daemon Odesláno 6. únor 2008 Sdílet Odesláno 6. únor 2008 Mam problém s 1.9D.Od léta jezdila divně.Spotřeba šla pořád nahoru a výkon dolu.Udělal sem nové vstřiky,nechal tlaky stejný jako na těch starejch,přepadový kadice nový.Ale spotřeba nejde pod 6,5L a nejede to jako to jezdívalo,sice je ten motor tišší než předtim,ale nejede to a žere.To mam i menší spotřebu na 406 1.9Td...Nevíte někdo co s tim??A do čerpadla sem vůbec nelezl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hugo Boss Odesláno 6. únor 2008 Sdílet Odesláno 6. únor 2008 nech si seštelovat předvstřik, nebo přeměřit vstřiky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
daemon Odesláno 6. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 6. únor 2008 No to asi budu muset stejně no.Já jen jestli to neni třeba nějaká blbina nebo ucpanej přepad do nádrže nebo tak něco... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarajarda Odesláno 6. únor 2008 Sdílet Odesláno 6. únor 2008 Původně zaslal: daemon No to asi budu muset stejně no.Já jen jestli to neni třeba nějaká blbina nebo ucpanej přepad do nádrže nebo tak něco... Taky omrkni vzduchovej filtr a palivovej filtr a porovnej mou spotřebu v těchto měsících s Tvou a uvidíš, teď v zimě to mám taky okolo 6L. (dole klikni na to číslo spotřeby pod mým podpisem). Seřízení motoru jsem taky dělal, cca před 14000km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 6. únor 2008 Sdílet Odesláno 6. únor 2008 hmm, spotřebu mám stále stejnou... zima/léto. Co ventilové vůle a startování vůbec ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarajarda Odesláno 6. únor 2008 Sdílet Odesláno 6. únor 2008 Původně zaslal: vix hmm, spotřebu mám stále stejnou... zima/léto. Co ventilové vůle a startování vůbec ? V zimě mi to trochu stoupá, zimáky maj větší odpor, ráno nechávám auto běžet a škrábu, topim na plný pecky:D No a když se projedeš ve sněhu, zase spotřeba vejš, kór když si i zablbneš.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
daemon Odesláno 7. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 7. únor 2008 No to já jezdim normálně s lehkou nohou,ale prostě je to furt okolo 7l.Palivovej i vzduchovej filtr sou nový.Akorát sem si vzpoměl že mi občas svítila kontrolka(na netu sem se dozvěděl že je to zavzdušněnej palivovej systém),tak sem to domačkal do plna a už se to nerozsvítilo.Občas teda blikne.A ještě jak jsou přepadový hadice od vstřiků do čerpadla a ještě někam,vede to do takový malýho černýho válečku tak ten se mi nedávno zlomil,tak sem to propojil naféra a je to pořád stejný jako předtim,furt žere jak nezavřená a jede to hůř jak favorit.Sem si mohl rovnou koupit fávo když s 205 jezdim dráž než kámoš s fávem a platí pojistku skoro poloviční. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatrixChose Odesláno 7. únor 2008 Sdílet Odesláno 7. únor 2008 No ja nevim, ale podle me je Fa a 205 porad o necem jinym, kor dieslova. Ja s Fa jezdil v zime za 10 - 11:mad: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
daemon Odesláno 7. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 7. únor 2008 My sme měli doma formana a nikdy nešel nad 10L lpg ani v zimě a měli sme to 8 let.A co sem měl fakera tak jezdil jen 13km do práce a z5 a žral tak 8L.A zase na druhou stranu když si to sešteš,že na fa platíš poloviční pojistku než na 205, která jezdí za 7l a nafta je kolikrát i dražší než benzín,tak je to ježdění sakra drahý....Ať už je léto a pěkný počasí,auto vyjede jen za deště,jinak se budu dopravovat na jawičce,ta mi bere 3-4l takže pohoda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 7. únor 2008 Sdílet Odesláno 7. únor 2008 O drahých pojistkách na diesely tady toho bylo napsáno Ta černá věc asi bude mít nějakou funkci, nebo ne ? Svítící kontrolky taky něco znamenají - mě třeba zase nic nesvítí, protože elektrika je vyhnilá a proto jsem taky klidný O tom, kolik bere Forman/Favorit a 205 se nebudu hádat, stále mi připadne rozdíl mezi 205 a Favoritem propastný, byť Favorit má taky měkký sedačky a v dvoutonovém interiéru ( za příplatek) si člověk nepřipadá jako v socialistickém vozítku. Cenu nafty nebo benzínu neřeším, při mém ročním nájezdu je to jedno ( pak rozdíl na pojistce v podobě ani ne jedné nádrže je doopravdy k smíchu) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarajarda Odesláno 7. únor 2008 Sdílet Odesláno 7. únor 2008 Původně zaslal: daemon My sme měli doma formana a nikdy nešel nad 10L lpg ani v zimě a měli sme to 8 let.A co sem měl fakera tak jezdil jen 13km do práce a z5 a žral tak 8L.A zase na druhou stranu když si to sešteš,že na fa platíš poloviční pojistku než na 205, která jezdí za 7l a nafta je kolikrát i dražší než benzín,tak je to ježdění sakra drahý....Ať už je léto a pěkný počasí,auto vyjede jen za deště,jinak se budu dopravovat na jawičce,ta mi bere 3-4l takže pohoda. A tys někdy jezdil v dieselový 205?? Fakt to hned vypadá že víš o čem mluvíš.. :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D 205 v dieselu a 7litrů..? Maximáloně tam bude někde nějaká chybička. NOrmální to není. A jak říká VIX, to povinný je faaaakt rozdíl, asi tak jedna nádrž, tu projedu nejdýl za 3 tejdny.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
