý, tak už ti to jede v poho ne??

Share this post


Link to post
Share on other sites

jo,teply v pohode,ale ono i studeny,ale az na druhej pokus,ten prvni vetsinou chytne a za par sekund chcipne

Share this post


Link to post
Share on other sites

noo tak to je možná začátek konce čidla..někdy stačí, když ho vyndaš a opatrně ošetříš!ty čidla jsou na termostatové konzole..ted ti ale přesně neřeknu který je kam...myslím to zelený, ale nejsem si jistej...

Share this post


Link to post
Share on other sites

celkem jsou tam tři...jedno na sepnutí sahar, druhý pro ECU a třetí pro palubní desku....když tak si odpust trochu vody, a vyndej je všechny, ale POSTUPNĚ a očisti jen to nejhorší..jinak na ně vůbec nesahej..

Share this post


Link to post
Share on other sites

cidlo je na domecku termostatu, tedy na prave strane ( pri pohledu do motoru ) hlavy motoru, pro ridici jednotku je barva zelena, nicmene muzu ti rict ze jsem osobne cidlo menil a dela to i po vymene, menil jsem i krokovy moturek volnobehu, lambda sondu, zapalovaci rampu a stejne se to obcas stane ze to po startu chcipne ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zitra jsem objednan ke znamemu na diag 2000,tak uvidime,jestli to vyhodi nejakou chybu

Share this post


Link to post
Share on other sites

noo uvidíš no, ale pokaždý to chybu taky nenajde...je možný, že ti to vyhodí chybu úplně na něčem jiným...!držím pěsti a dej pak vědět, co ti to řeklo..;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak přesně tenhle problém má fotr na sví Xantuši 1.8i 8 ventil,dělá to co vy tady přesně popisujete....

Share this post


Link to post
Share on other sites

m to asi po tydnu prestalo delat,od te doby bez problemu.asi spatny benzin nebo nejaka vlhkost:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.