Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Chybová hláška - ANTIPOLLUTION FAULT a ABS/ESP


Hynos

Recommended Posts

Zdar všichni, nastal mi jeden problém, kdy mi při jízdě vyskočila na palubním počítači hláška ANTIPOLLUTION FAULT a následně další ASR/ESP a zároveň se mi rožli kontrolky. Nevím kde se stala chyba. Mám i dojem, že mi klesl i výkon. Auto sice jede, ale netáhne jak by mělo. Po nastartování se to opět objeví a kontrolky stále svítí. Nevíte co s tím může být ? Díky všem za radu.

[upravil dne 9/2/08 Hynos]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mě to dělá pokud mám málo benzínu (kolem rezervy). Nevím teda co má ESP společného s benzínem, ale když dočepuju, tak je po problému. A antipolution fault vy vyhazuje chyba s bohatou směsí. Zítra měním vzduch filtr, tak uvidím jak na tom bude směs. Pak dám vědět, jestli to pomohlo. Jinak Antipol. Fault je jedna z nejuniverzálnějších chybových hlášek. Někde tu na foru je popis chybových hlášení... :mrk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem se konečně dostal na diagnostiku (v Olomouci jsem byl u Fajta). Zjistili mi tam, že je to vadný snímač diferenciálního tlaku, který má prý i spojitost s ASR/ESP. Auto se skutečně přepne do nouzového režimu a mělo by prý jet tak do 2500 otáček. Nový snímač vyšel na 3.900,- diagnostika na 400,- a oprava na 350,-. Takže to byla taková sranda. Jinak mi tam řekli, že je to vcelku častá závada u těchto aut a projistotu mi řekli, ať se ještě připravím, že mi už dochází aditivum do FAP filtru bratru za 3.500,- , tak se už nemůžu dočkat. :mrk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Hynos

Tak jsem se konečně dostal na diagnostiku (v Olomouci jsem byl u Fajta). Zjistili mi tam, že je to vadný snímač diferenciálního tlaku, který má prý i spojitost s ASR/ESP. Auto se skutečně přepne do nouzového režimu a mělo by prý jet tak do 2500 otáček. Nový snímač vyšel na 3.900,- diagnostika na 400,- a oprava na 350,-. Takže to byla taková sranda. Jinak mi tam řekli, že je to vcelku častá závada u těchto aut a projistotu mi řekli, ať se ještě připravím, že mi už dochází aditivum do FAP filtru bratru za 3.500,- , tak se už nemůžu dočkat. :mrk

To myslis snimac tlaku, co snima tlak pred a za FAPom? Ak hej tak aky moze mat tento snimac suvis s ABS?

Ked si odpojim konektor od tohto snimaca tak mi vyhodi hned Antipo....., ale ABS sa mi nerozsvieti. Jazdil som na tuto zavadu dost dlho. Auto si ubralo z vykonu ale ziadna hlaska o nudzovom rezime sa nehlasila. Otacky na volnobeh isli sice lenivo ale v pohode cez 3000. Zeby co kus to original? Mali by v tom spravit poriadok, aby clovek zbytocne nebadal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: vlado-.m

Původně zaslal: Hynos

Tak jsem se konečně dostal na diagnostiku (v Olomouci jsem byl u Fajta). Zjistili mi tam, že je to vadný snímač diferenciálního tlaku, který má prý i spojitost s ASR/ESP. Auto se skutečně přepne do nouzového režimu a mělo by prý jet tak do 2500 otáček. Nový snímač vyšel na 3.900,- diagnostika na 400,- a oprava na 350,-. Takže to byla taková sranda. Jinak mi tam řekli, že je to vcelku častá závada u těchto aut a projistotu mi řekli, ať se ještě připravím, že mi už dochází aditivum do FAP filtru bratru za 3.500,- , tak se už nemůžu dočkat. :mrk

To myslis snimac tlaku, co snima tlak pred a za FAPom? Ak hej tak aky moze mat tento snimac suvis s ABS?

Ked si odpojim konektor od tohto snimaca tak mi vyhodi hned Antipo....., ale ABS sa mi nerozsvieti. Jazdil som na tuto zavadu dost dlho. Auto si ubralo z vykonu ale ziadna hlaska o nudzovom rezime sa nehlasila. Otacky na volnobeh isli sice lenivo ale v pohode cez 3000. Zeby co kus to original? Mali by v tom spravit poriadok, aby clovek zbytocne nebadal.

Myslím, že je to přesně ten snímač o kterým píšeš, ale jak souvisí s ABS to taky nevím. Co se týče nouzového režimu, tak ten se automaticky aktivuje tou hláškou ANTIPOLLUTION FAULT a musí to odstranit ta diagnostika (tak mi to bylo řečeno). A počet těch otáček mi řekl ten mechanik a je fakt, že jsem to auto nemohl pořádně roztáhnout, sice jelo slušně, ale nebylo to ono. V tu chvíli jsem se ale na otáčky nedíval. :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 roky později...

Ahoj:papa taky se mi teď rozsvítil nějaký symbol a psalo mi to ANTIPOLLUTION FAULT, auto nešlo vytočit přes 2500 otáček, tak jsem jel ke strejdovi do servisu, tam jsem chcípnul auto a znovu nastartoval a už to bylo zas v pohodě. Nevíte jestli když to píchnu na diagnostiku tak mi to vyhodí čím to bylo?

Dík;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak se mi problém znovu opakoval, chvilku po nastartování za kontrolka a něšlo to vytočit, nezbývalo mi nic jiného než jet takhle. Cestou jsem zkoušel zastavit, chcípnout a zas nastartovat motor ale nepomáhalo to. Až asi po 30 km jsem opět zastavil, chcípnul, vylezl z auta, zamknul, odemknul, nastartoval a kontrolka se nerozsvítila.:D ještě musím ve středu dojet domu a pak to odvezu do servisu:o

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...