Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Makkii

CHIPTUNNING + nebo -

53 posts in this topic

Cau vsem , cetl jsem v novinach reklamu od diesel technik ze na peugeot 2.0hdi 100kw udelai ten chiptunning za 10 000kc a zvisi to 20kw a ze prej to zvisi vykon a SNIZI SPOTREBU , je to pravda? a jaka je pak zivotnost motoru a tak? dekuji predem za odpoved

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já mám chip už 35000 km a bez větších problému.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

zivotnost bude o malicko nizsia ale vyrobca obmedzuje vykon schvalne aby splnili kadeake normy emisie atd a ten motor je dimenzovany tak aby zniesol aj vyssi vykon urcite sa nemas coho bat a hlavne ked mas hdi kde zivotnost je cca 500tkm ak nie aj viac len aby ti nieco neposral frajer ktory ti to chipne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak píše VladoHa na chipnutí bych auto svěřil někomu kdo je vyzkoušenej,nesprávnou úpravou se dá hodně zničit.Možná se zeptej přémy,ten má něco najeto s čipem tak bych asi volil stejnou úpravu

Share this post


Link to post
Share on other sites

kamarat mi raz doporucoval BIT POWER ale on toho dost nakeca tak fakt by som si to najprv overil ale mozno prave teraz nekecal neviem ja osobne mam benzin a cipovat to nechcem

Share this post


Link to post
Share on other sites

turbo chipovat smysl má, nepřeplňovaný motor už tolik ne... bez upravného sání, jiného výfuku to moc nepřidá...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: VladoHA

kamarat mi raz doporucoval BIT POWER ale on toho dost nakeca tak fakt by som si to najprv overil ale mozno prave teraz nekecal neviem ja osobne mam benzin a cipovat to nechcem

U atmosférického benzínu to také samo o sobě moc smyslu nemá-je to užitečné jen ve spojení s úpravou motoru

Share this post


Link to post
Share on other sites

ved prave preto to chipnut nechcem ale celkom ma prekvapilo ked som vyhodil kat a stredny tlmic neni to o moc hlucnejsie a ide to lepsie filter klasicky vloskovy ziadna "SISKA" ale zeleny green a pohoda

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: subin

Původně zaslal: VladoHA

kamarat mi raz doporucoval BIT POWER ale on toho dost nakeca tak fakt by som si to najprv overil ale mozno prave teraz nekecal neviem ja osobne mam benzin a cipovat to nechcem

U atmosférického benzínu to také samo o sobě moc smyslu nemá-je to užitečné jen ve spojení s úpravou motoru

To ano, každopádně přemapování atmosférického benzínu je náročnější operace. Pokud se má udělat pořádně, je třeba to dělat na brzdě a nastavit mapy v ECU přímo pro konkrétní motor. Pak to může pomoct i celkem hodně.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Fakir

Původně zaslal: subin

Původně zaslal: VladoHA

kamarat mi raz doporucoval BIT POWER ale on toho dost nakeca tak fakt by som si to najprv overil ale mozno prave teraz nekecal neviem ja osobne mam benzin a cipovat to nechcem

U atmosférického benzínu to také samo o sobě moc smyslu nemá-je to užitečné jen ve spojení s úpravou motoru

To ano, každopádně přemapování atmosférického benzínu je náročnější operace. Pokud se má udělat pořádně, je třeba to dělat na brzdě a nastavit mapy v ECU přímo pro konkrétní motor. Pak to může pomoct i celkem hodně.

