Sign in to follow this  
Followers 0
Drakov

nepravidelný volnoběh

10 posts in this topic

Zdravím,

mám dotaz. Při stání třeba na křižovatce auto sebou nepravidelně škube - je to normální nebo musím nějak seštelovat volnoběh - popř. kde se ten volnoběh šteluje? mám 2,1TD rv96. Díky za odpovědi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Muj miláček to dělá taky 2.0 HDi (najeto 250 000 bez větších problémů) pomůže když koupím u peugeotu přísadu do paliva - pak to tak dvě nádrže nedělá. Je to jako by do tebe někdo strkal. Ptal jsem se na to a doporučili mi nový vstřiky ale to do toho nevrazím ještě jsem uvažoval o tom čištění vstřiků ale zase jsou názory že se to pak sere o to víc. Je fakt že když se ohřeje tak to přestane. Ještě mně napadlo jestli to nebude ten setrvák ale to asi ne. Kdybys na něco nového přišel určitě napiš.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me to dela taky,mam 2.0 16V rv 99.Pred necelym rokem to delalo,tak sem vymenil svicky,dal sem tam naky lepsi brisky,ted sem najel tak 10-15t a zaclo to delat znova.Nijak jinak se to neprojevuje nez kdyz stojim na krizovatce tak se to klepe a otacky kolisaj kolem 1000 ale tak malo ze to je na rucicce sotva videt.

Nicmene predpokladam ze kazdej mame asi jinej problem kdyz vy mate diesely a ja benzin.Premejslim jestli nebude v prdeli zapalovaci rampa...:-/

Share this post


Link to post
Share on other sites

me to delalo lanko, ze o neco drhlo (je tam takovy hajzlik, kterym se daji nastelovat otacky na volnobehu)

nebo to byla jeste vaha vzduchu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me to dela taky povymenoval jsem uplne vsechno rampu, svicky, vahu, krokac no proste vsechno mozny ale zmena zadna, tak jsem pristoupil na radikalnejsi zasah srovnani hlavy a ventilu pristi tejden by to melo byt hotovy tak dam vedet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mě to teda na volnoběh jak kdy, ale i při jízdě za studena si to škubne :D . Četl jsem ( myslim že to bylo na citroen clubu ) , že to dělá zelený čidlo ( myslim že je to na vodu - prej má dvě polohy, bud to dělá za studena nebo za tepla ). Je to jedno z těch tří ( jsou vidět za škrtící klapkou na motoru, nebo vzduch.filtrem - aspon u benzinu :) ), jinak tam je ještě hnědý a modrý myslim. Byl jsem se na něj ptát v peugeotu a tam nakonec vyšlo, že bych měl mít klimu, jenže já nemam :mrk . Říkal že mi dá z jiný 1.8 16V , ale když se to liší už i o dva stupně , tak to prý může ještě nadělat větší paseku. Tak jsem to nechal být. jezdit to jezdí :super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mě to dělalo to samé,po výměně něco jako ventilu,který pouští palivo zpět do nádrže je to OK.Mám 406 2.0 HDI new model.Cena 4500,-ventil,500 práce

Share this post


Link to post
Share on other sites

presne to cidlo som pred tyzdnom menil a robilomi to tiez ale vymenil som aj vsetky zhavice no a cakaju ma este vstreky pretoze pri zimnom starte hrozne nahlas klepe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.