Hrac.Dr.m Odesláno 4. únor 2008 Sdílet Odesláno 4. únor 2008 Ahoj,mám 205ku 1,8D r.v. 85.má to uý větší korozi ale motor skvělej.Nemáte někdo skušenosti jak je to s přehozenim motoru do jiný kastle???Mám nabídku na 1,9 GTi.Co všechno bych stoho musel vyndat abych tam mohl dát ten můj nafták??? Všem moc děkuju za rady... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarajarda Odesláno 4. únor 2008 Sdílet Odesláno 4. únor 2008 No určitě vím, že to dělal Zoby, nebo Hugo Boss, tak jim zkus napsat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hasis Odesláno 5. únor 2008 Sdílet Odesláno 5. únor 2008 U tohodle celou hlavne celou elektiku, ale kastle GTi by ti asi byla knicemu, ptze by ti nejspis nesly nejake cidla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hugo Boss Odesláno 5. únor 2008 Sdílet Odesláno 5. únor 2008 no z benzínové elektroinstalace třeba z 1.1 nebo 1.4 by šla lehko udělat dieselová... je to vyzkoušené... už se to dělalo v mém okolí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hrac.Dr.m Odesláno 5. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 5. únor 2008 Tak mě stačí ty základní věci...Teplota motoru.Tachometr,otáčkoměr a hlavně kontrolky a na sětla...Tlak vzduchu nebo jak se to všechno jmenuje asi nemám na naftě kam zapojit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarajarda Odesláno 5. únor 2008 Sdílet Odesláno 5. únor 2008 Původně zaslal: HUGO BOSS no z benzínové elektroinstalace třeba z 1.1 nebo 1.4 by šla lehko udělat dieselová... je to vyzkoušené... už se to dělalo v mém okolí :xvul Kde máš avatar? Líp jsi se poznal čeče.. :xvul Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarajarda Odesláno 5. únor 2008 Sdílet Odesláno 5. únor 2008 Původně zaslal: Hasis U tohodle celou hlavne celou elektiku, ale kastle GTi by ti asi byla knicemu, ptze by ti nejspis nesly nejake cidla. Počkej, myslíš čidla (jaká??) nebo čísla?? Jde o to, jak moc se to bude prožívat, pokud tu karoserii má, tak holt nechá přemlátit čísla ne? Když se to udělá dobře, na TK nikdo nic nepozná a navíc kdo to bude u těch našich veteránů řešit, jinak oficiálně musí být prvních 9 čísel VIN stejných, pak jde udělat legálně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaischa Odesláno 5. únor 2008 Sdílet Odesláno 5. únor 2008 Původně zaslal: jarajarda Původně zaslal: Hasis U tohodle celou hlavne celou elektiku, ale kastle GTi by ti asi byla knicemu, ptze by ti nejspis nesly nejake cidla. Počkej, myslíš čidla (jaká??) nebo čísla?? Jde o to, jak moc se to bude prožívat, pokud tu karoserii má, tak holt nechá přemlátit čísla ne? Když se to udělá dobře, na TK nikdo nic nepozná a navíc kdo to bude u těch našich veteránů řešit, jinak oficiálně musí být prvních 9 čísel VIN stejných, pak jde udělat legálně. na to nespoléhej, mě vyhodili i na evidenčce za špatnej typ motoru a po čísle motoru taky pěkně koukali, takže pokud nebudou číslíčka sedět = problém, a zrovna u starejch veteránů to řešej eště víc minimálně Praha kde až na pár hodnejch lidí(musim pochválit stk motol) se na mě koukali jak na "odpadlíka" a našli neexistující závady atd... prostě... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hugo Boss Odesláno 5. únor 2008 Sdílet Odesláno 5. únor 2008 Původně zaslal: Hrac.Dr.m Tak mě stačí ty základní věci...Teplota motoru.Tachometr,otáčkoměr a hlavně kontrolky a na sětla...Tlak vzduchu nebo jak se to všechno jmenuje asi nemám na naftě kam zapojit... no nezapomen že taky musíš ten motor nějak chcípnout, to že vypneš klíček nestačí... nafta jede pořád dokavad jí nezavčeš palivo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarajarda Odesláno 5. únor 2008 Sdílet Odesláno 5. únor 2008 Původně zaslal: aaischa Původně zaslal: jarajarda Původně zaslal: Hasis U tohodle celou hlavne celou elektiku, ale kastle GTi by ti asi byla knicemu, ptze by ti nejspis nesly nejake cidla. Počkej, myslíš čidla (jaká??) nebo čísla?? Jde o to, jak moc se to bude prožívat, pokud tu karoserii má, tak holt nechá přemlátit čísla ne? Když se to udělá dobře, na TK nikdo nic nepozná a navíc kdo to bude u těch našich veteránů řešit, jinak oficiálně musí být prvních 9 čísel VIN stejných, pak jde udělat legálně. na to nespoléhej, mě vyhodili i na evidenčce za špatnej typ motoru a po čísle motoru taky pěkně koukali, takže pokud nebudou číslíčka sedět = problém, a zrovna u starejch veteránů to řešej eště víc minimálně Praha kde až na pár hodnejch lidí(musim pochválit stk motol) se na mě koukali jak na "odpadlíka" a našli neexistující závady atd... prostě... Jezůs Aaischa, kterej blbec by jel na TK s jiným VINkem?:D Já přece myslel přemlátit, přestříknout a hotovo, co víc řešit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarajarda Odesláno 5. únor 2008 Sdílet Odesláno 5. únor 2008 Aha, už je mi to jasný jak jsi to asi pochopil:D Počkej, myslíš čidla (jaká??) nebo čísla?? Jde o to, jak moc se to bude prožívat, pokud tu karoserii má, tak holt nechá přemlátit čísla ne? Když se to udělá dobře, na TK nikdo nic nepozná a navíc kdo to bude u těch našich veteránů řešit, jinak oficiálně musí být prvních 9 čísel VIN stejných, pak jde udělat legálně. To červené je zvlášť a to je možnost legální. Na TK logicky musíš mít všechna čísla VIN OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarajarda Odesláno 5. únor 2008 Sdílet Odesláno 5. únor 2008 Původně zaslal: HUGO BOSS Původně zaslal: Hrac.Dr.m Tak mě stačí ty základní věci...Teplota motoru.Tachometr,otáčkoměr a hlavně kontrolky a na sětla...Tlak vzduchu nebo jak se to všechno jmenuje asi nemám na naftě kam zapojit... no nezapomen že taky musíš ten motor nějak chcípnout, to že vypneš klíček nestačí... nafta jede pořád dokavad jí nezavčeš palivo... No vidiš, hned je to lepčí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
snowboy Odesláno 6. únor 2008 Sdílet Odesláno 6. únor 2008 k te vymene kastle, oficialne vymenit karoserii non GTi za GTi a opacne nejde. Alespon podle vyjadreni zastoupeni Peugeotu. Technik mi rikal, ze to samozrejme technicky jde, ale oficialne to nepovoluji. Tudiz jedine GTi za GTi a non GTi za non GTi. Pokud by to bylo mozne i jinak, sem s tim jak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 6. únor 2008 Sdílet Odesláno 6. únor 2008 mno, klika je, že takhle starý vraky snad už na hranicích ani nebudou kontrolovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarajarda Odesláno 6. únor 2008 Sdílet Odesláno 6. únor 2008 Původně zaslal: vix mno, klika je, že takhle starý vraky snad už na hranicích ani nebudou kontrolovat No tak dneska už sotva:D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.