Sign in to follow this  
Followers 0
daemon

velká spotřeba,malý výkon

28 posts in this topic

Mam problém s 1.9D.Od léta jezdila divně.Spotřeba šla pořád nahoru a výkon dolu.Udělal sem nové vstřiky,nechal tlaky stejný jako na těch starejch,přepadový kadice nový.Ale spotřeba nejde pod 6,5L a nejede to jako to jezdívalo,sice je ten motor tišší než předtim,ale nejede to a žere.To mam i menší spotřebu na 406 1.9Td...Nevíte někdo co s tim??A do čerpadla sem vůbec nelezl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to asi budu muset stejně no.Já jen jestli to neni třeba nějaká blbina nebo ucpanej přepad do nádrže nebo tak něco...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: daemon

No to asi budu muset stejně no.Já jen jestli to neni třeba nějaká blbina nebo ucpanej přepad do nádrže nebo tak něco...

Taky omrkni vzduchovej filtr a palivovej filtr a porovnej mou spotřebu v těchto měsících s Tvou a uvidíš, teď v zimě to mám taky okolo 6L. (dole klikni na to číslo spotřeby pod mým podpisem). Seřízení motoru jsem taky dělal, cca před 14000km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm, spotřebu mám stále stejnou... zima/léto.

Co ventilové vůle a startování vůbec ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: vix

hmm, spotřebu mám stále stejnou... zima/léto.

Co ventilové vůle a startování vůbec ?

V zimě mi to trochu stoupá, zimáky maj větší odpor, ráno nechávám auto běžet a škrábu, topim na plný pecky:D No a když se projedeš ve sněhu, zase spotřeba vejš, kór když si i zablbneš..:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to já jezdim normálně s lehkou nohou,ale prostě je to furt okolo 7l.Palivovej i vzduchovej filtr sou nový.Akorát sem si vzpoměl že mi občas svítila kontrolka(na netu sem se dozvěděl že je to zavzdušněnej palivovej systém),tak sem to domačkal do plna a už se to nerozsvítilo.Občas teda blikne.A ještě jak jsou přepadový hadice od vstřiků do čerpadla a ještě někam,vede to do takový malýho černýho válečku tak ten se mi nedávno zlomil,tak sem to propojil naféra a je to pořád stejný jako předtim,furt žere jak nezavřená a jede to hůř jak favorit.Sem si mohl rovnou koupit fávo když s 205 jezdim dráž než kámoš s fávem a platí pojistku skoro poloviční.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ja nevim, ale podle me je Fa a 205 porad o necem jinym, kor dieslova. Ja s Fa jezdil v zime za 10 - 11:mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

My sme měli doma formana a nikdy nešel nad 10L lpg ani v zimě a měli sme to 8 let.A co sem měl fakera tak jezdil jen 13km do práce a z5 a žral tak 8L.A zase na druhou stranu když si to sešteš,že na fa platíš poloviční pojistku než na 205, která jezdí za 7l a nafta je kolikrát i dražší než benzín,tak je to ježdění sakra drahý....Ať už je léto a pěkný počasí,auto vyjede jen za deště,jinak se budu dopravovat na jawičce,ta mi bere 3-4l takže pohoda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O drahých pojistkách na diesely tady toho bylo napsáno :)

Ta černá věc asi bude mít nějakou funkci, nebo ne ?

Svítící kontrolky taky něco znamenají - mě třeba zase nic nesvítí, protože elektrika je vyhnilá a proto jsem taky klidný :)

O tom, kolik bere Forman/Favorit a 205 se nebudu hádat, stále mi připadne rozdíl mezi 205 a Favoritem propastný, byť Favorit má taky měkký sedačky a v dvoutonovém interiéru ( za příplatek) si člověk nepřipadá jako v socialistickém vozítku.

Cenu nafty nebo benzínu neřeším, při mém ročním nájezdu je to jedno ( pak rozdíl na pojistce v podobě ani ne jedné nádrže je doopravdy k smíchu)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: daemon

My sme měli doma formana a nikdy nešel nad 10L lpg ani v zimě a měli sme to 8 let.A co sem měl fakera tak jezdil jen 13km do práce a z5 a žral tak 8L.A zase na druhou stranu když si to sešteš,že na fa platíš poloviční pojistku než na 205, která jezdí za 7l a nafta je kolikrát i dražší než benzín,tak je to ježdění sakra drahý....Ať už je léto a pěkný počasí,auto vyjede jen za deště,jinak se budu dopravovat na jawičce,ta mi bere 3-4l takže pohoda.

A tys někdy jezdil v dieselový 205?? :myslim Fakt to hned vypadá že víš o čem mluvíš.. :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D 205 v dieselu a 7litrů..?:myslim Maximáloně tam bude někde nějaká chybička. NOrmální to není. A jak říká VIX, to povinný je faaaakt rozdíl, asi tak jedna nádrž, tu projedu nejdýl za 3 tejdny..

