dizzi Odesláno 8. únor 2008 Sdílet Odesláno 8. únor 2008 v com je rozdiel? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
destiny Odesláno 8. únor 2008 Sdílet Odesláno 8. únor 2008 Tak teď nevím, jestli mám odpovědět, aby se mi tu všichni nesmáli, že jsem jako jediný nepochopil, že je to ze strany uživatele dizzi jen vtípek Pokud má auto udané kW, jedná se o výkon. Čím vyšší číslo, tím vyšší výkon. Mezi lidmi se však častěji udávají "koně". To znamená, že např. 100 kW = 136 k (koní). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 8. únor 2008 Sdílet Odesláno 8. únor 2008 Já nevím, ale podle mě 2,0 HDI měla 66kW a 81 kW (79 kW a 100 kW mi hlava nebere) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 8. únor 2008 Sdílet Odesláno 8. únor 2008 Původně zaslal: Medvěd Já nevím, ale podle mě 2,0 HDI měla 66kW a 81 kW (79 kW a 100 kW mi hlava nebere) pozor chalan sa bavi o 307 a ta ma i motor 100kw , tušim 136koni , jeto 2,0 HDI a označeni motoru je RHR , ale ještš jsem ho neviděl live , FAP maji oba ,ale jaky je v nich echt rozdil netušim, tedy krom výkonu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 8. únor 2008 Sdílet Odesláno 8. únor 2008 Jo tak to jo, zase jsem přehlídl rubriku, kam byl příspěvek zařazen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p406b Odesláno 9. únor 2008 Sdílet Odesláno 9. únor 2008 neni rozdil v hlave? ja myslim ,ze 79kw mela jen 8ventilu a 100kw ma 16ventilu a novejsi verzi vstrikovani CR. Neco o tom 100kw je zde . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dizzi Odesláno 10. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 10. únor 2008 ja myslim rozdiel na motore!!Ja dobre viem co je kw.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dizzi Odesláno 11. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 11. únor 2008 mam na mysli to ci nahodou ten motor nieje rovnaky,ale je len cez riadiacu jednotku zvyseny vykon.Alebo moze byt ine turbo??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DanculD Odesláno 12. únor 2008 Sdílet Odesláno 12. únor 2008 To dizzi: Je to 16ventil a CR druhej generacie. 79kw verzia ma 8 ventilov a CR prvej generacie. Tzn. ze je medzi nimi priepastny rozdiel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dizzi Odesláno 13. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 13. únor 2008 dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leos Odesláno 13. únor 2008 Sdílet Odesláno 13. únor 2008 Mám 307SW HDI/100kW a musím říct že propastný rozdíl je i v jízdě. Přesto že tento motor který se montoval teprve od poloviny roku 2003 pohání celkem těžké auto, jízda je překvapivě svižná a málo které z okolních aut s vámi dokáže držet krok. Jízda s tímto motorem je opravdovým požitkem! K dobré spotřebě navíc přispívá i šestistupňová převodovka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kourilak Odesláno 17. únor 2008 Sdílet Odesláno 17. únor 2008 Motor 2.0Hdi 79Kw má 16Ventilů, koukal sem do katalogu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatrixChose Odesláno 17. únor 2008 Sdílet Odesláno 17. únor 2008 Původně zaslal: Kourilak Motor 2.0Hdi 79Kw má 16Ventilů, koukal sem do katalogu Jo? A kterej? Ten "prapuvodni" asi tezko co se daval do 406. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivkac Odesláno 17. únor 2008 Sdílet Odesláno 17. únor 2008 Původně zaslal: Kourilak Motor 2.0Hdi 79Kw má 16Ventilů, koukal sem do katalogu Áno má, 4 sacie, 4 výfukové, 4 podtlakové a 4 ventily na kolesách Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlado-.m Odesláno 17. únor 2008 Sdílet Odesláno 17. únor 2008 Původně zaslal: Kourilak Motor 2.0Hdi 79Kw má 16Ventilů, koukal sem do katalogu Ake mas otacky motora na 5-tke a 6-tke pri 130km/h? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlado-.m Odesláno 17. únor 2008 Sdílet Odesláno 17. únor 2008 Původně zaslal: Leos Mám 307SW HDI/100kW a musím říct že propastný rozdíl je i v jízdě. Přesto že tento motor který se montoval teprve od poloviny roku 2003 pohání celkem těžké auto, jízda je překvapivě svižná a málo které z okolních aut s vámi dokáže držet krok. Jízda s tímto motorem je opravdovým požitkem! K dobré spotřebě navíc přispívá i šestistupňová převodovka. Este raz dotaz: Leos ake mas otacky motora na 5-tke a 6-tke pri 130km/h? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leos Odesláno 18. únor 2008 Sdílet Odesláno 18. únor 2008 Musim to zkusit a pak to napíšu;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leos Odesláno 21. únor 2008 Sdílet Odesláno 21. únor 2008 Tak u P307SW/100kW je to takhle: při rychlosti 130km/h na pátou rychlost 2700ot/min a na šestou 2250ot/min. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlado-.m Odesláno 21. únor 2008 Sdílet Odesláno 21. únor 2008 Původně zaslal: Leos Tak u P307SW/100kW je to takhle: při rychlosti 130km/h na pátou rychlost 2700ot/min a na šestou 2250ot/min. Tak to je na dialnice super. Pri 79kw je to na 5-tke, pri 130-tke 2600ot. Ja chcem šestkuuúú. Kolko moze stat taka seststupnova prevodovka..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ticcino Odesláno 21. únor 2008 Sdílet Odesláno 21. únor 2008 Já chci taky šestku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.