Sign in to follow this  
Followers 0
hbboy

Chlapy prosím o odpověď

15 posts in this topic

Jak dlouho musím vlastnit auto přivezené z Německa, které bylo přihlášené myslím 23. ledna 2007 a já ho koupil 10. února a dnes ho možná prodám. Slyšel jsem o nějaké lhůtě jeden rok, jinak budu něco platit či co? Je to pravda??? Děkuji moc za Vaše poznatky...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daň z příjmu, pokud na tom prodeji uskutečněném do jednoho roku něco vyděláš.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám dojem, že to bylo již zrušeno /nejsem si ale úplně jistej/ - ten zákon byl vydán proti "úpravářům" / - přiveze wehikl z venku- za 2-3 tejdny ho dá do kupy a prodá/.

Později to dělali tak, že dováželi auto "na jméno" /budoucí zákazník/.

Jestli platí ještě lhůta 1 rok tož to nevím. :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

no auto prodávám z 30000 tisícovou ztrátou, tak snad bych nemusel nic platit a prodat ho případně z dnešním datumem ne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pokud je porizovaci cena vyssi nez ta prodejni, tak nic platit nebudes. pripadne se daji zapocitat i naklady na zhodnoceni (napr. oprava, nahradni dily).

2myryn: plati. a nejen u aut, jen tak mimochodem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pořád stejné auto

trochu jsem poupravil a poslepoval to světlo,ale stejně případnému zájemci dám tak 2-3 litry slevu aby si mohl lištičku a světlo případně koupit nové a víko na motor mám hodně vyrezlé, to musím také někde sehnat, pokud ho dnes neprodám, nevýte na kolik vyjde - to původní už asi spravit nepůjde

Share this post


Link to post
Share on other sites

A nebyla tam podmínka do 3 aut ročně?

Vím že pak na brněnským magistrátě pobíhali dovozci a psali auta na boveráky a důchodce za pivo :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

nevím já prodávám jenom jedno je to mé první a snad poslední auto, jezdil jsem celý život firemníma a také se k tomu vrátím - svoje jsou velký náklady

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Fusion

A nebyla tam podmínka do 3 aut ročně?

Vím že pak na brněnským magistrátě pobíhali dovozci a psali auta na boveráky a důchodce za pivo :D

No vždyť jsem to říkal :

Později to dělali tak, že dováželi auto "na jméno" /budoucí zákazník/. :papa

Převod z důchodce na dalšího už není tak složitej /možná piva dvě/.

[upravil dne 31.1.2008 myryn]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Není tam žádné "do 3 aut ročně" anio podobné ptákoviny. Je v to v zákoně o dani z příjmů, tak proč si to tam nepřečtete, místo toho "jásimyslimnejsemsijistej" ?

Důvod, proč dovozci psali auto ne někoho jiného nebo v ideálním případě rovnou na nového majitele je o mnoho prozaičtější - tařka všichni totiž kvůli clu a DPH předkládali falešné faktury, tedy měli auto, které se prodávalo třeba za 150tis, pravá faktura z Německa byla třeba v přepočtu na 80tis, ale dokladovala se kupní cena v přepočtu 30, z které se pak platilo clo a DPH. Jenže díky tomu by pak byl z pohledu finančáku na jednom autě zisk přes 110tis, který by bylo nutno danit, proto se dělaly kouzla s fakturou (oblíbené kdysi dávno - fakturu jste dostali třeba jen na polovičku kupní ceny, výborné pro případné reklamace), a nebo se to psalo na kdekoho, kde se dala vymyslet nějaká daňová úleva a nebo se prostě počítalo s tím, že po jednotlivých případech fifnančák nepůjde.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: oddie

Není tam žádné "do 3 aut ročně"

tvuj pocet prispevku je hustej... 8888:potlesk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: oddie

Není tam žádné "do 3 aut ročně" anio podobné ptákoviny. Je v to v zákoně o dani z příjmů, tak proč si to tam nepřečtete, místo toho "jásimyslimnejsemsijistej" ?

Důvod, proč dovozci psali auto ne někoho jiného nebo v ideálním případě rovnou na nového majitele je o mnoho prozaičtější - tařka všichni totiž kvůli clu a DPH předkládali falešné faktury, tedy měli auto, které se prodávalo třeba za 150tis, pravá faktura z Německa byla třeba v přepočtu na 80tis, ale dokladovala se kupní cena v přepočtu 30, z které se pak platilo clo a DPH. Jenže díky tomu by pak byl z pohledu finančáku na jednom autě zisk přes 110tis, který by bylo nutno danit, proto se dělaly kouzla s fakturou (oblíbené kdysi dávno - fakturu jste dostali třeba jen na polovičku kupní ceny, výborné pro případné reklamace), a nebo se to psalo na kdekoho, kde se dala vymyslet nějaká daňová úleva a nebo se prostě počítalo s tím, že po jednotlivých případech fifnančák nepůjde.

Zase to byla dobrá "páka" na ty prodejce. Když už jsem nevěděl, jak donutit jednoho k tomu, aby splnil na čem jsme se domluvili, tak mu stačilo pohrozit, že vezmu jeho oficiální fakturu, kterou mi vystavil a pak kupní smlouvu na auto, kterou jsme měli sepsanou a vyrazím na finanční úřad. A najednou to šlo, plnit sliby (rozdíl byl v roce 1999 cca 100.000,--).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.