Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Štartér


Utrecht

Recommended Posts

Hľadal som tento problém ale nenašiel som ho tu tak píšem svoju skúsenosť. Pri štartovaní mi stiahlo všetky kontrolky na nulu a motor sa len ťažko pretáčal. Tak som kúpil novú baterku ale chybu som neodstránil. Tak som vymenil žhaviče ale robili to toisté. Nakoniec mi poradil mechanik dať premerať štartér. A po prečistení štartéra div sa svete auto oveľa lepšie štartuje a pritom v nom nič nevymenili iba ho vyčistili. Tak mi trocha vykrvácala peňaženka kým som si dal za 600,- Sk vyčistiť štartér. Ak máte takýto problém tak začnite štartérom je to lacnejšie.:mad:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono asi neslo len o vycistenie startera.Ked je pridrety na puzdrac a hiekto ich premaze na chvilu to pomoze ale cakaj to znovu.Potom maly repas,puzdra,uhliky plus nejake vymedzovacie podlozky atd

...ale preco si menil zhavice???Ked ti stiahlo napatie na tolko ze nedokazalo pretocit motorom tak by som hladal chybu v aku+starter+ukostrenie motoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ono tým že tie špinavé kontakty stahovali skoro všetku elektriku do štartéra a slabo to točilo tak som myslel, že je slabá baterka. Tým, že išiel slabý prúd do žhavičov tak mi to hned po štarte vynechávalo. Tak som to odvodzoval logicky ako vyučený stavbyvedúci so stavebnou priemyslovkou. Čo sa týka aut tak sa stále učím na vlastných chybách. tak mi je každá rada dobrá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: malypeto

Ono asi neslo len o vycistenie startera.Ked je pridrety na puzdrac a hiekto ich premaze na chvilu to pomoze ale cakaj to znovu.Potom maly repas,puzdra,uhliky plus nejake vymedzovacie podlozky atd

...ale preco si menil zhavice???Ked ti stiahlo napatie na tolko ze nedokazalo pretocit motorom tak by som hladal chybu v aku+starter+ukostrenie motoru.

detto.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já sem měl něco podobného na R11 1,6D. taky sem vyměnil baterku a nic, až sem nechal opravit startér a tam mi bylo řečeno že byla propálená izolace a místo tří uhlíků jel jen na dva, protože ten jeden se spojil na vedlejší a na místo 1+1+1 šel na 2+1 a tak se mu moc točit nechtělo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono taky může být zoxidovaný nebo opálený kontakt, který propouští proud do startéru. Elmag. cívka se sepne, vysune se pastorek do záběru a zároveň se spíná proud do startéru. To je ten hrubý kabel, co vede od baterky ke startéru. Celé toto vedení je dobré občas prohlédnout a očistit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: purkmistr

já sem měl něco podobného na R11 1,6D. taky sem vyměnil baterku a nic, až sem nechal opravit startér a tam mi bylo řečeno že byla propálená izolace a místo tří uhlíků jel jen na dva, protože ten jeden se spojil na vedlejší a na místo 1+1+1 šel na 2+1 a tak se mu moc točit nechtělo

Sakra - vždy jsem si myslel že u startéru jsou jen dva uhlíky ???

U těch novejch wehiklů jsou tři ???

A jak se posouvá napětí přes komutátor na rotor - jsou tam taky 3 sekce ???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám na P 406 2,1td na startéru čtyři uhlíky, taky mi to slabě točilo, tak jsem to rozebral, pořádně vyčistil - všude byl prach z uhlíků a jeden uhlík zůstával viset, už to točí dobře, ale musím pomalu shánět nové uhlíky, ty staré už to skoro mají za sebou....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...