Sign in to follow this  
Followers 0
@re

Nachali byste auto v servisu, kde po týdnu na nic nepřijdou? ZÁVADA ODSTRANĚNA - VYŘEŠNO

Nachali byste auto v servisu, kde po týdnu na nic nepřijdou? ZÁVADA ODSTRANĚNA - VYŘEŠNO  

  1. 1. Nachali byste auto v servisu, kde po týdnu na nic nepřijdou? ZÁVADA ODSTRANĚNA - VYŘEŠNO


Please sign in or register to vote in this poll.

76 posts in this topic

Zdravím,

mám auto v jednom z autorizovaných peugeot servisů. Auto je v servisu od pondělka (28.1.) s násl.problémem:

Diag.ok, ale za studena vynechává válec a rosí je jedna část zapalovací rampy.

Viz foto.:

orosena_rampa01.JPG

Suchá část:

orosena_rampa02-ok.JPG

Celkek:

orosena_rampa03-celek.JPG

Svíčky:

svicky.JPG

Za týden nepřišli na nic (dělali jen diag.) a dneska měli zkoušet jiné svíčky (jsou nové cca 2tis km origo peugeot/bosch)...

Otázka zní, nechávali byste auto v takovém servisu, kdy ani po týdnu nebyli schopni na nic přijít?? anebo byste auto zkusili dát jinam? Jak byste se v takovém případě zachovali...

Díky za odpovědi... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No záleží na jejich přístupu, pokud jsou slušní a učtujou si jen za opravy tak je to OK, samozřejme v případě že se snaží zjistit závadu, pokud to tam jen parkuje a snaha není tak odvézt jinam, pokud si učtujou i když auto stojí a oni počitají jako že zjišťují závadu a jen nabíhají prachy tak je to na okamžitou změnu servisu. Jak tak koukám na tu rampu tak to vypadá že svíčka propouští tlak, nebo což je pravděpodobnější že je strženej závit a svíčka netěsní.

[upravil dne 2/2/08 Radek Hurvajz]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Presne tak, jestli jsou slusni a neuctojou si zatim nic, tak bych to tam nechal:) Jinak pekna obalka:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

urcite by som auto dal inam.myslim,ze v autorizovanych servisoch by ti postupne zacali menit vsetko az by sa to skoncilo na nejakej xy sume a auto by aj tak nemuselo byt ok a ty by si to zacvakal.chce to nejaku sukromnu dielnu kde tomu niekto rozumie a najlepsie sa poinformovat v roznych servisoch co to moze byt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slušní jsou, to se musí nechat, ale přijde mi, že vůbec neví která bije, takže si myslím, že je zbytečné to tam dále nechávat, prže auto potřebuji denně :(

To Radek Huzvajz: Svíčky jsem zkoušel prohodit a rosí se to pořád... kdyby byl stržený závit, tak to by byl asi průser že?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: @re

Slušní jsou, to se musí nechat, ale přijde mi, že vůbec neví která bije, takže si myslím, že je zbytečné to tam dále nechávat, prže auto potřebuji denně :(

To Radek Huzvajz: Svíčky jsem zkoušel prohodit a rosí se to pořád... kdyby byl stržený závit, tak to by byl asi průser že?

No v podstatě to pruser je, ale dá se to snad vyvložkovat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stejně máš v háji zapalovací cívky, obvyklá závada V6 140kw, takže co vymýšlet? Jakej je problém, odzkoušet jinou? Pravda je, že to nikdo nedrží na skladě a co s ní, kdyby to nevyšlo -))

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Rebik

Stejně máš v háji zapalovací cívky, obvyklá závada V6 140kw, takže co vymýšlet? Jakej je problém, odzkoušet jinou? Pravda je, že to nikdo nedrží na skladě a co s ní, kdyby to nevyšlo -))

z čeho usuzujete, že jsou v háji cívky?

ano, problém je ten, že rampu nikdo nemá druhou na vyzkoušení (což jsem myslel, že v autoriz.servisu budou mít...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

no, me by treba v zamestnani sebevetsi slusnost nepomohla, pokud bych nezvladal svou praci;)

jestli nenasli zavadu, tak taky jeste zalezi na tom, jestli nejake mozne priciny alespon vyloucili. dalsi vec je, jestli to mas kam dat jinam. pac kdyz si to odvezes domu, tak si asi taky moc nepomuzes:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta cívka je mastná od oleje?Jestli jo tak kámošovy se takhle zalejvala svíčka u vectry b a jelo to na tři válce a po chvíly se chytl na čtyři,stačilo vyměnit těsnění pod víkem ventilů+nové svíčky a je po problému

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: @re

Původně zaslal: Rebik

Stejně máš v háji zapalovací cívky, obvyklá závada V6 140kw, takže co vymýšlet? Jakej je problém, odzkoušet jinou? Pravda je, že to nikdo nedrží na skladě a co s ní, kdyby to nevyšlo -))

z čeho usuzujete, že jsou v háji cívky?

ano, problém je ten, že rampu nikdo nemá druhou na vyzkoušení (což jsem myslel, že v autoriz.servisu budou mít...)

