MatrixChose

Rok provozu a menší historie mé 406

23 posts in this topic

Tak ta moje Šestka byla vyrobena v roce 1999 v Parizi. Prodala se v Nemecku kde pobyvala pro me neznamou dobu. V roce 2001 byla naposledy v autorizovanem servisu s najezdem 80 000 km. Dalsi, me znama zminka, byla registrace v CR (podle TP) 2.12.2002 do Chrudimy a pak prepis 1.3.2004 do Kolina (asi bazar). Tam bylo auto bourane na kufr, drive z boku na stredovy sloupek u spolujezdce. V bazaru byl nalezen s kilometrovym stavem 120 000 km coz jisojiste neodpovidalo realite. Tata sestku koupil a na sebe prepsal 26.5.2004. Dala se dohromady a on do 23.12.2006 najel nejakych 236 000km. Za tu dobu menil zadni napravu (za 3000,- z vraku), olejovy chladic (z byvale 405) - pri tom tesneni pod hlavou, bylo na nej podezreni. O jinych, krom spotrebnich vecech nevim. Pred mou koupi, v unoru 2007 se delala "generalka". Neco odchazelo v prubehu, neco pri me posledni navsteve Prahy v nocnich hodinach. Lozisko na spojce, odrbany venec od starteru, ten zgeneralkovan, palivove cerpadlo v nadrzi, regulator tlaku. Plus par drobnosti.

Dne 7.2.2007 okolo 18 hodiny jsem nasedl, nastartoval a sestku sel hrde projet. Ta radost z meho noveho auta byla nepopsatelna.

No a od te doby byly me investice asi takove: Náplň do ostřikovačů + stěrače - 1 100 Kč, Fridex - 500 Kč, Žárovky a neony - 900 Kč, Žhavící svíčky - 800 Kč, Olej + filtry - 1 800 Kč, Kola, pneu, přezutí, bezp. šrouby - 15 500 Kč, Zrcátko + lak (i lišty) - 2 500 Kč, Silentbloky krytu motoru + cvočky - 300 Kč, Hadice k turbu - 1 500 Kč, Aditiva - 1 000 Kč, Výfuk - 4 800 Kč, Opěrka + lišty - 750 Kč, Brzdy - 6 200 Kč, Čelní sklo (pojistka) - 300 Kč, Klubový příspěvek a předměty - 900 Kč, Povinné ručenní - 6 200 Kč, "Leasing" - 23 500 Kč, Nafta - cca 58 700 Kč. Pristi tyden se chystam narepas altiku (origo), za dalsi tyden na olej a nekdy v budoucnu bych chtel vymenit tlumice a jejich ulozeni (taky origo). Dal je potreba neco udelat celolak, jenze s tim, ze bydlim na sidlisti se mi do toho nechce ani poustet, jen tu strechu (kdo videl, vi ;-)).

Najeto mam nejakych 29 000 km v naprosty spokojenosti. Se spotrebou se pohybuju kolem 6,4 - 6,7 l / 100 km a olej cca 0,5 litru mezi vymenama. Takze shrnuti - spousta radosti a malo starosti :super:super:super

Aktualni tachometrovy stav je 387 000 km + cca 40 - 60 t. km odtocenych

2 fota pri tatove koupi:

[upravil dne 12/2/08 MatrixChose]

[upravil dne 12/2/08 MatrixChose]

post-0-14109598993568_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

No při tý tátově koupi to vypadá dost nevábně, ale asi je profik odborník, aktuální foto máš ??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: myryn

No při tý tátově koupi to vypadá dost nevábně, ale asi je profik odborník, aktuální foto máš ??

Profik neni, ale po dvou tydnech v servisu jsme ji dali spolecne s mechanikama dohromady, ze vypadala jako nova. Aktualni jen ze predu na hl. strane a nebo jen mobilem pri foceni novych kol:

post-0-14109598994133_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

No klape vám to po tom roce náramně. Gratuluju. :super

Jinak to je životopis, že by vydal i na několik 406.:D:aut:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: myryn

No tak ten už vypadá jinak - dokonce i nový disky.

