Sign in to follow this  
Followers 0
bumbrlicekk

605 nebo 405td

12 posts in this topic

zdar buh chtel jsem radu jsme rodina peugeotu syn ma 405tku.D. a chce 605td tak jsem chtel poradit jestli 2.5 nebo 2.1td slisel jsem ruzne zvesti o motorech tak vas prosim o radu.Ja sem mnel 405v benzinu nafte i turbu. 309 vbenz. 205ky v nafte ted mam 406hdi ale sestcetpatou sem nemnel.:myslim:papa:super:super:super:super:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obecně bude 605 průserovější volba, než 405. Dražší servis (zpravidla zanedbaný). Osobně bych šel do 2.1, který myslim, že bude méně průserová, ale stejně nějakou kačku zblajzne, protože jsou určitě s dost tisíci km na tachu a bůhví, kolik motorově a taky záleží, jak s tím předchozí majitelé jezdili ... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Neon

Obecně bude 605 průserovější volba, než 405. Dražší servis (zpravidla zanedbaný). Osobně bych šel do 2.1, který myslim, že bude méně průserová, ale stejně nějakou kačku zblajzne, protože jsou určitě s dost tisíci km na tachu a bůhví, kolik motorově a taky záleží, jak s tím předchozí majitelé jezdili ... ;)

Souhlasím s tím že na 605 jsou dražší díly, ale vše je možné zakoupit v druhovýrobě. Já jsem měl oba dva modely a doporučuji 2.5TD je to lepší svezení ale spolehlivější je ta 2.1TD a má i meší spotřebu. Ale já mám momentálně 2.5TD a zatím je bez problému. Je to na tobě co vybereš, ale záleží vždy na stavu a servisu a Km. Ale jinak je to bezkonkurenční svezení a na 605 nedám dopustit. :super:super:super:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taky bych neváhal 605 je auto a 405 je hračka.Jsou ted pěkné 2,1td na německých stránkách kolem 1000eur.a nové modely.Tydy bych si jí určitě nekoupil.Je náhoda že by si koupil v čr v dobrým orig stavu.a venku se tomu dá víc věřit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na 605 tou neni zdaleka tolik druhovýrobových dílů, jako na 405tku. Co já vím, tak třeba nárazník nikdo nedělá a další a další a další, ale pár druhovýrobáků se opravdu sehnat dá, ale ty samé jdou i na 405 ... Proto si za tvrzením, že 605 bude mít o poznání dražší servis stojím!

Ale když je v dobrém stavu, tak to svezení stojí za to...:super

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Neon

Na 605 tou neni zdaleka tolik druhovýrobových dílů, jako na 405tku. Co já vím, tak třeba nárazník nikdo nedělá a další a další a další, ale pár druhovýrobáků se opravdu sehnat dá, ale ty samé jdou i na 405 ... Proto si za tvrzením, že 605 bude mít o poznání dražší servis stojím!

Ale když je v dobrém stavu, tak to svezení stojí za to...:super

Neone,ty mě docela začínáš děsit!:grr Ale s tou poslední větou máš recht..:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myslim ze treba pozerat na diely co sa bezne menia ako capy, brzdy atd. Nie na cenu narazniku a tak dalej, sak ten nemenis kazdy rok a ked aj budes musiet tak kupis na vrakaci. Inac zasek nie su az take drahe diely z druhovyroby.

A vozenie je to paradne ja by som povedal ze neda sa porovnavat s 405. Aj ked na 405 moj tato neda dopustit.

Rozhodne by som isiel asikaj do 2.1.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak a je doma a zacinaj dotazy a problemy nedal si rict koupil sam a domu sem ho dotah prasknul mu klinak a doufam ze ho neprevaril 2.1td vypada dobre i vybava je dobra tak uvidime udelame rozvody vyfuk cepy filtry a vyrazi. ZDAR BUH.

Share this post


Link to post
Share on other sites

605ka je auto velkých investic pokud jí bude chtít udržet v dobrém stavu, technicky na servis je náročnější než 405, to zn. více servisních hodin atd. Byl jsem mladej a zasněnej když jsem si jí kupoval, takže vím o čem mluvím, stála mě hodně penez, oproti mé 406 je to finančně podstatně náročnější i když jsem s 605kou najel podstatně méně km ročně než teď. Ale to svezení je opravdu *****:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja zase nemozem povedat zeby ma stala moja byvala 605 vela penazi.jedine co dostala bolo vyfuk,zapalovacie kable,sviecky,filtre,naplne,brzdne dosticky,radiator a uz si na nic nespominam.mala 280 tkm ked som ju nabural a bola bezproblemova.ale bol to 3,0 benzin.

druha 605 ma stala vela nervov a blbych oprav.investicie som sa nesnazil do toho davat,bolo to auto za par korun

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hojte lidi,

můj brácha má Pe 605 2,5Td je sní dost spokojen, loni měnil všechny kladky ( stálo ho to 16 litrů ) a letos musel dělat rozvody (5 litrů ). Pokud by někdo chtěl, tak mu můžu poslat foto auta - chce ho prodávat - potřebuje větší auto. Je v kůži, vše v el, klima, TZ, 2x Al - 16 letní, 15 zimní.

Cena je cca 91 litrů.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.