Hynos

Chybová hláška - ANTIPOLLUTION FAULT a ABS/ESP

10 posts in this topic

Zdar všichni, nastal mi jeden problém, kdy mi při jízdě vyskočila na palubním počítači hláška ANTIPOLLUTION FAULT a následně další ASR/ESP a zároveň se mi rožli kontrolky. Nevím kde se stala chyba. Mám i dojem, že mi klesl i výkon. Auto sice jede, ale netáhne jak by mělo. Po nastartování se to opět objeví a kontrolky stále svítí. Nevíte co s tím může být ? Díky všem za radu.

[upravil dne 9/2/08 Hynos]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zkus hledání (vlevo nahoře je odkaz), na podobný věci se tu ptá pořád někdo. Budeš muset na diagnostiku. Omezení výkonu by měl způsobit nouzový režim, do kterého se auto přeplo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asi mi nic jiného nezbyde, jenom nevím, proč mi tam vyskakuje i to ASR/ESP. Ale přesto díky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mě to dělá pokud mám málo benzínu (kolem rezervy). Nevím teda co má ESP společného s benzínem, ale když dočepuju, tak je po problému. A antipolution fault vy vyhazuje chyba s bohatou směsí. Zítra měním vzduch filtr, tak uvidím jak na tom bude směs. Pak dám vědět, jestli to pomohlo. Jinak Antipol. Fault je jedna z nejuniverzálnějších chybových hlášek. Někde tu na foru je popis chybových hlášení... :mrk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jsem se konečně dostal na diagnostiku (v Olomouci jsem byl u Fajta). Zjistili mi tam, že je to vadný snímač diferenciálního tlaku, který má prý i spojitost s ASR/ESP. Auto se skutečně přepne do nouzového režimu a mělo by prý jet tak do 2500 otáček. Nový snímač vyšel na 3.900,- diagnostika na 400,- a oprava na 350,-. Takže to byla taková sranda. Jinak mi tam řekli, že je to vcelku častá závada u těchto aut a projistotu mi řekli, ať se ještě připravím, že mi už dochází aditivum do FAP filtru bratru za 3.500,- , tak se už nemůžu dočkat. :mrk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Hynos

Tak jsem se konečně dostal na diagnostiku (v Olomouci jsem byl u Fajta). Zjistili mi tam, že je to vadný snímač diferenciálního tlaku, který má prý i spojitost s ASR/ESP. Auto se skutečně přepne do nouzového režimu a mělo by prý jet tak do 2500 otáček. Nový snímač vyšel na 3.900,- diagnostika na 400,- a oprava na 350,-. Takže to byla taková sranda. Jinak mi tam řekli, že je to vcelku častá závada u těchto aut a projistotu mi řekli, ať se ještě připravím, že mi už dochází aditivum do FAP filtru bratru za 3.500,- , tak se už nemůžu dočkat. :mrk

To myslis snimac tlaku, co snima tlak pred a za FAPom? Ak hej tak aky moze mat tento snimac suvis s ABS?

Ked si odpojim konektor od tohto snimaca tak mi vyhodi hned Antipo....., ale ABS sa mi nerozsvieti. Jazdil som na tuto zavadu dost dlho. Auto si ubralo z vykonu ale ziadna hlaska o nudzovom rezime sa nehlasila. Otacky na volnobeh isli sice lenivo ale v pohode cez 3000. Zeby co kus to original? Mali by v tom spravit poriadok, aby clovek zbytocne nebadal.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: vlado-.m

Původně zaslal: Hynos

Tak jsem se konečně dostal na diagnostiku (v Olomouci jsem byl u Fajta). Zjistili mi tam, že je to vadný snímač diferenciálního tlaku, který má prý i spojitost s ASR/ESP. Auto se skutečně přepne do nouzového režimu a mělo by prý jet tak do 2500 otáček. Nový snímač vyšel na 3.900,- diagnostika na 400,- a oprava na 350,-. Takže to byla taková sranda. Jinak mi tam řekli, že je to vcelku častá závada u těchto aut a projistotu mi řekli, ať se ještě připravím, že mi už dochází aditivum do FAP filtru bratru za 3.500,- , tak se už nemůžu dočkat. :mrk

To myslis snimac tlaku, co snima tlak pred a za FAPom? Ak hej tak aky moze mat tento snimac suvis s ABS?

Ked si odpojim konektor od tohto snimaca tak mi vyhodi hned Antipo....., ale ABS sa mi nerozsvieti. Jazdil som na tuto zavadu dost dlho. Auto si ubralo z vykonu ale ziadna hlaska o nudzovom rezime sa nehlasila. Otacky na volnobeh isli sice lenivo ale v pohode cez 3000. Zeby co kus to original? Mali by v tom spravit poriadok, aby clovek zbytocne nebadal.

Myslím, že je to přesně ten snímač o kterým píšeš, ale jak souvisí s ABS to taky nevím. Co se týče nouzového režimu, tak ten se automaticky aktivuje tou hláškou ANTIPOLLUTION FAULT a musí to odstranit ta diagnostika (tak mi to bylo řečeno). A počet těch otáček mi řekl ten mechanik a je fakt, že jsem to auto nemohl pořádně roztáhnout, sice jelo slušně, ale nebylo to ono. V tu chvíli jsem se ale na otáčky nedíval. :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj:papa taky se mi teď rozsvítil nějaký symbol a psalo mi to ANTIPOLLUTION FAULT, auto nešlo vytočit přes 2500 otáček, tak jsem jel ke strejdovi do servisu, tam jsem chcípnul auto a znovu nastartoval a už to bylo zas v pohodě. Nevíte jestli když to píchnu na diagnostiku tak mi to vyhodí čím to bylo?

Dík;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak se mi problém znovu opakoval, chvilku po nastartování za kontrolka a něšlo to vytočit, nezbývalo mi nic jiného než jet takhle. Cestou jsem zkoušel zastavit, chcípnout a zas nastartovat motor ale nepomáhalo to. Až asi po 30 km jsem opět zastavil, chcípnul, vylezl z auta, zamknul, odemknul, nastartoval a kontrolka se nerozsvítila.:D ještě musím ve středu dojet domu a pak to odvezu do servisu:o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.