Sign in to follow this  
Followers 0
pavel626

druhy žhavících svíček -doporučení??

25 posts in this topic

pánové nekamenujte mě prosím a poradte:roll, Volal mi kámoš a i mne to zajímá jaký je rozdíl mezi žhavícími svíčkami a jaké je nejlíp použít do 205 1.8D za jak dlouho je měnit či kolik km na nich najet do další výměny.

také mi říkal že lze použít svíčky z Avie- je to možné??

Jaké tedy dát tomu motůrku ????:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat take co tam patria. Cena cca 400 sk kus a neporovnatelne lepsie starty za studena. Mozno to sedi sak francuz ako francuz ale aby si neodrovnal zhaviace rele ak maju vacsii prudovy odber.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ake su rozdiely mezdi svieckami? Iny zavit, ina dlzka, iny odpor a tym aj ina spotreba prudu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snad ta nezbije tam dat zhavice od Bosch-u jeden kus stoji okolo 320Sk. a nespekuluj. Ja som menil zhavice az zacalo blbnut startovanie ked sa ochladilo /teda jeden bol vadny/.interval vymeny je podla mna individualna zalezitost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

taky jsem dával před dvouma rokama bosche a vypádá to že už mi jedna umřela:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

vím že je rozdíl v závitech délce atd ale šlo mi o to že jsou tyčkové -spirálové a možná nějaké jěště . které jsou lepší? no a konečně ona dnes značka není až tak něco rozhodujícího vždyt se to vyrábí třeba v čr v brisku atd..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nuž len pozor na lacné žhaviace sviečky. Aby ste nedopadli ako ja keď som ich minule menil na jednom Fiate, jednu som vytiahol bez žhaviaceho telesa, to sa celé rozpadlo v motori. Cez týžden ide dole hlava, motor hrozne klepe...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuším že z Avie tam nejdou dát (respektyve myslím že nebude sedět délka tělesa), porovnám to až budu u Avky.

Značka - no, je mi to jedno, mám v motoru jak Bosche, tak LDW. Obě dvě značky fungují bez zaznamenání rozdílu na funkci, jenom LDW byly o polovinu lacinější. Takže pokud si za stejný prachy koupím 4 LDW, nebo 2 BOSCHe, to radši ty LDW.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ladis

Tuším že z Avie tam nejdou dát (respektyve myslím že nebude sedět délka tělesa), porovnám to až budu u Avky.

Značka - no, je mi to jedno, mám v motoru jak Bosche, tak LDW. Obě dvě značky fungují bez zaznamenání rozdílu na funkci, jenom LDW byly o polovinu lacinější. Takže pokud si za stejný prachy koupím 4 LDW, nebo 2 BOSCHe, to radši ty LDW.

daj se ty LDW někde ještě koupit, kdysi jsem je měl na 205 a přesto že prodavači říkali jedině bosch jsem je koupil a byli to nejlepší žhavky které jsem měl...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doporučuji vymontovat původní,opsat číslo a koupit stejné.Nebo zajít do prodejny bosch,oni si jistě poradí!Dával jsem vždy jen bosch,v každém autě vydrželi asi tak 4 roky, denně v provozu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na mém prvním autě Fiatu Ritmo D mi taky "ukápla" jedna žhavička do motoru a odešla ven výfukem . Skončilo to GO motoru , tak pěkně poklepaný válec a hlavu jsem nikdy ještě neviděl. Od té doby svíčky občas kontroluji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám dotaz - když zjistím, že mám 1 nebo 2 ks žhavičů KO - je možný vyměnit jen ten jeden nebo dva ??

Nebo je lepší to vyměnit komplet ?? :myslim

Měl jsem vadný dva ale vyměnil jsem pro zichr všechny 4 kousky.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: myryn

Mám dotaz - když zjistím, že mám 1 nebo 2 ks žhavičů KO - je možný vyměnit jen ten jeden nebo dva ??

Nebo je lepší to vyměnit komplet ?? :myslim

Měl jsem vadný dva ale vyměnil jsem pro zichr všechny 4 kousky.

je ale pravděpodobně odejdou postupně i ostatní takže se obvikle mění všecny

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: mk405

Původně zaslal: myryn

Mám dotaz - když zjistím, že mám 1 nebo 2 ks žhavičů KO - je možný vyměnit jen ten jeden nebo dva ??

Nebo je lepší to vyměnit komplet ?? :myslim

Měl jsem vadný dva ale vyměnil jsem pro zichr všechny 4 kousky.

je ale pravděpodobně odejdou postupně i ostatní takže se obvikle mění všecny

Díky za info.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: myryn

Mám dotaz - když zjistím, že mám 1 nebo 2 ks žhavičů KO - je možný vyměnit jen ten jeden nebo dva ??

Nebo je lepší to vyměnit komplet ?? :myslim

Měl jsem vadný dva ale vyměnil jsem pro zichr všechny 4 kousky.

Jo, klidně můžeš měnit jen dva, ale budeš měnit furt dokola :)

Na svém autě jsem měnil žhavky z toho, co jsem kdy vytahal z vraků a měl pohozeno v regále - a motor mi furt blbě startoval a po startu malinko zakopával. Přičítal jsem to menším tlakům, až mě to pak přestalo bavit furt měnit, a dal celou novou sadu Bosch. Od té doby naskočí na otočku a běží pravidelně... a i na těch samotných žhavkách bylo vidět, že svítí úplně jinak než ten starý mix značek, co tam byl. Jinak obecně - TD je na to háklivější než D, protože TD má menší kompresní poměr... takže zde víc závisí na správném nastavení čerpadla i funkci žhavek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.