Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Prochyktm

boxer

9 posts in this topic

nevíte jestli se u boxera 2,5D 2001 dá přeštelovat čerpadlo (dát víc nafty) když tam dám turbo? A dá se někde zjistit převodový poměr převodovky podle papírového kódu, děkuji za odpovedi:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Prochyktm

nevíte jestli se u boxera 2,5D 2001 dá přeštelovat čerpadlo (dát víc nafty) když tam dám turbo? A dá se někde zjistit převodový poměr převodovky podle papírového kódu, děkuji za odpovedi:myslim

vůbec netuším ,ale pokud se to povede ,ozvěte se , rád se podívám.

Přeji příjemný den a jsem s pozdravem

Trávniček Petr

skladník Peugeot

DOMANSKÝ, spol. s r.o.

koncesionář

PEUGEOT, CITROEN, HYUNDAI, MITSUBISHI

INFO: prodej náhradních dílů: +420 284 000 542

Internet: www.domansky.cz

E-mail: skladnik.peugeot@domansky.cz

PRAHA-ZDIBY - 0km Teplické dálnice D8/E55

Share this post


Link to post
Share on other sites

a mohl by jste mi pomoct s délkami převodovek??? Nechce se mi měnit celá, tak bych prohodil jen petková kola, bylo by to celkem bez práce a funkční

jestli umíte zjistit podle vin a podle kódu na převodovce převodový poměr(dýlku pětky)

děkuji

Share this post


Link to post
Share on other sites

a ještě, nemám origo hadice od airboxu k turbu, od turba k intercoleru a od intercoleru do motoru, mohu nahradit něčim standartnim, nebo musim hledat origo,

díky za odpoved

brzy na to jdu, tak at mam jasno

Share this post


Link to post
Share on other sites

No a jak dlouho má ten motor vydržet? 500km? Co jiná klika, písty, hlava atd. Prodej to a kup si něco s turbem, pokud ti chybí výkon.

Petr: To se tím chceš vážně zabývat???

Share this post


Link to post
Share on other sites

to je všechno stejný, jen mazací kanálek na vačce je větší, jinak je to stejný, turbo se mi válí doma a hodně lidí co znám dalo turbo na D a lítá to pořád

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Prochyktm

to je všechno stejný, jen mazací kanálek na vačce je větší, jinak je to stejný, turbo se mi válí doma a hodně lidí co znám dalo turbo na D a lítá to pořád

tak se zeptejte těch známých, opravdu netuším jak Vám pomoci a převod. poměry dle vin nezjistím.

[upravil dne 7/2/08 Pe.Tr]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak je tam turbo!!! Nic složitýho to nebylo a výsledek? Krouták narost o 50% a spotřeba místo 13ti bere 9. Což je znát. A na čerpadlo jsem nešahal. Jen má víc vzduchu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Prochyktm

Tak je tam turbo!!! Nic složitýho to nebylo a výsledek? Krouták narost o 50% a spotřeba místo 13ti bere 9. Což je znát. A na čerpadlo jsem nešahal. Jen má víc vzduchu.

Gratuluji ! Ale projistotu uvádím číslo na náš servis 284000516

Přeji příjemný den a jsem s pozdravem

Trávniček Petr

skladník Peugeot

DOMANSKÝ, spol. s r.o.

koncesionář

PEUGEOT, CITROEN, HYUNDAI, MITSUBISHI

INFO: prodej náhradních dílů: +420 284 000 542

Internet: www.domansky.cz

E-mail: skladnik.peugeot@domansky.cz

PRAHA-ZDIBY - 0km Teplické dálnice D8/E55

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.