Sign in to follow this  
Followers 0
dulkar

Peugeot 205 - karburátor

11 posts in this topic

Zdravím, mám Peugeot 205 GR, r.v. 1989, dovoz 1996 z Něm. nebo Švýc., v ČR asi 4. majitel. Problém je, že odchází karburátor. Je tam elektronický (nebo jak se to jmenuje - nejsem automechanik) Solex H2, nemůžu ho nikde sehnat a opravit se to podle mechanika nedá. Zkoušel jsem a zkouším dál vrakoviště, ale zatím nic. Nemáte někdo zkušenosti s těmahle karbecama, třeba kde sehnat funkční, nebo za jaký jiný ho vyměnit? Budu moc rád za všechny rady a tipy. Předem díky

Radek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam jak píšeš strašně blbě se shání,je to problém.Pasuje i z citroen ax.Můžeš tam dát bosch ale musíš vyměnit kabely a řídící jednotku.Ale cena za jednotku i s jednobodem bude asi dost vysoká.Já to měl z bouračky.Napiš jaký máš motor a typ podle TP!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motor podle techničáku je 150 G s katalyzátorem, 1360ccm, 44kW.

VIN je VF320CKA223******, třeba z toho něco vyčteš. O přestavbě na vstřikování jsem už taky uvažoval, ale na kolik to příjde nevím. Nešlo by tam dát jiný karbec, myslím že Webery byly u tohohle modelu dost časté. Jestli to nepůjde opravit za rozumné prachy, tak to auto prodám na díly, nebo ať se s tím se*e nějaký fanoušek. Já potřebuju jezdit.

Zatím dík.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tohle bývá běh na dlouhou trať.... Někde jsem četl, že tam jde napasovat karburátor ze Škody 100/110, ale ty už se taky budou shánět asi těžko....

Share this post


Link to post
Share on other sites

S elektronicky řízenejma karbecama je obecně problém, páč jsou to takový polostříkačky:( Sám mám něco podobnýho na Dřevákovi (motor XU5CP, BAZ, 1580ccm, 54kW) a taky nefunguje, jak by měl. Začínám vážně uvažovat o přestavbě na klasiku:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

jj, buď to, nebo přestavba na stříkačku. Ale do toho se mi moc nechce, takže se nejspíš pokusím nahradit stávající Solex nějakým Weberem. Ten Solex asi není H2, jak jsem psal prve (kdoví, co je to za popisek), ale 34 TBIA (PSA 421) - je to psané na štítku vzadu na tělese karburátoru. Tuším se tu už někde psalo, že by tam mohl pasovat Weber 36 TLP (či TLC). Otázka je, jestli i ten Weber bude k mání.

Díky za příspěvky

Radek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak úplně stejnej karbec mám taky- Solex 34 TBIA. Nějakej Weber by se asi sehnat dal, ale prý je třeba sehnat i jiný sání, v čemž vidim větší problém, než sehnat samotnej karbec:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

njn, kdybych na to svoje přibližovadlo sehnal náhradu, tak bych ti ten svůj Solex dal a můžeš si poskládat ze dvou jeden, třeba by to pomohlo. Ale zatím potřebuju aspoň nějak jezdit :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mě nabízel jednoho Webera Pája Rybišár, ale prý bych si musel sehnat sání, tak nad tím dost uvažuju:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ještě bych se zeptal, jak jste to řešili s emisema a technickou. Mám v autě řízený třícestný katalyzátor a nevím, jak si bude s mechanickým karbecem rozumět. Dá se to nějak vymyslet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.