Sign in to follow this  
Followers 0
silex

P 307 2.0 Benzin, jak ste spokojni

11 posts in this topic

Brat chce kupit P 307 2.0 Benzin, 5 rocny, 80 000 km,

Ma tato motorizacia neake muchy? Aku to ma realnu spotrebu? Ako ste spokojni s tymto motorom.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: silex

Brat chce kupit P 307 2.0 Benzin, 5 rocny, 80 000 km,

Ma tato motorizacia neake muchy? Aku to ma realnu spotrebu? Ako ste spokojni s tymto motorom.

osobne prui benzine by som isiel radsej do 1,6 16V....aspon tod moj nazor:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nepiste prosim o tom ze treba diesel alebo podobne....

Ja sa pytam na 2.0 benzin a nie ci je lepsie kupit daco ine. Vdaka.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: MartinR

A dokonce ve dvou výkonnostních verzích.Tuším, že kolem 100 a pak 136kW.

To ano, ale nejbeznejsi jsou 100 kW. Ja mam jiz skoro dva roky a zatim spokojenost, spotreba okolo 9 litru. Zajimava je vnitrni vybava. Sice jsem resil par much, ale uz je vse v poradku a ja jsem spokojen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: MartinR

A dokonce ve dvou výkonnostních verzích.Tuším, že kolem 100 a pak 136kW.

307 sa nevyrabala so silnejsim motorom....len ta 100kW verzia...

A ja ho mam uz 3 roky a zatial ziadny problem :) Len vymena oleja a rozvodoveho remena :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: silex

Brat chce kupit P 307 2.0 Benzin, 5 rocny, 80 000 km,

Ma tato motorizacia neake muchy? Aku to ma realnu spotrebu? Ako ste spokojni s tymto motorom.

Inak.. nechcel kupit nahodou ten moj? :) Na SK sa ich vela stouto motorizaciou nepredavalo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naozaj ich nie je vela a hlavne maju dobru vybavu. Ale nakoniec sa mi ho podarilo presvedcit ze pri jeho 25 000 km rocne by bol diesel rozumnejsim riesenim.

Brat je zaryty benzinista, ale kalkukacka nepopusti. Ono je rozdiel jazdit za 9l alebo za 6 l.

= 30 000 sk rocny rozdiel lv pohonnych hmotach.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: silex

Naozaj ich nie je vela a hlavne maju dobru vybavu. Ale nakoniec sa mi ho podarilo presvedcit ze pri jeho 25 000 km rocne by bol diesel rozumnejsim riesenim.

Brat je zaryty benzinista, ale kalkukacka nepopusti. Ono je rozdiel jazdit za 9l alebo za 6 l.

= 30 000 sk rocny rozdiel lv pohonnych hmotach.

zapocitaj si do kalkulacky aj amortizaciu daleko drazsich suciastok ktore na diesly casom musis vymenit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam najazdene 150 000 km a okrem dvoch siletblokov (1500 Sk) a vymeny rozvodo (8000 Sk) je tam vsetko povodne. Na palive rozdiel 180 000 Sk (oproti 2.0 Benzin) a to ratam spotrebu 6.0 (realna je 5.2). Filtre a ostatne blbosti - rozdiel benzin/diesel nema zmysel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.