jara.bor Odesláno 11. únor 2008 Sdílet Odesláno 11. únor 2008 zdarec jaké májí být originál zapalovací svíčky do peugeot 307 motor 1.6 16v 81kw benzín. Nemám totiž manuál. A vyměním si je sám páč tam není žádný prostor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omegaalfa Odesláno 11. únor 2008 Sdílet Odesláno 11. únor 2008 NGK číslo název 6677 Zapalovací svíčka Ekvivalent: LFR6B BOSCH číslo název 0 242 229 630 Zapalovací svíčka vzdálenost elektrod: 0,9; průměr v mm: 2,7; vnejsi zavit (mm): 14; Rozměr klíče: 16; Utahovaci moment [Nm]: 28; pocet polu: 1; průměr vlákna [mm]: 26,5; rozteč [mm]: 1,25; Stav jiskreni: 3; model do roku výroby: 2005/05;Ekvivalent: Blister N28 - FR 8 ME ,FR 8 ME CHAMPION číslo název OE178/T10 Zapalovací svíčka velikost závitu: M14 x 1.25 mm; průměr vlákna [mm]: 26,5; Rozměr klíče: 16; Zapalovací svíčka: Vnejsi elektroda; Zapalovací svíčka: s odporem; vzdálenost elektrod: 0,9 Ekvivalent: OE178 ,REC9MCLX Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jara.bor Odesláno 11. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 11. únor 2008 no super mnoho čísel mnoho informací mohl by si to zkrátit pro laika, jen co mám říct tomu borcovi v obchodě když se mě zeptá jaký svíčky, aby mě tam nenutil nějaký sráče třeba od bosche Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omegaalfa Odesláno 11. únor 2008 Sdílet Odesláno 11. únor 2008 Původně zaslal: jara.bor no super mnoho čísel mnoho informací mohl by si to zkrátit pro laika, jen co mám říct tomu borcovi v obchodě když se mě zeptá jaký svíčky, aby mě tam nenutil nějaký sráče třeba od bosche bud od NKG číslo dílu 6677 nebo od bosche (ty asi chtít nebudeš) číslo dílu 0 242 229 630 nebo od championu (ty jdou tuším i do prvovýroby) číslo dílu OE178/T10 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jara.bor Odesláno 11. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 11. únor 2008 myslíš že ty od boshe josu špatný nebo proč myslíš? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omegaalfa Odesláno 11. únor 2008 Sdílet Odesláno 11. únor 2008 Původně zaslal: jara.bor myslíš že ty od boshe josu špatný nebo proč myslíš? no ty jsi psal prve srace od bosche:P ty champiny jsou dobrý; ty mám vyzkoušený; NKG neznám; a od bosche stojej půlku takže já bych asi šel do tech bosch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fakir Odesláno 11. únor 2008 Sdílet Odesláno 11. únor 2008 Vyměníš je snadno: odšroubuješ šest samozřezných šroubů, držících kryt hlavy, pak odpojíš kabel od zapalovací rampy (vpravo), odšroubuješ čtyři šrouby a rampu vytáhneš, jde to celkem snadno. Pod ní jsou čtyři šachty se svíčkama. Takže 18 mm ořech (nejlépe s gumou, aby v něm svíčka zůstala) a jednu po druhý pěkně vyšroubovat. Rampu odpojuj s odpojenou baterkou, šrouby jsou torxní, 2 mm (T20). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 11. únor 2008 Sdílet Odesláno 11. únor 2008 není to náhodou 16 ořech co si pamatuji je 21 nebo 16 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jara.bor Odesláno 11. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 11. únor 2008 diky díky zejtra se na to vrhnu a nemá ještě někdo ponětí kolik stojí ta zapalovací rampa při mém již zmíněném problému s hláškami Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.