Sign in to follow this  
Followers 0
vianh

problem s klimou

13 posts in this topic

Mam digi klimu a pri zapnuti mi po case blikne na pristrojovke STOP a hlasi hlasku : Temp. engine too hight. neviete mi niekto poradit co s tym je? dakujem

Share this post


Link to post
Share on other sites

1,Ventilátory chladiče fungujou?

2,Klimatizace chladí nebo má tendenci chladit a pak přestane?

3,Nespustí vůbec?

4,Tahle hláška mi spíš sedí na přehřívání motoru než na problém s klimou.:myslim

[upravil dne 9/2/08 subin]

Share this post


Link to post
Share on other sites

taky si myslim,ze je to spis o prehrivani motoru. ste hlasky je jasne teplota motru je prilis vysoka. spis to vidim na vadne cidlo teploty chladici kapaliny

Share this post


Link to post
Share on other sites

najskor to napadlo aj mna, ze moze byt vadne nejake cidlo, ale robi to len, ked mam zapnutu klimu, no teraz v zime automaticky rezim. na displayi je A/C, ked to vypnem je vsetko ok, a ziadne hlasky nehadze. skusim este preverit vsetky veci co ste pisali....

Share this post


Link to post
Share on other sites

tam muze byt problem taky se sitou multiplex. modely s roku 2000 se casto potkavali s potizemi typu ne a ne na to prilit co to je. ale je to jen moje domninka. mozna to tak neni. dej to prehlednut skusenemu elektrokari. nejlepe mu k tomu dej i potrebna schema. driv prijde na zavadu. hodne stesti :super:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Táto hláška mi je dôverne známa - závadu odstrániš výmenou teplotného čidla. Ja som to mal takisto - STOP - engine coolant temperature too high!:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takze je mozne, ze je vadne cidlo aj ked budik ukazuje spravnu teplotu? Len stale mi nejde do hlavy, preco to vypisuje len ked zapnem klimu....

Share this post


Link to post
Share on other sites

je ale je mozne, ze su vadne taky budiky. nejprv skus vymenit to cidlo jestli se ti da a pak uvidis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj, myslím, že mám stejný problém - za jízdy (stabilní teplota motoru) vzroste cca po 5ti vteřinách po zapnutí klimatizace náhle teplota motoru až cca na 120C (cca na vteřinu)- rozsvítí se kontrolka STOP a poté teplota zase rychle klesne na normálních 80C. Toto se opakuje (více ne 3x jsem to radši nepokoušel) Závada je zřejmě v elektrice, protoe tak strmý nárůst teploty bych fakticky nepředpokládal. Zatím zkouším prověřit všechny konektory od ovládání až po klimu. Memáte někdo náhodou schéma - moc by pomohlo. Klimu mám manuální, 206 2.0 HDi.

Díky

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ja mam uz problem vyrieseny. zrejme majitel predomnou nieco robil s ventilatorm na chladici a opacne ho zapojil, tak sa krutil opacnym smerom... Takze pri vyssej rychlosti mal vacsi odpor vzduchu a signalizoval ze nieje nieco v poriadku s chladenim a tak pp hlasil vysoku teplotu motora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

můj problém s náhlým nárůstem teploty při zapnutí klimi byl způsoben ureznutým kabelem relé ventilátoru.

Projevy: kontrolka stop se problikávala při zapnutí klimy (ventilátor spíná okamžitě po zapnutí)a při razantnější jízdě + na diagnostice to dokonce zapsalo chbu \"vadné čidlo oleje s příčinou vadné řízení ventilátoru?! - Bosch)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.