Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

provozní kapal. v zimě


ozzy56

Recommended Posts

Původně zaslal: ozzy1956

Udajně je lepší mít v zimě--při denním nájezdu 10-25 km--stav oleje v motoru a chlad.kapaliny na MIN---z důvodu rychlejšího zahřátí motoru.

Co vy na to???::myslim:roker

možna nekde v cizině kde je pulroku furt -10 -20 ale tady kdy je jeden den -10 a pak tyden nula semtam + 5 to asi smysl nema , ja mam jemně pod max u obojiho a po vymene termostatu to je behem chvile zahřate ažaž -mam to do prace cca 15km

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: sarkomi

Pe.Tr to jo ale tys tam dal termostat 89 st místo 83 tak to máš za chvilku:D Já tam dal na zkoušku z Octávky 87 st

jj to mas pravdu .tak jako bych nic neřekl :D

nejrychleji se to zahřeje bez kapalin :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest servisman
Původně zaslal: ozzy1956

Teď mi to psal kámoš--taky si myslím,že je to kravina.Chci znát názor fora:papa:papa:roker

když to trvá dlouho dej si dekl před chladič.ale v dnešní době pokud ti maká dobře termostat tak není co řešit

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest servisman
Původně zaslal: Pe.Tr

Původně zaslal: sarkomi

Pe.Tr to jo ale tys tam dal termostat 89 st místo 83 tak to máš za chvilku:D Já tam dal na zkoušku z Octávky 87 st

jj to mas pravdu .tak jako bych nic neřekl :D

nejrychleji se to zahřeje bez kapalin :D

a pak je z toho parní stroj ale zadřenej:potlesk:potlesk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: adraj

Původně zaslal: Pe.Tr

Původně zaslal: p406b

u novych motoru doporucujou bez vyslapnuti spojky, ale neublizis jim.

no taková zapomenutá zařazená rychlost :D

no to by mě nas..lo. Mám přímo u čumáku ponk:D
Já auto souseda parkuje dost na blízko asi by mi nepoděkoval:myslim.Jinak vždy vyšlápnutá spojka,pro jistotu:D
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to blbost , vesmes maji moderni motory doohrivani kapalin (hlavne naftove) a pokud mas v poradku nemrznouci kapalinu tak je rozdil v tech desich asi 1 minuta .

Vyzkousej si to treba na friteze , jaky je sasovy rozdil v maximalni hladine a minimalni .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest servisman
Původně zaslal: Kurt

To mi přijde jako rada na úrovni papundeklu před chladičem.

Tohle bych neřešil, ať je teplo nebo zima, provozních náplní akorát a paliva co nejvíc!

A co má člověk odpovědět když chce jezdit na provozní náplně na minimu aby zahřál co nejdříve.:aut

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ani jedno bych nerisknul, stejně auto topí během cca 5minut jízdy nejpozdějc a teplota je kolem 80 taky za tuhle dobu... s tou vyslaplou spojkou a startováním je to jak :myslim autoškola mě učila se spojkou a taky tak startuju , muj tatka startuje bez vyšláplý ve svý fabii, nevim no případně nějaký vysvětlení proč by se to mělo ničit , nevidim důvod proč.. :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...