Sign in to follow this  
Followers 0
michal24

vymena radiatora

12 posts in this topic

Nazdar Pezotaci,

v sobotu som sa nudil tak som sa rozhodol vymenit radiator, nakolko som citil pri nastartovani sladkasty vzduch a nepomohlo ani 3x dezinfekcia vsetkych prieduchov. medzi casom dohodim aj foto z opravy, no trvalo mi to asi 3 dni kym som to dal dokopy!!!!!!!! je to bohovska piplacka a neodporucam pokial nie je nevyhnutna:roker

treba dat dole kompletne palubovku aj so stredovym panelom a ani vtedy nie je vyhrate. zatial

Share this post


Link to post
Share on other sites

takže zapoměň radiator topení jsem měnil palubka zůstala jen sloupek řízení se musel oddělat.Dělal jsem to u sedana před 3 roky .Radiátor se vytáhne do boku ,kdyby tam nebyl sloupek řízení tak je to brnkačka

Share this post


Link to post
Share on other sites

vem vypustíš kapalinu oddekluješ okolo sloupku řízení odpojíš kabely v konektorech a sloupek je přichycen 2 šrouby nahoře/thorx s otvorem bude potřeba/ Ty povolíš odklopíš sloupek dá se i dole rozebrat ale chce to poznačit.Pak máš volnou cestu povolíš šrouby na topení odděláš trubky a radiatorek vatáhneš doboku. Mohu říci hrál jsem si s tím asi 4 hodiny:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak to si borec, já jsem musel ten radiátor nechat vyměnit také, dělal mi to kamarád a měl vyndanou celou přístrojovku. Práce to byla hrozná. Škoda, že si to neřešil dříve, nás to ani ve snu nenapadlo, že by to šlo bez vyndání přístrojovky. ZEK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možte mi prosím poradiť čo môže spôsobovať extrémne rosenie okien aj pri zapnutom ventilátore a kúrení v 406???

Share this post


Link to post
Share on other sites

pokud ti ubývá voda tak teče radiator topení a tím pádem se odpařuje voda čili kapalina,Taky bych se podíval na kabinový filtr-ucpaný třeba i mokrý

Share this post


Link to post
Share on other sites

no mne unika klima asi niekde pod palubkou a tiez by som to mal dal rozobrat a pozriet. Lebo farbivo co sme pridali do klimy nikde v motorovej casti nic nezafarbilo.

Takze roboty ako na kostole s tou palubkou. To si ma nepotesil. Ale ci to budem robit to neviem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...takze len pre info...nakolko sa mi voda nestracala, zainvestoval som 550 Sk do noveho peloveho filtra a od vtedy moj tátos nepozna problem s rosením okien...dik za pomoc.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak jsem dnes se odhodlal provest výměnu radiátoru topení,bylo už cítit takový nasládlý vzduch sice přední okno se merosilo,ale chtěl jsem raději vyměnit za tepla než pak v zimě.

Návod jsem nějak nedělal,protože jsou na stránkách

http://www.coupe406.com/documents/Tutoriels/Procedures/Remplacement_aerotherme.pdf

jinak přikládám foto jak starýho a novýho,jinak práce na necelé 3 hodky

post-0-14109608749894_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravim.

Vcera som si nasiel mokro pod kobercom sofera a je to chladiaca kvapalina.Dnes som to rozobral a tecie mi okolo spodej trubky do radiatora, ako je tesnenie. Neviete niekto, aky rozmer tesniaceho o-kruzku ? Potreboval by som ho kupit a potom to vsetko rozhodit a vymenit.

Dik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak vymenene, zatial netecie a doplnam rozmer o-kruzku 20x2,5 mm .

Chladiacu kvapalinu som nevypustil, iba som svorkami stlacil privod a vyvod za motorom. Je tam vcelku dobry pristup a gumenne hadice hrube asi 2,5cm.

Na starom tesneni je dobre vidiet, kade to trochu prepustalo chladiacu kvapalinu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.