Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Taková menší nehoda


Mahony10

Recommended Posts

Stalo se mi to sice už dřív, ale teď teprav sem našel čas podělit se o svou zkušenost! Koupil sem si auto z bazaru a tam mi bylo řečeno, že předešlý majitel na tomto autě měnil levý čep.

Asi tak po 3 týdnech ježdění si takhle jedu z práce a ve vsi v kopečku před zatáčkou mi z ničeho nic upadlo kolo.....

Ten "mechanik" co měnil ten čep ho asi dotáhl jen rukou nebo nevim jak, čep se povolil a vypadlo celý rameno....

Měl sem ale štěstí v neštěstí, protože sem zrovna jel asi jen 30 km/h....Stát se to o 300 metrů dřív nebo dál, tak sem asi dopadl úplně jinak, protože před vsí i za vsí je krásná rovinka, kolem které sou na obou stranách stromy a jezdí se tam trošku rychleji.....

Oprava byla naštěstí jednoduchá-utržená zástěrka,lehce pomačkaný blatník,trochu odřený kolo,čep byl uplně v pořádku, stačilo ho tam jen natočit!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To znáááám ale mě se to stalo jak sem couval.Fakt buď me radí že se nam to nestalo při normalní jizdě.

Ja sem si ale zato mohl sám vice méně kluci my to na jedné straně nezajisti a čep se vyšrouboval....

Naštěstí vše dopadlo dobře:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Mišak

To znáááám ale mě se to stalo jak sem couval.Fakt buď me radí že se nam to nestalo při normalní jizdě.

Ja sem si ale zato mohl sám vice méně kluci my to na jedné straně nezajisti a čep se vyšrouboval....

Naštěstí vše dopadlo dobře:papa

To jo, prvně sem měl velkej vztek, ale nakonec sem nad tím mávl rukou a byl rád, že jsem celej

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je velké štěstí, že čepy téměř vždycky vypadnou při malé rychlosti - mojemu strejdovi praskla při parkování tyč řízení u Volhy (rval na místě plnej rejd bez posilovače a pak měl pocit, že mu volant nafackuje).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Medvěd

- mojemu strejdovi praskla při parkování tyč řízení u Volhy (rval na místě plnej rejd bez posilovače .

Pokud myslíš axiální táhlo od řízení ke kolu, tak tomu je jedno, jestli máš posilovač, na té tyči jsou pořád stejně velké síly. Jiné je to u tyče od volantu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...