Schreek Odesláno 30. leden 2008 Sdílet Odesláno 30. leden 2008 Po posledním pohledu na spodek auta jsem zjistil, že zadní tlumič výfuku je v konečném stádiu koroze a přímo si řiká o výměnu. Uvažuji o koupi nějakého ze sportovních výfuků. Přijdou mi kvalitnější, řekl bych, že mají lepší antikorozní úpravu a taky lépe vypadají. Problém je v tom, že jde o motor 2.0 HDi a většina sportovních výfuků je projektována pro benzínové motory. A to je právě to o co mi jde, nemůžu instalací takového výfuku na HDíčko motoru nějak uškodit, nebude to působit problémy, zvyšovat spotřebu nebo tak něco? Máte s tím někdo nějakou zkušenost? Děkuju za Vaše postřehy a názory Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatrixChose Odesláno 30. leden 2008 Sdílet Odesláno 30. leden 2008 Tak to me taky zajima, i kdyz ja vyfuk menil asi pred pul rokem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Schreek Odesláno 30. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 30. leden 2008 MatrixChose: Měnil si ho za normální nebo nějakej lepší? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatrixChose Odesláno 30. leden 2008 Sdílet Odesláno 30. leden 2008 Prave ze normalni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BoneDaddy Odesláno 30. leden 2008 Sdílet Odesláno 30. leden 2008 Ja si myslím že by to mělo být jedno. :myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatrixChose Odesláno 30. leden 2008 Sdílet Odesláno 30. leden 2008 Tak uplne jedno to urcite neni, musi mit "protitlak" nebo jak to nazvat kvuli turbu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BoneDaddy Odesláno 30. leden 2008 Sdílet Odesláno 30. leden 2008 Původně zaslal: MatrixChose Tak uplne jedno to urcite neni, musi mit "protitlak" nebo jak to nazvat kvuli turbu. To je sice možný, nebo asi určitý když to říkáš, ale na druhou stranu znám x lidí co mají na TDíčku nebo podobných vehiklech univerzál za 1500,- a nestěžují si. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatrixChose Odesláno 30. leden 2008 Sdílet Odesláno 30. leden 2008 Tak to muzou mit, ale je to na neco zpocitany a kdyz uberes nebo pridas tak uz to tak proste nemuze jet. To je to same, jako kdyby jsi si vyfuk pricpal a nebo ti urezl. Pak to rve a nejede, to snad vis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 30. leden 2008 Sdílet Odesláno 30. leden 2008 Na chatě mi upad zad.tlumič--hodil sem ho do kufru---a cestou zpátky sem nepozoroval nějaký zvýšený hluk v kabině.Já vím,je to divné----možná by stačila jenom trubka,místo tlumiče Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatrixChose Odesláno 30. leden 2008 Sdílet Odesláno 30. leden 2008 Tak je pravda, ze u tohohle auta to neni ani zdaleka tak znat jako u jinych. Jezdil jsem s tim asi tyden a uplne jsem si na to zvykl. Jen to jelo min. A rozdilu jsem si vsiml az kdyz jsem s novym nastartoval. Menil jsem stredni a zadni cast... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xantik Odesláno 30. leden 2008 Sdílet Odesláno 30. leden 2008 Původně zaslal: ozzy1956 Na chatě mi upad zad.tlumič--hodil sem ho do kufru---a cestou zpátky sem nepozoroval nějaký zvýšený hluk v kabině.Já vím,je to divné----možná by stačila jenom trubka,místo tlumiče Já tak dojel bez zadního dílu ze Slovenska 300km a bez problémů, jen to hůř jelo a víc žralo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.405 Odesláno 30. leden 2008 Sdílet Odesláno 30. leden 2008 na nafťák bych asi sportovní tlumič necpal, ale je to jenom můj názor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatrixChose Odesláno 30. leden 2008 Sdílet Odesláno 30. leden 2008 Ale tak jet se da s cimkoli, i s prolitlym tesnenim pod hlavou nebo prasklym chladicem oleje. Ale vzdycky to ma na neco vliv. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Schreek Odesláno 30. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 30. leden 2008 Martin.405: Neberu Ti to, ale zajímá mě, jestli to má nějaký opodstatnění? Chápu, že asi neexistuje rozumnej důvod proč ho tam dát, ale existuje nějakej důvod proč ho tam nedat? P.S.: O zvuk mi nejde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rimmer Odesláno 30. leden 2008 Sdílet Odesláno 30. leden 2008 Původně zaslal: MatrixChose Tak uplne jedno to urcite neni, musi mit "protitlak" nebo jak to nazvat kvuli turbu. protitlak ? a kvuli cemu proboha, turbodiesel ti pojede nejlip kdyz bude mit co nejpruchodnejsi vyfuk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xalfa Odesláno 30. leden 2008 Sdílet Odesláno 30. leden 2008 Podle mě to u naftáka nebude hrat takovou roli, spíš naopak, podle zkušeností s jednou 205tkou která měla misto tlumiču jen širokou trubku od předu až do zadu tak to jelo lip kvuly proudění plynu z turba, u 206 2.0 HDI se orpavdu nezmění moc zvuk při demontáži zadního tlumiče, jen je trochu hlubší. Podle mě když by jsi vyhodil i přední filtr těch hrubých častic nebo co to je vepředu za výmysl a dal náký pěkný výfuk pro dieslové motory, tak by se mělo akorat zlepšit proudění vzduchu a tim lepší růst otáček, protože právě zmizí ten zpětný efekt kterej omezuje trocu už tak slabý turbo. Tohle je muj názor, třeba se pletu třeba ne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatrixChose Odesláno 30. leden 2008 Sdílet Odesláno 30. leden 2008 Původně zaslal: rimmer Původně zaslal: MatrixChose Tak uplne jedno to urcite neni, musi mit "protitlak" nebo jak to nazvat kvuli turbu. protitlak ? a kvuli cemu proboha, turbodiesel ti pojede nejlip kdyz bude mit co nejpruchodnejsi vyfuk Prosim? Tak proc si tam tuneri nedaj jenom trubku, to by pak jelo jak raketa. Turbo musi mit na vyvodu proste nejaky "odpor" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
barenst Odesláno 30. leden 2008 Sdílet Odesláno 30. leden 2008 Jo turbo motory plati ze cim kratsi draha splodin tim lepsi , ale musi se zohlednit nastaveni odporu turba . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Schreek Odesláno 30. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 30. leden 2008 Xalfa: Už jsem psal, že o zvuk mi nejde. Jde mi hlavně o to, že to dýl vydrží a i líp to vypadá. Problém je v tom, že mi neni jasnej rozdíl v konstrukci výfuku pro benzín a pro turbodiesel. Z venku je ta plechařina přibližně stejná, rozdíl bude asi právě vevnitř. Ted jde o to po čem jít, na co si dát pozor Sportovní výfuk pro diesel sem nikde neviděl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 30. leden 2008 Sdílet Odesláno 30. leden 2008 turbo potrebuje akorat teplotni spad. protitlak potrebuje jen motor a tvori ho prave ta turbina. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.