daemon Odesláno 10. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 10. únor 2008 No tak plnou nádrž já projedu ani ne za 14 dní.Mě se to taky nelíbí že mi to žere skoro 7,ale bohužel je to pravda.A fakt mam 205 v dieselu, 93 rok a v socka verzi look nebo jak se to píše.Auto to neni špatný,ale občas mi to přijde docela bída když to tak žere.Zkusim ještě profouknout kompresorem zpětný vedení od čerpadla do nádrže,jestli to pomůže.Uvidíme no. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majar Odesláno 10. únor 2008 Sdílet Odesláno 10. únor 2008 Co myslíš za jawu? Pionýra?? Protože tá spotřeba je pořád na jawu dost malá?! Favo jsem měl taky i na lpg ale 10l je hodně slušná spotřeba skoro fantastická! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 10. únor 2008 Sdílet Odesláno 10. únor 2008 dobře seřízenej diesel 1.8-1.9 D by si neměl vzít více jak 6/100. EGR ventil je v jakém stavu ? Zkus zkontrolovat/seřídit eventl. ještě to čerpadlo. Pokud je to Bosch, mělo by to stát okolo 2500,- včetně demontáže. Ještě mě napadá - nevisí ti trochu brzdy ? Ty taky dokáží potrápit. Pneumatiky předpokládám, že máš sériový, 165/70 R13. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarajarda Odesláno 11. únor 2008 Sdílet Odesláno 11. únor 2008 Původně zaslal: vix dobře seřízenej diesel 1.8-1.9 D by si neměl vzít více jak 6/100. EGR ventil je v jakém stavu ? Zkus zkontrolovat/seřídit eventl. ještě to čerpadlo. Pokud je to Bosch, mělo by to stát okolo 2500,- včetně demontáže. Ještě mě napadá - nevisí ti trochu brzdy ? Ty taky dokáží potrápit. Pneumatiky předpokládám, že máš sériový, 165/70 R13. Ano, ale v normálních podmínkách. Zimáky- větší odpor, ranní studené starty, všechno běží- topení, odmlžování, ... a to všechno má nároky na energii, palivo. Když tu bylo předloňskou zimu to extrémní množství sněhu, měli jsme u bílé 205 1.9D 7.1 a laguna 1.9DCI v klidu přes 10l. Kamarád měl teď s 1.8D 6.2, jezdí jen po městě a zimáky nový, drapáky Matador, myslím MP 55 a něco u toho.. [upravil dne 11/2/08 jarajarda] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 11. únor 2008 Sdílet Odesláno 11. únor 2008 fakt mám divný auto... v zimě rozdíl max. 0,2/100 (což beru jako statistickou odchylku) A jakože, ráno s tím taky skáču po městě. Kupudivu je to každoročně se opakující jev Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarajarda Odesláno 11. únor 2008 Sdílet Odesláno 11. únor 2008 Původně zaslal: vix fakt mám divný auto... v zimě rozdíl max. 0,2/100 (což beru jako statistickou odchylku) A jakože, ráno s tím taky skáču po městě. Kupudivu je to každoročně se opakující jev A bydlíš v Jablonci nebo v Liberci? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 11. únor 2008 Sdílet Odesláno 11. únor 2008 jarajrda: číst umíš - mrkni vlevo Ehm, kdybych chtěl být jízlivej, tak tu echt zimu máte jenom vy? Mimochodem, na sněhu klesá valivý odpor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarajarda Odesláno 11. únor 2008 Sdílet Odesláno 11. únor 2008 Původně zaslal: vix jarajrda: číst umíš - mrkni vlevo Ehm, kdybych chtěl být jízlivej, tak tu echt zimu máte jenom vy? Mimochodem, na sněhu klesá valivý odpor. Nebydlíš náhodou na jihu Čech? To je kapku rozdíl, než bydlet v horách. Věčně se tu jezdí v těch rozsolenejch sra_kách a tam fakt odpor stoupá, hlavně k tomu, čím jedeš, nebo se spíš brodíš.. Na čistý vrstvě sněhu jedeš jen zřídka, protože se solí všude. I v Jizerkách:( Ráno, když napadne sníh, vemu lopatu, nastartuju auto, ometu, ohřejvá se, odhazuju sníh a kilák k hlavní si prohrnuju autem, z kopce a pak do kopce, protože tady se na to kašle (periferie no..). Najdu fotku a ukážu Ti jak to tady vypadá Jo a už 10 let nám slibujou že nám opraví silnici..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
daemon Odesláno 12. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 12. únor 2008 EGR by měl šlapat.Zkoušel sem to a ventil pracuje.A když jsem odpojil ten podtlak tak to bylo pořád stejný.Já v horách nebydlim a jezdim převážně okresky tak 90-110km/hod,a město jen občas.Zimáky mam starší barumky s vzorkem tak akorát na tuhle zimu.Ale to mi ta spotřeba letěla nahoru i na letňákách,jinak tam mam klasiku 165/70 R13.A je divný že sem v létě jezdil fakt i za cca 3.5L a od září to šlo rapidně nahoru. Jinak ta jawa je to 350/634 s motorem 632.Bejvalej majitel(dobrej známej) s tim jezdil cca 3,5 až 4,5l.A já sem sice mladej student,ale žádnej závodník a umim jezdit úsporně... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.