ozzy56

provozní kapal. v zimě

22 posts in this topic

Udajně je lepší mít v zimě--při denním nájezdu 10-25 km--stav oleje v motoru a chlad.kapaliny na MIN---z důvodu rychlejšího zahřátí motoru.

Co vy na to???::myslim:roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

kde jsi to slyšel??? zlatá střední cesta ani málo ani moc

Share this post


Link to post
Share on other sites

to je pravda,že se ti to rychleji ohřeje,asi o minutu:D ale chces riskovat motor?:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: ozzy1956

Udajně je lepší mít v zimě--při denním nájezdu 10-25 km--stav oleje v motoru a chlad.kapaliny na MIN---z důvodu rychlejšího zahřátí motoru.

Co vy na to???::myslim:roker

možna nekde v cizině kde je pulroku furt -10 -20 ale tady kdy je jeden den -10 a pak tyden nula semtam + 5 to asi smysl nema , ja mam jemně pod max u obojiho a po vymene termostatu to je behem chvile zahřate ažaž -mam to do prace cca 15km

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teď mi to psal kámoš--taky si myslím,že je to kravina.Chci znát názor fora:papa:papa:roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe.Tr to jo ale tys tam dal termostat 89 st místo 83 tak to máš za chvilku:D Já tam dal na zkoušku z Octávky 87 st

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: sarkomi

Pe.Tr to jo ale tys tam dal termostat 89 st místo 83 tak to máš za chvilku:D Já tam dal na zkoušku z Octávky 87 st

jj to mas pravdu .tak jako bych nic neřekl :D

nejrychleji se to zahřeje bez kapalin :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: ozzy1956

Teď mi to psal kámoš--taky si myslím,že je to kravina.Chci znát názor fora:papa:papa:roker

když to trvá dlouho dej si dekl před chladič.ale v dnešní době pokud ti maká dobře termostat tak není co řešit

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Pe.Tr

Původně zaslal: sarkomi

Pe.Tr to jo ale tys tam dal termostat 89 st místo 83 tak to máš za chvilku:D Já tam dal na zkoušku z Octávky 87 st

jj to mas pravdu .tak jako bych nic neřekl :D

nejrychleji se to zahřeje bez kapalin :D

a pak je z toho parní stroj ale zadřenej:potlesk:potlesk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nebo sem čet na IT jak se ničí axiální ložisko na klice při startování s vyšlápnutou spojkou.:papa:roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já jsem zase slyšel,že je lepší v zimě startovat s vyšláplou spojkou.:myslimNeví někdo jak to je?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: p406b

u novych motoru doporucujou bez vyslapnuti spojky, ale neublizis jim.

no taková zapomenutá zařazená rychlost :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Pe.Tr

Původně zaslal: p406b

u novych motoru doporucujou bez vyslapnuti spojky, ale neublizis jim.

no taková zapomenutá zařazená rychlost :D

no to by mě nas..lo. Mám přímo u čumáku ponk:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: adraj

Původně zaslal: Pe.Tr

Původně zaslal: p406b

u novych motoru doporucujou bez vyslapnuti spojky, ale neublizis jim.

no taková zapomenutá zařazená rychlost :D

no to by mě nas..lo. Mám přímo u čumáku ponk:D
Já auto souseda parkuje dost na blízko asi by mi nepoděkoval:myslim.Jinak vždy vyšlápnutá spojka,pro jistotu:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je to blbost , vesmes maji moderni motory doohrivani kapalin (hlavne naftove) a pokud mas v poradku nemrznouci kapalinu tak je rozdil v tech desich asi 1 minuta .

Vyzkousej si to treba na friteze , jaky je sasovy rozdil v maximalni hladine a minimalni .

Share this post


Link to post
Share on other sites

To mi přijde jako rada na úrovni papundeklu před chladičem.

Tohle bych neřešil, ať je teplo nebo zima, provozních náplní akorát a paliva co nejvíc!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Kurt

To mi přijde jako rada na úrovni papundeklu před chladičem.

Tohle bych neřešil, ať je teplo nebo zima, provozních náplní akorát a paliva co nejvíc!

A co má člověk odpovědět když chce jezdit na provozní náplně na minimu aby zahřál co nejdříve.:aut

Share this post


Link to post
Share on other sites

ani jedno bych nerisknul, stejně auto topí během cca 5minut jízdy nejpozdějc a teplota je kolem 80 taky za tuhle dobu... s tou vyslaplou spojkou a startováním je to jak :myslim autoškola mě učila se spojkou a taky tak startuju , muj tatka startuje bez vyšláplý ve svý fabii, nevim no případně nějaký vysvětlení proč by se to mělo ničit , nevidim důvod proč.. :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: sarkomi

A co má člověk odpovědět když chce jezdit na provozní náplně na minimu aby zahřál co nejdříve.:aut

Toho příspěvku jsem si nevšiml.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.