Hrac.Dr.m

Přestavba.???

15 posts in this topic

Ahoj,mám 205ku 1,8D r.v. 85.má to uý větší korozi ale motor skvělej.Nemáte někdo skušenosti jak je to s přehozenim motoru do jiný kastle???Mám nabídku na 1,9 GTi.Co všechno bych stoho musel vyndat abych tam mohl dát ten můj nafták???

Všem moc děkuju za rady...

Share this post


Link to post
Share on other sites

U tohodle celou hlavne celou elektiku, ale kastle GTi by ti asi byla knicemu, ptze by ti nejspis nesly nejake cidla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no z benzínové elektroinstalace třeba z 1.1 nebo 1.4 by šla lehko udělat dieselová... je to vyzkoušené... už se to dělalo v mém okolí

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak mě stačí ty základní věci...Teplota motoru.Tachometr,otáčkoměr a hlavně kontrolky a na sětla...Tlak vzduchu nebo jak se to všechno jmenuje asi nemám na naftě kam zapojit...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: HUGO BOSS

no z benzínové elektroinstalace třeba z 1.1 nebo 1.4 by šla lehko udělat dieselová... je to vyzkoušené... už se to dělalo v mém okolí

:xvul:xvul Kde máš avatar? Líp jsi se poznal čeče.. :xvul:xvul

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Hasis

U tohodle celou hlavne celou elektiku, ale kastle GTi by ti asi byla knicemu, ptze by ti nejspis nesly nejake cidla.

Počkej, myslíš čidla (jaká??) nebo čísla?? Jde o to, jak moc se to bude prožívat, pokud tu karoserii má, tak holt nechá přemlátit čísla ne? Když se to udělá dobře, na TK nikdo nic nepozná a navíc kdo to bude u těch našich veteránů řešit, jinak oficiálně musí být prvních 9 čísel VIN stejných, pak jde udělat legálně.:super

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: jarajarda

Původně zaslal: Hasis

U tohodle celou hlavne celou elektiku, ale kastle GTi by ti asi byla knicemu, ptze by ti nejspis nesly nejake cidla.

Počkej, myslíš čidla (jaká??) nebo čísla?? Jde o to, jak moc se to bude prožívat, pokud tu karoserii má, tak holt nechá přemlátit čísla ne? Když se to udělá dobře, na TK nikdo nic nepozná a navíc kdo to bude u těch našich veteránů řešit, jinak oficiálně musí být prvních 9 čísel VIN stejných, pak jde udělat legálně.:super

na to nespoléhej, mě vyhodili i na evidenčce za špatnej typ motoru a po čísle motoru taky pěkně koukali, takže pokud nebudou číslíčka sedět = problém, a zrovna u starejch veteránů to řešej eště víc minimálně Praha kde až na pár hodnejch lidí(musim pochválit stk motol) se na mě koukali jak na "odpadlíka" a našli neexistující závady atd... prostě... :nevim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Hrac.Dr.m

Tak mě stačí ty základní věci...Teplota motoru.Tachometr,otáčkoměr a hlavně kontrolky a na sětla...Tlak vzduchu nebo jak se to všechno jmenuje asi nemám na naftě kam zapojit...

no nezapomen že taky musíš ten motor nějak chcípnout, to že vypneš klíček nestačí... nafta jede pořád dokavad jí nezavčeš palivo...:aut

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: aaischa

Původně zaslal: jarajarda

Původně zaslal: Hasis

U tohodle celou hlavne celou elektiku, ale kastle GTi by ti asi byla knicemu, ptze by ti nejspis nesly nejake cidla.

Počkej, myslíš čidla (jaká??) nebo čísla?? Jde o to, jak moc se to bude prožívat, pokud tu karoserii má, tak holt nechá přemlátit čísla ne? Když se to udělá dobře, na TK nikdo nic nepozná a navíc kdo to bude u těch našich veteránů řešit, jinak oficiálně musí být prvních 9 čísel VIN stejných, pak jde udělat legálně.:super

na to nespoléhej, mě vyhodili i na evidenčce za špatnej typ motoru a po čísle motoru taky pěkně koukali, takže pokud nebudou číslíčka sedět = problém, a zrovna u starejch veteránů to řešej eště víc minimálně Praha kde až na pár hodnejch lidí(musim pochválit stk motol) se na mě koukali jak na "odpadlíka" a našli neexistující závady atd... prostě... :nevim

Jezůs Aaischa, kterej blbec by jel na TK s jiným VINkem?:D:D Já přece myslel přemlátit, přestříknout a hotovo, co víc řešit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha, už je mi to jasný jak jsi to asi pochopil:D

Počkej, myslíš čidla (jaká??) nebo čísla?? Jde o to, jak moc se to bude prožívat, pokud tu karoserii má, tak holt nechá přemlátit čísla ne? Když se to udělá dobře, na TK nikdo nic nepozná a navíc kdo to bude u těch našich veteránů řešit, jinak oficiálně musí být prvních 9 čísel VIN stejných, pak jde udělat legálně.

To červené je zvlášť a to je možnost legální. Na TK logicky musíš mít všechna čísla VIN OK.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: HUGO BOSS

Původně zaslal: Hrac.Dr.m

Tak mě stačí ty základní věci...Teplota motoru.Tachometr,otáčkoměr a hlavně kontrolky a na sětla...Tlak vzduchu nebo jak se to všechno jmenuje asi nemám na naftě kam zapojit...

no nezapomen že taky musíš ten motor nějak chcípnout, to že vypneš klíček nestačí... nafta jede pořád dokavad jí nezavčeš palivo...:aut

:xvul No vidiš, hned je to lepčí:D:xvul

Share this post


Link to post
Share on other sites

k te vymene kastle, oficialne vymenit karoserii non GTi za GTi a opacne nejde. Alespon podle vyjadreni zastoupeni Peugeotu.

Technik mi rikal, ze to samozrejme technicky jde, ale oficialne to nepovoluji.

Tudiz jedine GTi za GTi a non GTi za non GTi.

Pokud by to bylo mozne i jinak, sem s tim jak :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

mno, klika je, že takhle starý vraky snad už na hranicích ani nebudou kontrolovat :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: vix

mno, klika je, že takhle starý vraky snad už na hranicích ani nebudou kontrolovat :D

No tak dneska už sotva:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.