Sign in to follow this  
Followers 0
hbboy

Chlapy prosím o odpověď

15 posts in this topic

Jak dlouho musím vlastnit auto přivezené z Německa, které bylo přihlášené myslím 23. ledna 2007 a já ho koupil 10. února a dnes ho možná prodám. Slyšel jsem o nějaké lhůtě jeden rok, jinak budu něco platit či co? Je to pravda??? Děkuji moc za Vaše poznatky...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám dojem, že to bylo již zrušeno /nejsem si ale úplně jistej/ - ten zákon byl vydán proti "úpravářům" / - přiveze wehikl z venku- za 2-3 tejdny ho dá do kupy a prodá/.

Později to dělali tak, že dováželi auto "na jméno" /budoucí zákazník/.

Jestli platí ještě lhůta 1 rok tož to nevím. :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

no auto prodávám z 30000 tisícovou ztrátou, tak snad bych nemusel nic platit a prodat ho případně z dnešním datumem ne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pokud je porizovaci cena vyssi nez ta prodejni, tak nic platit nebudes. pripadne se daji zapocitat i naklady na zhodnoceni (napr. oprava, nahradni dily).

2myryn: plati. a nejen u aut, jen tak mimochodem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pořád stejné auto

trochu jsem poupravil a poslepoval to světlo,ale stejně případnému zájemci dám tak 2-3 litry slevu aby si mohl lištičku a světlo případně koupit nové a víko na motor mám hodně vyrezlé, to musím také někde sehnat, pokud ho dnes neprodám, nevýte na kolik vyjde - to původní už asi spravit nepůjde

Share this post


Link to post
Share on other sites

A nebyla tam podmínka do 3 aut ročně?

Vím že pak na brněnským magistrátě pobíhali dovozci a psali auta na boveráky a důchodce za pivo :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

nevím já prodávám jenom jedno je to mé první a snad poslední auto, jezdil jsem celý život firemníma a také se k tomu vrátím - svoje jsou velký náklady

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Fusion

A nebyla tam podmínka do 3 aut ročně?

Vím že pak na brněnským magistrátě pobíhali dovozci a psali auta na boveráky a důchodce za pivo :D

No vždyť jsem to říkal :

Později to dělali tak, že dováželi auto "na jméno" /budoucí zákazník/. :papa

Převod z důchodce na dalšího už není tak složitej /možná piva dvě/.

[upravil dne 31.1.2008 myryn]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Není tam žádné "do 3 aut ročně" anio podobné ptákoviny. Je v to v zákoně o dani z příjmů, tak proč si to tam nepřečtete, místo toho "jásimyslimnejsemsijistej" ?

Důvod, proč dovozci psali auto ne někoho jiného nebo v ideálním případě rovnou na nového majitele je o mnoho prozaičtější - tařka všichni totiž kvůli clu a DPH předkládali falešné faktury, tedy měli auto, které se prodávalo třeba za 150tis, pravá faktura z Německa byla třeba v přepočtu na 80tis, ale dokladovala se kupní cena v přepočtu 30, z které se pak platilo clo a DPH. Jenže díky tomu by pak byl z pohledu finančáku na jednom autě zisk přes 110tis, který by bylo nutno danit, proto se dělaly kouzla s fakturou (oblíbené kdysi dávno - fakturu jste dostali třeba jen na polovičku kupní ceny, výborné pro případné reklamace), a nebo se to psalo na kdekoho, kde se dala vymyslet nějaká daňová úleva a nebo se prostě počítalo s tím, že po jednotlivých případech fifnančák nepůjde.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: oddie

Není tam žádné "do 3 aut ročně"

tvuj pocet prispevku je hustej... 8888:potlesk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: oddie

Není tam žádné "do 3 aut ročně" anio podobné ptákoviny. Je v to v zákoně o dani z příjmů, tak proč si to tam nepřečtete, místo toho "jásimyslimnejsemsijistej" ?

Důvod, proč dovozci psali auto ne někoho jiného nebo v ideálním případě rovnou na nového majitele je o mnoho prozaičtější - tařka všichni totiž kvůli clu a DPH předkládali falešné faktury, tedy měli auto, které se prodávalo třeba za 150tis, pravá faktura z Německa byla třeba v přepočtu na 80tis, ale dokladovala se kupní cena v přepočtu 30, z které se pak platilo clo a DPH. Jenže díky tomu by pak byl z pohledu finančáku na jednom autě zisk přes 110tis, který by bylo nutno danit, proto se dělaly kouzla s fakturou (oblíbené kdysi dávno - fakturu jste dostali třeba jen na polovičku kupní ceny, výborné pro případné reklamace), a nebo se to psalo na kdekoho, kde se dala vymyslet nějaká daňová úleva a nebo se prostě počítalo s tím, že po jednotlivých případech fifnančák nepůjde.

Zase to byla dobrá "páka" na ty prodejce. Když už jsem nevěděl, jak donutit jednoho k tomu, aby splnil na čem jsme se domluvili, tak mu stačilo pohrozit, že vezmu jeho oficiální fakturu, kterou mi vystavil a pak kupní smlouvu na auto, kterou jsme měli sepsanou a vyrazím na finanční úřad. A najednou to šlo, plnit sliby (rozdíl byl v roce 1999 cca 100.000,--).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.