Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Jde z S16 udělat GTI-6?


OldtimerMan

Recommended Posts

nevim jestli ti to v necem pomuze..

"Elektronicky řízené vícebodové vstřikování. U prvních verzí S16 nesl motor označením XU10J4L/Z, kdy zapalování zajišťovala jednotka Motronic MP3.2. Dával výkon 110/150 (kW/koní) v 6500 min-1 a 193 Nm při 3500min-1. Vás však mnohem více zajímá výkonnější varianta XU10J4RS/L3 s jednotkou Magnetti Marelli 1AP se 120/163 (kW/koní) v 6500 min-1 a 193 Nm při 5500min-1. Kompresní poměr byl 10,4:1, maximální otáčky na slušných 7300mi-1."

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...