Sign in to follow this  
Followers 0
dizzi

2,0 HDI 79 a 100 kw

22 posts in this topic

Tak teď nevím, jestli mám odpovědět, aby se mi tu všichni nesmáli, že jsem jako jediný nepochopil, že je to ze strany uživatele dizzi jen vtípek :D

Pokud má auto udané kW, jedná se o výkon. Čím vyšší číslo, tím vyšší výkon. Mezi lidmi se však častěji udávají "koně". To znamená, že např. 100 kW = 136 k (koní).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já nevím, ale podle mě 2,0 HDI měla 66kW a 81 kW (79 kW a 100 kW mi hlava nebere)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Medvěd

Já nevím, ale podle mě 2,0 HDI měla 66kW a 81 kW (79 kW a 100 kW mi hlava nebere)

pozor chalan sa bavi o 307 a ta ma i motor 100kw , tušim 136koni , jeto 2,0 HDI a označeni motoru je RHR , ale ještš jsem ho neviděl live , FAP maji oba ,ale jaky je v nich echt rozdil netušim, tedy krom výkonu.:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo tak to jo, zase jsem přehlídl rubriku, kam byl příspěvek zařazen

Share this post


Link to post
Share on other sites

neni rozdil v hlave? ja myslim ,ze 79kw mela jen 8ventilu a 100kw ma 16ventilu a novejsi verzi vstrikovani CR. Neco o tom 100kw je zde .

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam na mysli to ci nahodou ten motor nieje rovnaky,ale je len cez riadiacu jednotku zvyseny vykon.Alebo moze byt ine turbo???

Share this post


Link to post
Share on other sites

To dizzi: Je to 16ventil a CR druhej generacie. 79kw verzia ma 8 ventilov a CR prvej generacie. Tzn. ze je medzi nimi priepastny rozdiel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám 307SW HDI/100kW a musím říct že propastný rozdíl je i v jízdě. Přesto že tento motor který se montoval teprve od poloviny roku 2003 pohání celkem těžké auto, jízda je překvapivě svižná a málo které z okolních aut s vámi dokáže držet krok. Jízda s tímto motorem je opravdovým požitkem! K dobré spotřebě navíc přispívá i šestistupňová převodovka.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Kourilak

Motor 2.0Hdi 79Kw má 16Ventilů, koukal sem do katalogu

Jo? A kterej? Ten "prapuvodni" asi tezko co se daval do 406.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Kourilak

Motor 2.0Hdi 79Kw má 16Ventilů, koukal sem do katalogu

Áno má, 4 sacie, 4 výfukové, 4 podtlakové a 4 ventily na kolesách :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Kourilak

Motor 2.0Hdi 79Kw má 16Ventilů, koukal sem do katalogu

Ake mas otacky motora na 5-tke a 6-tke pri 130km/h?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Leos

Mám 307SW HDI/100kW a musím říct že propastný rozdíl je i v jízdě. Přesto že tento motor který se montoval teprve od poloviny roku 2003 pohání celkem těžké auto, jízda je překvapivě svižná a málo které z okolních aut s vámi dokáže držet krok. Jízda s tímto motorem je opravdovým požitkem! K dobré spotřebě navíc přispívá i šestistupňová převodovka.

Este raz dotaz:

Leos ake mas otacky motora na 5-tke a 6-tke pri 130km/h?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak u P307SW/100kW je to takhle: při rychlosti 130km/h na pátou rychlost 2700ot/min a na šestou 2250ot/min.:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Leos

Tak u P307SW/100kW je to takhle: při rychlosti 130km/h na pátou rychlost 2700ot/min a na šestou 2250ot/min.:papa

Tak to je na dialnice super. Pri 79kw je to na 5-tke, pri 130-tke 2600ot. Ja chcem šestkuuúú. Kolko moze stat taka seststupnova prevodovka.....:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.