Sign in to follow this  
Followers 0
Schreek

HDi vs. sportovní výfuk

84 posts in this topic

Po posledním pohledu na spodek auta jsem zjistil, že zadní tlumič výfuku je v konečném stádiu koroze a přímo si řiká o výměnu. :bojim

Uvažuji o koupi nějakého ze sportovních výfuků. Přijdou mi kvalitnější, řekl bych, že mají lepší antikorozní úpravu a taky lépe vypadají. Problém je v tom, že jde o motor 2.0 HDi a většina sportovních výfuků je projektována pro benzínové motory. A to je právě to o co mi jde, nemůžu instalací takového výfuku na HDíčko motoru nějak uškodit, nebude to působit problémy, zvyšovat spotřebu nebo tak něco? Máte s tím někdo nějakou zkušenost? :myslim

Děkuju za Vaše postřehy a názory :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

MatrixChose: Měnil si ho za normální nebo nějakej lepší?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: MatrixChose

Tak uplne jedno to urcite neni, musi mit "protitlak" nebo jak to nazvat kvuli turbu.

To je sice možný, nebo asi určitý když to říkáš, ale na druhou stranu znám x lidí co mají na TDíčku nebo podobných vehiklech univerzál za 1500,- a nestěžují si.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak to muzou mit, ale je to na neco zpocitany a kdyz uberes nebo pridas tak uz to tak proste nemuze jet. To je to same, jako kdyby jsi si vyfuk pricpal a nebo ti urezl. Pak to rve a nejede, to snad vis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na chatě mi upad zad.tlumič--hodil sem ho do kufru---a cestou zpátky sem nepozoroval nějaký zvýšený hluk v kabině.Já vím,je to divné----možná by stačila jenom trubka,místo tlumiče :roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak je pravda, ze u tohohle auta to neni ani zdaleka tak znat jako u jinych. Jezdil jsem s tim asi tyden a uplne jsem si na to zvykl. Jen to jelo min. A rozdilu jsem si vsiml az kdyz jsem s novym nastartoval. Menil jsem stredni a zadni cast...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: ozzy1956

Na chatě mi upad zad.tlumič--hodil sem ho do kufru---a cestou zpátky sem nepozoroval nějaký zvýšený hluk v kabině.Já vím,je to divné----možná by stačila jenom trubka,místo tlumiče :roker

Já tak dojel bez zadního dílu ze Slovenska 300km a bez problémů, jen to hůř jelo a víc žralo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale tak jet se da s cimkoli, i s prolitlym tesnenim pod hlavou nebo prasklym chladicem oleje. Ale vzdycky to ma na neco vliv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Martin.405: Neberu Ti to, ale zajímá mě, jestli to má nějaký opodstatnění? Chápu, že asi neexistuje rozumnej důvod proč ho tam dát, ale existuje nějakej důvod proč ho tam nedat? P.S.: O zvuk mi nejde

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: MatrixChose

Tak uplne jedno to urcite neni, musi mit "protitlak" nebo jak to nazvat kvuli turbu.

protitlak ? a kvuli cemu proboha, turbodiesel ti pojede nejlip kdyz bude mit co nejpruchodnejsi vyfuk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podle mě to u naftáka nebude hrat takovou roli, spíš naopak, podle zkušeností s jednou 205tkou která měla misto tlumiču jen širokou trubku od předu až do zadu tak to jelo lip kvuly proudění plynu z turba, u 206 2.0 HDI se orpavdu nezmění moc zvuk při demontáži zadního tlumiče, jen je trochu hlubší. Podle mě když by jsi vyhodil i přední filtr těch hrubých častic nebo co to je vepředu za výmysl a dal náký pěkný výfuk pro dieslové motory, tak by se mělo akorat zlepšit proudění vzduchu a tim lepší růst otáček, protože právě zmizí ten zpětný efekt kterej omezuje trocu už tak slabý turbo. Tohle je muj názor, třeba se pletu třeba ne :aut

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: rimmer

Původně zaslal: MatrixChose

Tak uplne jedno to urcite neni, musi mit "protitlak" nebo jak to nazvat kvuli turbu.

protitlak ? a kvuli cemu proboha, turbodiesel ti pojede nejlip kdyz bude mit co nejpruchodnejsi vyfuk

Prosim? Tak proc si tam tuneri nedaj jenom trubku, to by pak jelo jak raketa. Turbo musi mit na vyvodu proste nejaky "odpor"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo turbo motory plati ze cim kratsi draha splodin tim lepsi , ale musi se zohlednit nastaveni odporu turba .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Xalfa: Už jsem psal, že o zvuk mi nejde. Jde mi hlavně o to, že to dýl vydrží a i líp to vypadá. Problém je v tom, že mi neni jasnej rozdíl v konstrukci výfuku pro benzín a pro turbodiesel. Z venku je ta plechařina přibližně stejná, rozdíl bude asi právě vevnitř. Ted jde o to po čem jít, na co si dát pozor :myslim Sportovní výfuk pro diesel sem nikde neviděl :nevim

Share this post


Link to post
Share on other sites

turbo potrebuje akorat teplotni spad. protitlak potrebuje jen motor a tvori ho prave ta turbina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.