vianh Odesláno 9. únor 2008 Sdílet Odesláno 9. únor 2008 Mam digi klimu a pri zapnuti mi po case blikne na pristrojovke STOP a hlasi hlasku : Temp. engine too hight. neviete mi niekto poradit co s tym je? dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
subin Odesláno 9. únor 2008 Sdílet Odesláno 9. únor 2008 1,Ventilátory chladiče fungujou? 2,Klimatizace chladí nebo má tendenci chladit a pak přestane? 3,Nespustí vůbec? 4,Tahle hláška mi spíš sedí na přehřívání motoru než na problém s klimou. [upravil dne 9/2/08 subin] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ericce Odesláno 9. únor 2008 Sdílet Odesláno 9. únor 2008 taky si myslim,ze je to spis o prehrivani motoru. ste hlasky je jasne teplota motru je prilis vysoka. spis to vidim na vadne cidlo teploty chladici kapaliny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vianh Odesláno 9. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 9. únor 2008 najskor to napadlo aj mna, ze moze byt vadne nejake cidlo, ale robi to len, ked mam zapnutu klimu, no teraz v zime automaticky rezim. na displayi je A/C, ked to vypnem je vsetko ok, a ziadne hlasky nehadze. skusim este preverit vsetky veci co ste pisali.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ericce Odesláno 9. únor 2008 Sdílet Odesláno 9. únor 2008 jaky mas typ auta, r.v. a typ motoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vianh Odesláno 10. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 10. únor 2008 mam 406 break, rv. 2000, 2,0 HDI 80 KW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ericce Odesláno 10. únor 2008 Sdílet Odesláno 10. únor 2008 tam muze byt problem taky se sitou multiplex. modely s roku 2000 se casto potkavali s potizemi typu ne a ne na to prilit co to je. ale je to jen moje domninka. mozna to tak neni. dej to prehlednut skusenemu elektrokari. nejlepe mu k tomu dej i potrebna schema. driv prijde na zavadu. hodne stesti :super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Syro Odesláno 11. únor 2008 Sdílet Odesláno 11. únor 2008 Táto hláška mi je dôverne známa - závadu odstrániš výmenou teplotného čidla. Ja som to mal takisto - STOP - engine coolant temperature too high! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vianh Odesláno 12. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 12. únor 2008 Takze je mozne, ze je vadne cidlo aj ked budik ukazuje spravnu teplotu? Len stale mi nejde do hlavy, preco to vypisuje len ked zapnem klimu.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ericce Odesláno 13. únor 2008 Sdílet Odesláno 13. únor 2008 je ale je mozne, ze su vadne taky budiky. nejprv skus vymenit to cidlo jestli se ti da a pak uvidis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Korkoran Odesláno 25. únor 2008 Sdílet Odesláno 25. únor 2008 Ahoj, myslím, že mám stejný problém - za jízdy (stabilní teplota motoru) vzroste cca po 5ti vteřinách po zapnutí klimatizace náhle teplota motoru až cca na 120C (cca na vteřinu)- rozsvítí se kontrolka STOP a poté teplota zase rychle klesne na normálních 80C. Toto se opakuje (více ne 3x jsem to radši nepokoušel) Závada je zřejmě v elektrice, protoe tak strmý nárůst teploty bych fakticky nepředpokládal. Zatím zkouším prověřit všechny konektory od ovládání až po klimu. Memáte někdo náhodou schéma - moc by pomohlo. Klimu mám manuální, 206 2.0 HDi. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vianh Odesláno 26. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 26. únor 2008 No ja mam uz problem vyrieseny. zrejme majitel predomnou nieco robil s ventilatorm na chladici a opacne ho zapojil, tak sa krutil opacnym smerom... Takze pri vyssej rychlosti mal vacsi odpor vzduchu a signalizoval ze nieje nieco v poriadku s chladenim a tak pp hlasil vysoku teplotu motora. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Korkoran Odesláno 3. duben 2008 Sdílet Odesláno 3. duben 2008 můj problém s náhlým nárůstem teploty při zapnutí klimi byl způsoben ureznutým kabelem relé ventilátoru. Projevy: kontrolka stop se problikávala při zapnutí klimy (ventilátor spíná okamžitě po zapnutí)a při razantnější jízdě + na diagnostice to dokonce zapsalo chbu \"vadné čidlo oleje s příčinou vadné řízení ventilátoru?! - Bosch) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.