Sign in to follow this  
Followers 0
chotemicak

koupě 306

21 posts in this topic

ahoj 306kaři. Přemýšlím o koupi 306 TD a narazil jsem na jednu zajímavou na S-auto je to kombi rv 97 najeto cca 180tis. Za 65tis Kč. Pánovi jsem volal a on mi řekl, že se lehce ozývá spojkové ložisko a je to od oleje u turba. Má to cenu jezdit se na to koukat? Mám to asi 50km. Dík za reakce :super:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, me se zda rok 97 s najetyma 180ti za ty prachy(kdyz jeste pripocitas veskery opravy a dodelavky) jako dost.. Nedavno jsem kupoval taky 306(pravda, normal hatch, 1,4 benzin), ale najeto 51 tis.(zrejme dokonce bez stoceni tachometru:)) ve vybornym stavu z roku 98 za 73.tis.. hledej, urcite se da sehnat lepsi..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj tak jsem se byl podívat a docela se mi to auto líbilo. Jen mám strach z toho turba. Olej je tam docela dost a majitel říkal, že z toho po přijetí z větší dálky občas kápne. :( Přikládám foto spodku motoru (moc tam toho stejně vidět není) Jinak olej od výměny do výměny nedolívá. Nikdy jsem turbo neměl tak se ptám - dá se s tím normálně jezdit nebo je to zralý na repas? :myslim :myslim Příp. na kolik tak vyjde repase turba?

post-0-14109598981552_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na tom neušetříš.Co nedáš do koupě, tak následně vrazíš do oprav.Vím, že vidina lepšího auta je lákavá a člověk se nemůže dočkat, ale raději dvakrát měř a jednou řež.

Share this post


Link to post
Share on other sites

to právě nechci. zbláznit se do něčeho s čím se pak budu jen trápit a stejně to vyjde ne 90 k. Taky se tu psalo o tom že si motor může nějak nasát olej z chladiče na turbo a pak je problém velikej. :o:o Tak to asi nechám být a ještě pokoukám jinde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Strenght: nechapu, jak muzes srovnavat ceny kombika v nafte s hatchem v benzinu :myslim:myslim:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Záleží, jaký rok seženeš nebo chceš, protože ty novější měly buď už jen 1,9D, protože 1,9TD nahradil 2,0Hdi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já kupoval mého lvíčka loni v květnu na inzerát , jeli jsme asi 150km ( Tábor -Kladno) a cenu jsme z 95000 Kč sundali na 90000 , s tím že byly rozvody na výměnu (uděláno doma) a dle tacho cca 114000 km. Byl to dovoz z D a r.v 11/98

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Strenght

No, me se zda rok 97 s najetyma 180ti za ty prachy(kdyz jeste pripocitas veskery opravy a dodelavky) jako dost.. Nedavno jsem kupoval taky 306(pravda, normal hatch, 1,4 benzin), ale najeto 51 tis.(zrejme dokonce bez stoceni tachometru:)) ve vybornym stavu z roku 98 za 73.tis.. hledej, urcite se da sehnat lepsi..

Hele a ty si myslíš, že najde 10 let starý auto s najetými pár tisíci kilometry? Jestli jsi koupil auto z 98 s najetými 50tis km tak jsi musel mít neskutečný štěstí (přibližně jako vyhrát ve sportce) nebo jsi hodně důvěřivej co se týká stavu toho tachometru :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stav km je třeba brát s rezervou. Tyhle auta s těmito motory můžou mít najeto třeba 250tis a když se o to auto někdo stará a pak to stočí třeba na 100tis tak to málokdo pozná. Jinak dneska jsem zaplatil zálohu a zítra si jedu pro novýho lva do rodiny. :mrk:mrk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo jo máte všichni pravdu, ovšem ten motor na obr. je stejně nádhernej - jako mám já - i když před tím chladičem to mám trochu jiný /divný reserva od nádrže serva řízení - přes další kus /snad výměmík/ k chladiči ?? To tam nemám - i když "Pažout" je v podstatě každej jinej. :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam to stejně zas..ný jako na 1.obr. turbo taky malinko od oleje,výměny oleje po10 000 km.Nedolívám!!Neřešil bych to jestli je při koupi td turbo čisté tak je 100% pěkně vyčištěný motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak suto už je doma a hned vás jdu otravovat se začátečnickýma otázkama. Chtěl bych vyměnit žhavičky ale nemůžu se dostat na ty 2 za čerpadlem. Nevíte někdo jak se sundavá ten černej plast co je nahoře na motoru, jak je na něm znak peug.??:myslim našel jsem 4 šrouby vzadu u sání a 1 z každý strany ale když jsem to povolil tak se to ani nehlo. A ještě se chci zeptat na seřízení světel. Tlumený svítěj perfektně ale při přepnutí na dálkový mi levý světlo jde někam do nebe. Ono se to šteluje každý zvlášť ?? Dík za rady :papa :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak světla jsem asi vyřešil, byla tam maličko nakřivo nasazená žárovka :roll a když jsem jí srovnal aby pěkně dosedla na svý místo tak se zdá že to svítí tak jak má, ještě to musím postavit proti zdi. Ale to až tak ve čtvrtek protože jsem ještě zjistil , že je naprasklá nádržka na olej do serva, :nevim tak jí zítra pošlu zavařit páč tam trochu prosakoval olej a to já nemám rád. Jen pořád nevim jak sundat ten bazmek z toho motoru. Jo a je to 1.9 D r.v.98 v kombajnu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak jsem se dneska dokopal umýt lvíčka. Je to sice jen vodou a košťátkem ale prokouknul, tak dávám slíbená fota. Je to 1.9 D s klimou ABS, el okna, výškově stav. a vyhřívaná sedadla, 1x airbag. r.v. 99. Je tam sice sem tam drobná oděrka ale ty budou postupně ubývat. (snad ne přibývat:bojim)

post-0-14109599169319_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.