Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

ako zistim ktory vstrek je kaput


petko309

Recommended Posts

Původně zaslal: gen.Migen

Přikláním se ke kontrole žhavících svíček, vymontuj je, připoj na 12 voltu a musi svitit. Jak ne, vyměnit a uvidiš rozdíl

Netřeba demontáž, zpočátku stačí když mezi střed /vrch/ žhaviče a přípojný kabel dá žárovku 12V - když se žárovka rozsvítí, pochopitelně po zapojení žhavení - měl by být žhavič OK / odpor dobrýho žhaviče by měl být 0,0 nic /ohm/.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Peto670

ked sa zarovka rozsviti tak ne zhavic je OK ale napajanie zhavica je OK. Odpor zhavica sa pohyboje okolo 0,7 - 1 ohm je to individualne. Potom merat zhavice odpojene od + polu.

Touto metodou se dá zjistit prvotní závada - zda je žhavič úplně v p*deli./má nekonečně velkej odpor/

Jinak je potom opravdu lepší žhavič vymontovat - nejlepší je vizuelní kontrola.

Odpor novýho žhaviče má být opravdu menší jak 1 ohm.

Ovšem, když jsem je měnil já - nový Bosch 0250201039, šoupl jsem je na měřák - odpor 0,0 nic, zkoušel jsem to na 3 měřácích se stejným výsledkem. /digi na 2desetiný místa/ .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Peto670

ja sem daval nove zhavice cca 2-3 mesiace spet a schvalne som ich meral, pohybovali sa hodnoty v rozmedzi 0,7 az 0,9 ohma.

Taky Bosch-ky ??

Já jsem je měnil začátkem zimy /listopad/, kdy mi wehikl začal blbě startovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: petko309

zimny motor vydava hrozne zvuky ked je zohriaty pekne pradie.

Původně zaslal: ozzy1956

Zkontroluj žhavící svíčky (celé žhavení-relé atd)--to,co popisuješ asi nebude vstřikama:myslim:roker

Podle toho, co popisuje se nejedná o žhaviče, ty plní fuknci jen při startu a pár okamžiků po něm. Ty zvuky budou takové kovové zvonění, že? Jedná se o to, že za studena se ze vstříku nafta do motoru dostane špatně rozprášená, nebo ještě hůř jen v kapkách a při zapálení to udělá takovou kovovou ránu od tlakové rázové vlny ve spalovacím prostoru, bo řádně rozprášená nafta zahoři plynule, postupně bez zvukového doprovodu. Po ohřátí motoru se nafta vlivem horka stihne zplynovat a zvukový efekt mizí. Pokud vstřík místo rozprášení naftu jen odkapává, může se stát, že tyto kapky dopanou až na dno pístu - stále na jedno místo a časem je možné, že se dno pístu propálí skrz. Takže zajet do servisu, kde seřizují vstřiky, vyndat držáky se vstřikovačema, prověřit na stolici, paprsek nafty a otevírací tlaky a seřídit. Ev. se nemusí kupovat celý držák (to, co kouká z motoru s trubkou od čerpadla), ale jen vlastní vstřikovač, např:

http://www.motorpal.cz/index.php?id=produkty_trysky&num=dc

Nevím, kolik stojí teď, ale podle výrobce cca 300,-Kč.

Např:

http://www.autolano.cz/shop/dieselove-systemy/vstrikovaci-trysky/motorpal.htm

[upravil dne 12.2.08 Kdo]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam podobny problem, teplota cca -4 auto stoji celu noc vonku, pridem zazhavim a zastartujem auto chyta z velkou nechutou a prve odpalenia su ako uderi kladivom, skusal som aj dva krat zazhavit, ale nijak sa to nezlepsilo. Niekery trva nastartovanie aj niekolko sekund. Zhavice su vraj dobre pozeral ich tipek co mi robi auto ked mam nejaky vaznejsi problem Bojim sa co sa stane ked bude -20 :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

co sa castejsie meni ma tu niekto s tym skusenosti? ci vacsinou odchadzaju cele vstreky alebo ci nestaci vymenit len trisky. a ked odijdu tak vsetky 4 vstreky? do peugeotu nechcem ist pretoze mam s nimy zle skusenosti. ked som tam bol naposledy tak mi nic nenasli a ze vraj oni tam nemaju softver na tie starsie 406tky. podla vas treba to rychlo dat doporiadku? alebo to moze aj pockat, a moze sa tym nieco pokazit?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Kdo

Původně zaslal: petko309

zimny motor vydava hrozne zvuky ked je zohriaty pekne pradie.

Původně zaslal: ozzy1956

Zkontroluj žhavící svíčky (celé žhavení-relé atd)--to,co popisuješ asi nebude vstřikama:myslim:roker

Podle toho, co popisuje se nejedná o žhaviče, ty plní fuknci jen při startu a pár okamžiků po něm. Ty zvuky budou takové kovové zvonění, že? Jedná se o to, že za studena se ze vstříku nafta do motoru dostane špatně rozprášená, nebo ještě hůř jen v kapkách a při zapálení to udělá takovou kovovou ránu od tlakové rázové vlny ve spalovacím prostoru, bo řádně rozprášená nafta zahoři plynule, postupně bez zvukového doprovodu. Po ohřátí motoru se nafta vlivem horka stihne zplynovat a zvukový efekt mizí. Pokud vstřík místo rozprášení naftu jen odkapává, může se stát, že tyto kapky dopanou až na dno pístu - stále na jedno místo a časem je možné, že se dno pístu propálí skrz. Takže zajet do servisu, kde seřizují vstřiky, vyndat držáky se vstřikovačema, prověřit na stolici, paprsek nafty a otevírací tlaky a seřídit. Ev. se nemusí kupovat celý držák (to, co kouká z motoru s trubkou od čerpadla), ale jen vlastní vstřikovač, např:

http://www.motorpal.cz/index.php?id=produkty_trysky&num=dc

Nevím, kolik stojí teď, ale podle výrobce cca 300,-Kč.

Např:

http://www.autolano.cz/shop/dieselove-systemy/vstrikovaci-trysky/motorpal.htm

[upravil dne 12.2.08 Kdo]

Asi mám blbej dotaz - soráč, zatím jsem to nedělal.

Jak poznám kterej vnitřek patří zrovna do mýho vstřikovače ??

Je vstřikovač nějak označen a kde ?? :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...