Sign in to follow this  
Followers 0
qity3

hned po starte tichucko, potom nepravidelny chod a potom...

6 posts in this topic

Zohnal som 405 1.9 GLD r.v. 93 ako z vyroby, nadherny, krasny a zachovaly no neveril som, ze sa da daco takeho zohnat. sedacky ako nove, packy tiez, spojka bez problemov a brzdy ako z vyroby a na tachaci 160000, tlmenie v poho len trosku ma zaraza, ze rano otocim klucom, nazhavim, nastartujem na brnk, pomali lepsie ako benzin, 3-5 s tichucko, potom zacne trosku nepravidelny chod ako na 3 valce a biely dym z vyfuku. slapnem na plyn, chod pravidelny, dym prestane, ale tak strasne zacne klepat, ze to pekne nie je. Bude to tryskou, alebo aj nieco horsie? Inak zajtra ho nafotim, to musite vidiet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: qity3

Zohnal som 405 1.9 GLD r.v. 93 ako z vyroby, nadherny, krasny a zachovaly no neveril som, ze sa da daco takeho zohnat. sedacky ako nove, packy tiez, spojka bez problemov a brzdy ako z vyroby a na tachaci 160000, tlmenie v poho len trosku ma zaraza, ze rano otocim klucom, nazhavim, nastartujem na brnk, pomali lepsie ako benzin, 3-5 s tichucko, potom zacne trosku nepravidelny chod ako na 3 valce a biely dym z vyfuku. slapnem na plyn, chod pravidelny, dym prestane, ale tak strasne zacne klepat, ze to pekne nie je. Bude to tryskou, alebo aj nieco horsie? Inak zajtra ho nafotim, to musite vidiet.

no tak presne tento problem mam aj ja:grr po nastartovani ide chvilku dobre potom sa spusti nepravidelny chod a potom (hlaavne pri pridani) zacne hrozitansky klepat...ako traktor...podozrievam predvstrik

Share this post


Link to post
Share on other sites

no neviem ako to bolo u qity3 ....ale ja som na to us prisiel :D a bolo to to tym kobucikom v ktorom je membrana na pridavanie paliva vo vstrikovacom cerpadle.....a konkretne to bolo male gumove tesnenie(v mojom pripade bolo prasknute ale moze to byt aj tim ze us slabo tesni) a vyzeralo to tak ze nafta s toho klobucika po nastartovani vychadza malou hadickou do vratneho potrubia..ale kedze bolo to tesnenie prasknute tak sa nafta zacala tisnut AJ cez tu membranu do vzduchovej hadice (ktora vedie z intercoolera do cerpadla)a od tial do sania a nasledne k nasavacim ventilom .........a preto to tak kuckalo a bielo dymilo .......po vypnuti motora nafta v tej vzduchovej hadicke troska klesla ....ale po nastartovani znova stupla a zacala sa liat do sania (PRETO TO ZACALO KUCKAT A DYMIT AS PO CHVILKE):roker da sa to zistit tak ze sa ta povodne tmava vzduchova hadicka docasne vymeni za priesvytnu aby bolo vydiet ci sa tam ta nafta naozaj dostava:D

[upravil dne 9/1/10 olino]

[upravil dne 9/1/10 olino]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.