Sign in to follow this  
Followers 0
Béďa

svíčky Denso Iridium

64 posts in this topic

Planuju nakup tehto svicek a tak me zajimaji vase zkusenosti s nima. Dale jsem na jednech nejmenovanych strankach nasel ze "odtrh" svicky se musi pro kazde auto zvlast nastavovat a to i v pripade ze je to svicka pro konkretni vuz. To me malinko zarazilo protoze co jsem se bavil s lidma co tyto svicky maji tak je nenastavovali. Takze by me zajimalo co je v tomto pripade "standartni" zpusob??..:myslim:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hele holcicko tebe je toto forum na... zober si prasky a sup sa liecit bo potom nechces cez vikend ani na pivo...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Béďa

Planuju nakup tehto svicek a tak me zajimaji vase zkusenosti s nima. Dale jsem na jednech nejmenovanych strankach nasel ze "odtrh" svicky se musi pro kazde auto zvlast nastavovat a to i v pripade ze je to svicka pro konkretni vuz. To me malinko zarazilo protoze co jsem se bavil s lidma co tyto svicky maji tak je nenastavovali. Takze by me zajimalo co je v tomto pripade "standartni" zpusob??..:myslim:)

Kazdopadne, v popisu a objednavce svycek by jsi mel mit popis a motorizaci tveho auta. Ja sem tam pri objednavce mel i kod motoru. Dale se jedna o tzv. tepelnost te svicky denso to ma znaceny pro peugeot: IK18, IK20 atd. http://tuning.autodoplnky.cz/svicky-denso-iridium/?smid=3006&from=20

Pokud by svicky meli tepelnost treba 16 a tvuj motor vyzadoval 18, pak by se ti mohlo v lete stat , ze ti to po zahrati poradne nepojede a bude to cukat, ja sem si tady na ty strance objednal dle kodu motoru a muzu rict, ze parada, slo to mnohem lip do otacek, 6000rpm nebyl problem(predtim sem tam mel org. svicky bosch a u 5500rpm sem koncil s rvoucim motorem)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha,jak tak čtu,tak jsem Densa asi hanil zbytečně ! Koupil jsem je přes známého ale žádnou motorizaci jsem mu neříkal,jen typ auta a donesl mi svíčky.... ,a vydržely přesně 4 měsíce,odešli úplně všechny 4 naráz,takže si dovedete představit jak to teď v mínus 4 stupních startovalo ! Už asi vím v čem je zakopanej pes.... ,škoda,vyhodil jsem je.... mohla být krásná reklamace,a byly by do zásoby,,jo holt člověk se stále něčemu učí....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jogin: prave ze tam jsem je chtel koupit a dokonce jim psal i meil a bylo mi odpovezeno toto:

Dobrý den,

není to chyba v popisu, to je naprosto běžný postup, který se provádí při

seřízení motoru u všech svíček. U svíček Denso Iridium to není nutné,

protože mají dostatečně silný výboj, ale rozhodně je to lepší.

takze jsem tam kde sem byl..:aut jinak vim ze do sveho auta potrebuju IK20..;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No jasny, jako pod slovem nastavovani , si vybavuju, moment utahovani, pac co jinyho na svicce budes nastavovat? Leda mikropajkou, ze bys ji prodlouzil elektrodu :D:D:D coz asi nepredpokladam.

Takze to chce proste spravnej moment utazeni . Me to vymenil dlouholetej mechanik, uthanul to momentakem a podle citu a jezdil sem nadherne asi 4mesice, nebyl jedinej problem, tak nevim co tim nastavovanim myslej :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jogin: bavil jsem se samo o "nastaveni odtrhu" jinak tam nic stelovat nehodlam..:D a menit to sam taky nebudu..;)

jinak primo prodejce pise toto "Všechny svíčky jsou dodávány se standadrdním odtrhem, který je nutno upravit pomocí spárových měrek na hodnotu uvedenou u každé položky v shopu."

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já jsem Densa (IKH20) taky jenom vyměnil a nic jsem nenastavoval. Po funkční stránce naprosto bez problémů, jede to jak drak (oproti starým sériovým. :) Už na ně mám najeto asi 8000 km a pořád paráda.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Jogin

pac co jinyho na svicce budes nastavovat?

:D ty jsi nikdy asi nejezdil na fichtlovi:aut jinak by jsi věděl že se nastavuje jen a jen vzdálenost pacičky aby byla ideální jiskra u fichtla to byla ta do modra :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, prave :D me poucte, pac ja sem vyndal stary, dal novy densa a jezdil sem. Tak by me zajimalo, jak takovej odtrh se nastavuje :D

Jeste , sem si vzpomel. Serviska to vymenil, rek nastartuj to, zeptal se me jestli mam 5tikorunu, sem rek ze jo, on ji dal na dekl a drzela tam mrska ani se nehnula, rika, vse v poradku. Jo stary lidi vedeli jak se co da diagnostikovat. Sem se ho jako s usmevem asi takovym :o:roker jako k cemu , ze to tam na to daval. On me rek, ze kdyby bylo neco spatne, tak ta petikoruna sjede, kdyby to treba blbe hazelo jiskru nebo tak .

No a rada pro tebe, proste to kup podle toho katalogu a priprav si 5tikorunu na vic na testovani, radsi 2, kdyby to opravdu delalo kraviny, tak ti ta prvni urcite nekam spadne :D:D jen davej bacha at ne do rozvodu :aut:D:super

[upravil dne 11.2.08 Jogin]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Béďa

looool tak objednano a peti koruny nachystam...:aut:D

chudák servisman, až ho bude Béďa trápit s tou pětikorunou :D

[upravil dne 11/2/08 mk405]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Béďa

...... jinak vim ze do sveho auta potrebuju IK20..;)

Díky za tip, taky se na ně chystám, aspoň vim, jaký potřebuju. :D:mrk Pak dej vědět, jak skončila pětikoruna, jestli pod autem nebo na deklu :D:papa

[upravil dne 12/2/08 Stifler]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Stifler

Původně zaslal: Béďa

...... jinak vim ze do sveho auta potrebuju IK20..;)

Díky za tip, taky se na ně chystám, aspoň vim, jaký potřebuju. :D:mrk Pak dej vědět, jak skončila pětikoruna, jestli pod autem nebo na deklu :D:papa

[upravil dne 12/2/08 Stifler]

Koukam, taky chodis brzo spat :D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Jogin

Koukam, taky chodis brzo spat :D:D:D

No, jako obvykle, ale tohle nebyl muj poslední příspěvek před odchodem do postele. :aut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sry ze vytahuji toto stare tema ale ted resim tuto otazku svicek a hledam svuj motor.Podle tech stranek nevim nasel sem vykon ale myslim ze nemam break a kdyz sem nasel oznaceni tak zas nesedi vykon poucte me pls a vysvetlete mi jaky si mam objednat.Diky Jinka mam 306 1.8 16V 81 Kw XT R.v.1997 ale uz novejsi typ(spojena svetla atd...)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: hnjupis

Sry ze vytahuji toto stare tema ale ted resim tuto otazku svicek a hledam svuj motor.Podle tech stranek nevim nasel sem vykon ale myslim ze nemam break a kdyz sem nasel oznaceni tak zas nesedi vykon poucte me pls a vysvetlete mi jaky si mam objednat.Diky Jinka mam 306 1.8 16V 81 Kw XT R.v.1997 ale uz novejsi typ(spojena svetla atd...)

Kód motoru máš XU7JP4? Potom tam má být iridiová svíčka IK16 a normální Denso K20TXR. :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.