Protože jsme to pár krát řešili, prostě svíčka nepálí, ta vlhkost je benzín, ale předtím bych zkusil kompresi válce, taky může bt třeba ulomený ventil, a pokud bude těsný, bud je vadná cívka anebo do ní nejde signál z ŘJ, ale při počtu odcházejících cívek u těhle motorů bych se divil. Proto jsem vždycky chtěl 152kw, ne že by tam vydržely nějak zázračně, ale jsou pro každý válec zvlášt a stojí litr, zatímco ta tvoje cca 8tKč.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: subin

Ta cívka je mastná od oleje?Jestli jo tak kámošovy se takhle zalejvala svíčka u vectry b a jelo to na tři válce a po chvíly se chytl na čtyři,stačilo vyměnit těsnění pod víkem ventilů+nové svíčky a je po problému

řekl bych spíš, že to je voda...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak zkontroluj kompresi a pokud je to voda, hlava dolů, s tím nic nevymyslíš.... Respektive svíčka pod tou cívkou je suchá nebo taky vlhká? Koukám, že nečtu pořádně vlákno...

[upravil dne 2/2/2008 Rebik]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Rebik

Původně zaslal: @re

Původně zaslal: Rebik

Stejně máš v háji zapalovací cívky, obvyklá závada V6 140kw, takže co vymýšlet? Jakej je problém, odzkoušet jinou? Pravda je, že to nikdo nedrží na skladě a co s ní, kdyby to nevyšlo -))

z čeho usuzujete, že jsou v háji cívky?

ano, problém je ten, že rampu nikdo nemá druhou na vyzkoušení (což jsem myslel, že v autoriz.servisu budou mít...)

Protože jsme to pár krát řešili, prostě svíčka nepálí, ta vlhkost je benzín, ale předtím bych zkusil kompresi válce, taky může bt třeba ulomený ventil, a pokud bude těsný, bud je vadná cívka anebo do ní nejde signál z ŘJ, ale při počtu odcházejících cívek u těhle motorů bych se divil. Proto jsem vždycky chtěl 152kw, ne že by tam vydržely nějak zázračně, ale jsou pro každý válec zvlášt a stojí litr, zatímco ta tvoje cca 8tKč.

Přesně to jsem čekal, že v servise udělají... změří kompresi apod... ale oni nic nedělají!

Auto po ohřání cca 4km jede bezvadně!!! chytne se a jede bez problémů...

jj, origo stojí 8200kč, ale v autobenexu ji mají za 5200kč vč daně...

Jsem vděčný za každý nápad co by to mohlo být!!! Moc děkuji!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Rebik

Tak zkontroluj kompresi a pokud je to voda, hlava dolů, s tím nic nevymyslíš.... Respektive svíčka pod tou cívkou je suchá nebo taky vlhká? Koukám, že nečtu pořádně vlákno...

[upravil dne 2/2/2008 Rebik]

svíčka je suchá... resp. kapky na ni nejsou a po dotyku prsty se mi nezdálo, že by byla jiná, než ostatní svíčky...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: @re

Přesně to jsem čekal, že v servise udělají... změří kompresi apod... ale oni nic nedělají!

Pokud je to takhle, tak auto dát jinam. A to nezávisle na tom, jestli je tohle jen tvůj dojem, nebo realita. Pokud neexistuje důvěra mezi zákazníkem a servisem, je to naprd - a to je myslím přesně tahle situace.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A když si přehazoval svíčky šla dobře utáhnout, kdy jí najdeš vlhkou před startem nebo i po dojezdu?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Rebik

A když si přehazoval svíčky šla dobře utáhnout, kdy jí najdeš vlhkou před startem nebo i po dojezdu?

vlhká je i před startem i po dojezdu... je vlhká pořád... rampu vysuším, dám do motoru. Druhý den je rampa jemně vlhká i když se s autem nejezdí...

Svíčky šly dotáhnout dobře, bez problému....

Share this post


Link to post
Share on other sites

pises ,ze nic nedelaji a budou ti neco uctovat,kdyz na to neprijdou? to je dulezity pro zmenu servisu. pokud ne tak jim dej jeste sanci, protoze se nesnazi ti vymenit pul auta,ale najit zavadu. ona to muze byt taky pekna volovina,jen na ni prijit.

Navrhni jim zmerit tlaky,zkusit ten zavit a sehnat od nekoho jinou rampu,nez to rozdelaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm to je záhada, no kompresi 100% at je jasné, že je spalovací prostor OK, kontrola toho závitu, i když, kde by se ve válci vzala voda? Jedině, že by opravdu pronikala do válce a svíčka stačila vyschnout a vlkost se srážela až na cívce, ale zase kombinace jěště špatného závitu..... no nevím.....

Ten prostor okolo svíčky je jinak suchý?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.