Takhle jo, ale zblizka je uz silne obouchana od kaminku, prip. jinych ridicu. Na strese je "dira" od prasklyho kitu a kolem dokola na par mistech taky. Bohuzel, zub casu je na ni znat :nevim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Když jsem zřel Tvůj vůz poprvé, docela mě zamrazilo, ale na druhou stranu: pokavaď se kola točí je vše v nejlepším pořádku:) Tak ať slouží. Jo mimochodem, dneska jsem dostal rozpočet na ten chip, cca 3800kč, tak během snad 14dní to vyřeším. Jsem docela zvědavej:myslim Vím, že jsi si podobný docela chválil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tohle mohlo najet s cipem cca 30 000km a nevim, ze by se to nejak projevilo. Ono taky zalezi, jak se s tim jezdi...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: MatrixChose

Profik neni, ale po dvou tydnech v servisu jsme ji dali spolecne s mechanikama dohromady, ze vypadala jako nova. Aktualni jen ze predu na hl. strane a nebo jen mobilem pri foceni novych kol:

Co je to za kola? Nejsou to BSA pulsar? Vypadaj jako oni. Takovy si chci taky koupit. Dik za info

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: mitch.mb

Původně zaslal: MatrixChose

Profik neni, ale po dvou tydnech v servisu jsme ji dali spolecne s mechanikama dohromady, ze vypadala jako nova. Aktualni jen ze predu na hl. strane a nebo jen mobilem pri foceni novych kol:

Co je to za kola? Nejsou to BSA pulsar? Vypadaj jako oni. Takovy si chci taky koupit. Dik za info

Jo, jsou to presne oni. 15" ET 20;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nemas nakou lepsi fotku... abych to mohl porovnat jak to bude vypadat? a za kolik si je koupil jestli se muzu zeptat? ja je videl na elektrony.cz za 2l/ks

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak me dneska jentak merily tlaky pri repasu altiku protoze okolo jednoho se vytvoril "karamel" (co to je presne nevim). 2. valec od rozvodu - 10,5 tak se zkusil jeste prvni a ten vyletel na maximum merky (15). Takze vicemene motor KO :roll:nevim Achjo, i kdyz jede 200, prumerka je 6,4 l a olej to absolutne nebere, tak je v haji...

PS: pobrecet jsem si proste musel :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: MatrixChose

Tak me dneska jentak merily tlaky pri repasu altiku protoze okolo jednoho se vytvoril "karamel" (co to je presne nevim). 2. valec od rozvodu - 10,5 tak se zkusil jeste prvni a ten vyletel na maximum merky (15). Takze vicemene motor KO :roll:nevim Achjo, i kdyz jede 200, prumerka je 6,4 l a olej to absolutne nebere, tak je v haji...

PS: pobrecet jsem si proste musel :(

Co ted Chose budes schanet novej motor?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: agresssor

Původně zaslal: MatrixChose

Tak me dneska jentak merily tlaky pri repasu altiku protoze okolo jednoho se vytvoril "karamel" (co to je presne nevim). 2. valec od rozvodu - 10,5 tak se zkusil jeste prvni a ten vyletel na maximum merky (15). Takze vicemene motor KO :roll:nevim Achjo, i kdyz jede 200, prumerka je 6,4 l a olej to absolutne nebere, tak je v haji...

PS: pobrecet jsem si proste musel :(

Co ted Chose budes schanet novej motor?

Myslim si, ze dokud to jezdi takhle, ze jedina "zavada" je obcasny kuckani na 3 valce kdyz je to studeny a jen par minut tak nema cenu to vubec jezdit. Az umre, tak hold umre a pak se bude shanet jinej. Verim tomu, ze tak minimalne 50 t. km to jeste najede, ne-li vic. Proste se casem uvidi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jen se zeptám nemohl by bejt chycenej jen ventil než odepsaný kroužky?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: subin

Jen se zeptám nemohl by bejt chycenej jen ventil než odepsaný kroužky?

taky me to napadlo, mozna hydrostely? ale kdo vi, nechame to na mistnich odbornicich :mrk

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ja vam panove nepovim, do motoru zase tak moc nevidim a stale se jen ucim. Presne tak Pato, nechame to zde na "starsi"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.