Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

205 GTI dira kolem 3000 otacek


LK7R

Recommended Posts

Zdravim, po dlouhe dobe mam konecne zprovoznene moje navracene GTI (po ukradeni). Mam ale stale problemek. Auto jede v pohode tahne pekne od spoda vsechno ok az na to, kdyz vylezou otacky na 3100. Motor nechce tahnout a stale se drzi na hladine 3200 otacek. Pokud seslapnu plyn az na podlahu tak se pomalu dostava pres tuto \"krizi\" a nekde u cca 3700 otacek se zase chytne a brutalne vyrazi vpred. Nad 3700 otacek uz si jde za plynem plynule az do 6000+ otacek. Dela to jak zahraty tak i studeny motor. volnobezne otacky jsou ok. Mam vymeneny alternator ktery nedobijel. Jedinou chybku vidim, ze mam stredni dil vejfuku hned za katalyzatorem opravovany. Neni to uple koser a malinko prdi.

Nemate s tim nekdo zkusenost? Co by to mohlo byt?

205 1,6 GTI rv.1986

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo nekde na te stejne osicce, ale na jejim opacnem konci...

Vahu zmeris ohmmetrem - na strankach je tusim nekde clanek (servis) ten potenciometr taky (pokud to ovsem potak je, protoze se tam dava i obycejny prepinac /úplne otevreno- uplne zavreno, ale ten vypada uplne stejne, jako potik)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...