Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

HDi vs. sportovní výfuk


Schreek

Recommended Posts

Po posledním pohledu na spodek auta jsem zjistil, že zadní tlumič výfuku je v konečném stádiu koroze a přímo si řiká o výměnu. :bojim

Uvažuji o koupi nějakého ze sportovních výfuků. Přijdou mi kvalitnější, řekl bych, že mají lepší antikorozní úpravu a taky lépe vypadají. Problém je v tom, že jde o motor 2.0 HDi a většina sportovních výfuků je projektována pro benzínové motory. A to je právě to o co mi jde, nemůžu instalací takového výfuku na HDíčko motoru nějak uškodit, nebude to působit problémy, zvyšovat spotřebu nebo tak něco? Máte s tím někdo nějakou zkušenost? :myslim

Děkuju za Vaše postřehy a názory :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: MatrixChose

Tak uplne jedno to urcite neni, musi mit "protitlak" nebo jak to nazvat kvuli turbu.

To je sice možný, nebo asi určitý když to říkáš, ale na druhou stranu znám x lidí co mají na TDíčku nebo podobných vehiklech univerzál za 1500,- a nestěžují si.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: ozzy1956

Na chatě mi upad zad.tlumič--hodil sem ho do kufru---a cestou zpátky sem nepozoroval nějaký zvýšený hluk v kabině.Já vím,je to divné----možná by stačila jenom trubka,místo tlumiče :roker

Já tak dojel bez zadního dílu ze Slovenska 300km a bez problémů, jen to hůř jelo a víc žralo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Martin.405: Neberu Ti to, ale zajímá mě, jestli to má nějaký opodstatnění? Chápu, že asi neexistuje rozumnej důvod proč ho tam dát, ale existuje nějakej důvod proč ho tam nedat? P.S.: O zvuk mi nejde

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle mě to u naftáka nebude hrat takovou roli, spíš naopak, podle zkušeností s jednou 205tkou která měla misto tlumiču jen širokou trubku od předu až do zadu tak to jelo lip kvuly proudění plynu z turba, u 206 2.0 HDI se orpavdu nezmění moc zvuk při demontáži zadního tlumiče, jen je trochu hlubší. Podle mě když by jsi vyhodil i přední filtr těch hrubých častic nebo co to je vepředu za výmysl a dal náký pěkný výfuk pro dieslové motory, tak by se mělo akorat zlepšit proudění vzduchu a tim lepší růst otáček, protože právě zmizí ten zpětný efekt kterej omezuje trocu už tak slabý turbo. Tohle je muj názor, třeba se pletu třeba ne :aut

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: rimmer

Původně zaslal: MatrixChose

Tak uplne jedno to urcite neni, musi mit "protitlak" nebo jak to nazvat kvuli turbu.

protitlak ? a kvuli cemu proboha, turbodiesel ti pojede nejlip kdyz bude mit co nejpruchodnejsi vyfuk

Prosim? Tak proc si tam tuneri nedaj jenom trubku, to by pak jelo jak raketa. Turbo musi mit na vyvodu proste nejaky "odpor"

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Xalfa: Už jsem psal, že o zvuk mi nejde. Jde mi hlavně o to, že to dýl vydrží a i líp to vypadá. Problém je v tom, že mi neni jasnej rozdíl v konstrukci výfuku pro benzín a pro turbodiesel. Z venku je ta plechařina přibližně stejná, rozdíl bude asi právě vevnitř. Ted jde o to po čem jít, na co si dát pozor :myslim Sportovní výfuk pro diesel sem nikde neviděl :nevim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...