Husky

Zajíždění motoru

27 posts in this topic

Ahoj,rád bych se dozvěděl něco o zajíždění motoru, konkrétně se jedná o P 307 Break 1,6 HDI 66 kW , auto bych měl mít k dispzici cca v polovině března t.r.Zkoušel jsem hledat jak zde na foru, tak i jinde, ale moc sem toho nevygooglil:roll. Předem děkuji za jakékoliv rady , názory, či případnou diskuzi

[upravil dne 10.2.2008 Husky]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Našel sem 4 temata a zajíždění se týká pouze jedno a i tam se řeší všechno možné, je ne zadaný dotaz...pokud můžeš pošli mi prosím link, třeba na SZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

u nás v práci vyrábíme pístní kroužky do motorů koncernu VW, AMG (MB) apod. - kroužky jsou už "nahonovaný", takže když se daj do motoru již vykazují vlastnosti jako kdyby měl najeto cca 15000km - doporučení výrobcům motorů je od začátku nijak nešetřit, ale ani extrémně nezatěžovat prvních 1500 km

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asi tak, 1500 - 200km počkat at se případně projeví vady a sednou si brzdy apod. a potom to už klidně valit, tedy samozřejmě při zahřátém motoru atd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Rebik

Asi tak, 1500 - 200km počkat at se případně projeví vady a sednou si brzdy apod. a potom to už klidně valit, tedy samozřejmě při zahřátém motoru atd.

No jo ale záběh motoru - to už neexistuje ??

Snad chyba 1500 - 200 ? / 2000/??

Share this post


Link to post
Share on other sites

záběh motorů je minulostí, díly už jsou tak upravené z výroby že to prvotní "opotřebení" mají za sebou, takže takový klasický záběh jako byl na 120, favoritech apod je minulostí

Share this post


Link to post
Share on other sites

Díky za info...A co třeba kroužky vs. válce, šály na klice atd.? Byly by i nějaké další postřehy, třebas nejenom o záběhu motoru, ale auta jako takového(P 307 Break 1,6 HDI 66 kW) , rady, zkušenosti, doporučení? Kdysi jsem měl P 205 1,8D, starší, ted do března Ford Escort kombi 1,6 16V Zetec, jinými slovy, nové auto jsem nikdy bohužel neměl a s novějšími Peugeoty nemám skoro žádné zkušenosti. Předem děkuji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jojo,holt doby,kdy se čekalo s rozjezdem až byla voda na 80 a lepily se duše vulkanizační sadou na cestě jsou pryč:D:D:D:D:D:roker

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: ozzy1956

Jojo,holt doby,kdy se čekalo s rozjezdem až byla voda na 80 a lepily se duše vulkanizační sadou na cestě jsou pryč:D:D:D:D:D:roker

Jo "sadu vulkanizační" bych snad ještě někde v šuplíku našel - i když je už na h*vno.

Vyčkám ještě pár let a pak ji věnuji muzeu.

Možná pod ní bude štítek - muzeu věnoval myryn.... :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Přesně jak napsal Řebík, jen byl ten limit citlivějšího zacházení posunul k 5000 km, po najetí takového množství km už s autem opravdu můžeš jezdit zcela normálně, do těch 5000 km bych mu asi nedával žádnou dlouhodobou čočku, ale ani bych se nebál občas ho protáhnout na 100% výkon (pokud budeš auto příliš šetřit, vychováš z něj lenocha).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Medvěd

Přesně jak napsal Řebík, jen byl ten limit citlivějšího zacházení posunul k 5000 km, po najetí takového množství km už s autem opravdu můžeš jezdit zcela normálně, do těch 5000 km bych mu asi nedával žádnou dlouhodobou čočku, ale ani bych se nebál občas ho protáhnout na 100% výkon (pokud budeš auto příliš šetřit, vychováš z něj lenocha).

naprostý souhlas - a ještě bych dodal že autu daleko víc pomůžeš tím že mezi 5000-10000 km vyměníš olej

Share this post


Link to post
Share on other sites

Děkuji všem za rady i postřehy již napsané i za ty budoucí;), snad bude diskuze pokračovat...:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

noo ja by som sa k tejto veci chcel spytat ked mam afto už jazdene cca 50000km a bude mat 4r a predchadzajuci majitel bola žena a hodne z neho urobila lenocha tak si asi už niako nepomožem však?? alebo je niečo čo by ho znovu trošku ožilo tohoto som sa bal že bude z toho lenoch aj ked je uplône zachovale ako nove čo ocenujem noo asi je to jedno na ukor druheho však ?? :myslim tiež vdaka za pripadne info v tejto vaci :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

No naposledy skoro touto rychlostí /pardon, abych mu nekřivdil - menší/ jel Topolánek do Brna na tenis. :aut

Share this post


Link to post
Share on other sites

U nás vo firme sme ako náhradné vozidlá dávali vždy nové autá....Každý deň na tom jazdil niekto iný, stále iným štýlom, určite kopec ľudí aj štýlom, nie je moje, môže dostať riadne kapky...A svete sa čuduj, autám nič nie je, jazdia bez problémov a aj keď sa predali nevracajú sa s problémami....

Čiže naozaj, nebáť sa jazdiť normálne ako so zabehnutým autom... :super

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: ozzy1956

Tady se dá jet někde 200 km v kuse ??????Bez objížďky,nehody atd?:D:D:D:D:D:D:roker

Musis to zrealizovat mezdi 2. a 3. hodinou rannou. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.