To ano,ale když si vemeš co stojí hodina brždění na stacionárce tak se to vyplatí jen u závodních motorů,druhá věc je potom výdrž motoru,která při téhle upravě nebude moc velká.Spíš bych volil přeplňovanej motor nebo jinou kubaturu motoru.Další věc by byla komu tuhle úpravu svěřit,upravou benzínového atm.motoru v tomhle rozsahu pro běžný provoz se moc lidí zabývat nebude.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vloni na tuningu v HK jsem se bavil s majitelem Eskordu 1,6-16V.Nechal si čipnout motor,pokud se dobře pamatuji někde v Pardubicích.Byl dost zklamán.Jedine co pozoroval prý bylo,jako když mu omezovač max.otaček posunuli o 200ot.výš.Prostě to šlo víc vytočit.Výkon mu připadal úplně stejný.A ať dělal co dělal,spotřeba o litr vyšší.A že to chce vrátit do původ. stavu.Asi se to moc nepovedlo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeden chlapik z Handlovej tunil P 406 coupe o rocnik mladsi ako mam ja a ten to dal chipnut a potom si dal niekde pri brne spravit vyfuk aj svody.Svody mu spravili take divne podla mna bez ucelne a vyfuk akoze duplex trubky o priemere 3,5cm proste hroza zvuk v poho udajne to ma 160koni boli sme na brzdovej stolici a vykon 125 koni sklamanie jak svina tak ze ked robit nieco s motorom resp. vykonom tak hlavne odbornikom nie neakym pochybnim fuserom

Share this post


Link to post
Share on other sites

to jo no , ale ta firma diesel technik co na ni rikate? rika ze uz 11let to dela je z kladna , verili byste ji ? je to auto taty peugeot 407 2.0hdi max vybava stal 1 100 000kc , tak bysme to nechteli nejak posrat chapete ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

stačí jeden dotázek nevím proč to máš opět /servis, P 407/ pak se nediv že to admini smažou:aut

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Makkii

to jo no , ale ta firma diesel technik co na ni rikate? rika ze uz 11let to dela je z kladna , verili byste ji ? je to auto taty peugeot 407 2.0hdi max vybava stal 1 100 000kc , tak bysme to nechteli nejak posrat chapete ....

Bejt tebou domluvim se s přémou ať ti o tom řekne svoje.Nejlepší zárukou je pokud někdo ten čip má a nemá s ním problémy tak bych šel do toho samýho,než zkoušet něco od někoho koho neznám a ani nemám šanci si to ověřit u někoho kdo jejich výrobek má

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj Makkii. Nevkladej stejny dotaz do více sekcí,je to potom nepřehledné. viz. Pravidla fora.

Motor ma vykonovou rezervu,takže dobře udělany a s rozumem používaný chiptunning ti motor nepoškodí a měla by to vydržet i spojka a převodovka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já to vidím asi takhle -

chip v motoru může být krátkodobě zajímavej, ale pokud chceš, aby Ti auto dělalo radost i po najetí třeba 200 000 km, tak ho tam nedávej (Přemo, sorry, ale 35 000 km s chipem pro mě nic neznamená, to najedu za půl roku).

V posledním Světě motorů je popsaný zajímavý případ, kdy se při měření emisí na Kie Sorento vážně poškodil motor (po několikerém vytočení k přeběhovým otáčkám), následně motor začal klepat. V servisu zjistili, že se potkal píst s ventily a opravu odhadli na několik desítek tisíc Kč - pak se zjistilo, že auto je chiplé a celou oprav si platí majitel sám (ač je auto v záruce).

[upravil dne 10/2/2008 Medvěd]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Medvěd

Já to vidím asi takhle -

chip v motoru může být krátkodobě zajímavej, ale pokud chceš, aby Ti auto dělalo radost i po najetí třeba 200 000 km, tak ho tam nedávej (Přemo, sorry, ale 35 000 km s chipem pro mě nic neznamená, to najedu za půl roku).

V posledním Světě motorů je popsaný zajímavý případ, kdy se při měření emisí na Kie Sorento vážně poškodil motor (po několikerém vytočení k přeběhovým otáčkám), následně motor začal klepat. V servisu zjistili, že se potkal píst s ventily a opravu odhadli na několik desítek tisíc Kč - pak se zjistilo, že auto je chiplé a celou oprav si platí majitel sám (ač je auto v záruce).

[upravil dne 10/2/2008 Medvěd]

Ok v poho já jen psal že mám najeto naněm tolik,jinak se mě to nějak nedotklo,v poho Médo.....:papa:papa:papa:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.