Share this post


Link to post
Share on other sites

No tak plnou nádrž já projedu ani ne za 14 dní.Mě se to taky nelíbí že mi to žere skoro 7,ale bohužel je to pravda.A fakt mam 205 v dieselu, 93 rok a v socka verzi look nebo jak se to píše.Auto to neni špatný,ale občas mi to přijde docela bída když to tak žere.Zkusim ještě profouknout kompresorem zpětný vedení od čerpadla do nádrže,jestli to pomůže.Uvidíme no.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co myslíš za jawu? Pionýra?? Protože tá spotřeba je pořád na jawu dost malá?!:myslim Favo jsem měl taky i na lpg ale 10l je hodně slušná spotřeba skoro fantastická!

Share this post


Link to post
Share on other sites

dobře seřízenej diesel 1.8-1.9 D by si neměl vzít více jak 6/100.

EGR ventil je v jakém stavu ?

Zkus zkontrolovat/seřídit eventl. ještě to čerpadlo. Pokud je to Bosch, mělo by to stát okolo 2500,- včetně demontáže.

Ještě mě napadá - nevisí ti trochu brzdy ? Ty taky dokáží potrápit.

Pneumatiky předpokládám, že máš sériový, 165/70 R13.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: vix

dobře seřízenej diesel 1.8-1.9 D by si neměl vzít více jak 6/100.

EGR ventil je v jakém stavu ?

Zkus zkontrolovat/seřídit eventl. ještě to čerpadlo. Pokud je to Bosch, mělo by to stát okolo 2500,- včetně demontáže.

Ještě mě napadá - nevisí ti trochu brzdy ? Ty taky dokáží potrápit.

Pneumatiky předpokládám, že máš sériový, 165/70 R13.

Ano, ale v normálních podmínkách. Zimáky- větší odpor, ranní studené starty, všechno běží- topení, odmlžování, ... a to všechno má nároky na energii, palivo. Když tu bylo předloňskou zimu to extrémní množství sněhu, měli jsme u bílé 205 1.9D 7.1 a laguna 1.9DCI v klidu přes 10l. Kamarád měl teď s 1.8D 6.2, jezdí jen po městě a zimáky nový, drapáky Matador, myslím MP 55 a něco u toho..

[upravil dne 11/2/08 jarajarda]

Share this post


Link to post
Share on other sites

fakt mám divný auto... v zimě rozdíl max. 0,2/100 (což beru jako statistickou odchylku)

A jakože, ráno s tím taky skáču po městě.

Kupudivu je to každoročně se opakující jev ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: vix

fakt mám divný auto... v zimě rozdíl max. 0,2/100 (což beru jako statistickou odchylku)

A jakože, ráno s tím taky skáču po městě.

Kupudivu je to každoročně se opakující jev ;)

A bydlíš v Jablonci nebo v Liberci? :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

jarajrda: číst umíš - mrkni vlevo :)

Ehm, kdybych chtěl být jízlivej, tak tu echt zimu máte jenom vy? Mimochodem, na sněhu klesá valivý odpor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: vix

jarajrda: číst umíš - mrkni vlevo :)

Ehm, kdybych chtěl být jízlivej, tak tu echt zimu máte jenom vy? Mimochodem, na sněhu klesá valivý odpor.

Nebydlíš náhodou na jihu Čech? To je kapku rozdíl, než bydlet v horách. Věčně se tu jezdí v těch rozsolenejch sra_kách a tam fakt odpor stoupá, hlavně k tomu, čím jedeš, nebo se spíš brodíš.. Na čistý vrstvě sněhu jedeš jen zřídka, protože se solí všude. I v Jizerkách:( Ráno, když napadne sníh, vemu lopatu, nastartuju auto, ometu, ohřejvá se, odhazuju sníh a kilák k hlavní si prohrnuju autem, z kopce a pak do kopce, protože tady se na to kašle (periferie no..). Najdu fotku a ukážu Ti jak to tady vypadá:D Jo a už 10 let nám slibujou že nám opraví silnici.....:grr

Share this post


Link to post
Share on other sites

EGR by měl šlapat.Zkoušel sem to a ventil pracuje.A když jsem odpojil ten podtlak tak to bylo pořád stejný.Já v horách nebydlim a jezdim převážně okresky tak 90-110km/hod,a město jen občas.Zimáky mam starší barumky s vzorkem tak akorát na tuhle zimu.Ale to mi ta spotřeba letěla nahoru i na letňákách,jinak tam mam klasiku 165/70 R13.A je divný že sem v létě jezdil fakt i za cca 3.5L a od září to šlo rapidně nahoru.

Jinak ta jawa je to 350/634 s motorem 632.Bejvalej majitel(dobrej známej) s tim jezdil cca 3,5 až 4,5l.A já sem sice mladej student,ale žádnej závodník a umim jezdit úsporně...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.