OldtimerMan Odesláno 31. leden 2008 Sdílet Odesláno 31. leden 2008 Nevíte někdo jestli se dá vyždímat z toho 150-ti koňového motoru v S16 stejný výkon jak je v GTi-6? Podle mě sou ty motory stejné Akorát mají jinačí sání,nebo v tom je těch 13 koníků navíc? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stifler Odesláno 31. leden 2008 Sdílet Odesláno 31. leden 2008 No, rozdílů bude asi víc...Nevim, starej S16kovej motor jsem neměl možnost zkoumat, ale vyštelovat se to určitě dá i o víc než jen 13 koní... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OldtimerMan Odesláno 31. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 31. leden 2008 Má to gti vůbec taky ty klapky v sacím potrubí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stifler Odesláno 31. leden 2008 Sdílet Odesláno 31. leden 2008 Původně zaslal: OldtimerMan Má to gti vůbec taky ty klapky v sacím potrubí? S tim ti neporadim, ještě jsem neměl čas svý GTičko zkoumat a ani nevim, jestli se v tom vůbec budu vrtat, když vše funguje na výbornou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OldtimerMan Odesláno 31. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 31. leden 2008 No každopádně to asi pofrčí trochu rychleji když tam kopneš ještě tu šestku:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stifler Odesláno 31. leden 2008 Sdílet Odesláno 31. leden 2008 Původně zaslal: OldtimerMan No každopádně to asi pofrčí trochu rychleji když tam kopneš ještě tu šestku:papa No rozdíl tam neni moc velkej...je sotva znatelnej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Béďa Odesláno 1. únor 2008 Sdílet Odesláno 1. únor 2008 nevim jestli ti to v necem pomuze.. "Elektronicky řízené vícebodové vstřikování. U prvních verzí S16 nesl motor označením XU10J4L/Z, kdy zapalování zajišťovala jednotka Motronic MP3.2. Dával výkon 110/150 (kW/koní) v 6500 min-1 a 193 Nm při 3500min-1. Vás však mnohem více zajímá výkonnější varianta XU10J4RS/L3 s jednotkou Magnetti Marelli 1AP se 120/163 (kW/koní) v 6500 min-1 a 193 Nm při 5500min-1. Kompresní poměr byl 10,4:1, maximální otáčky na slušných 7300mi-1." Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jurash Odesláno 4. únor 2008 Sdílet Odesláno 4. únor 2008 nekde na netu jsem cetl, ze GTi6 mela jinou hlavu a zlepseny mazani. vic nevim [upravil dne 4.2.08 jurash] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.