Sign in to follow this  
Followers 0
purkmistr

BLBOST NA ELEKTROINSTALACI A JAK DOKÁŽE POTRÁPIT

5 posts in this topic

Tak sem se včera vydal do Prahy (musel sem na Indickou ambasádu). Rano cca v 5 sednu do auta jako první na mě rádio hlásí vložte kód a byly vymazamé paměti, potom nastartuji a rup žárovka ve světle osram + 50% svítivosti 270,- cca 2 měsíce. Říkám si to bude ale pěkný den a měl sem pravdu. Vyměnil sem žárovku, vyjedu a z motoru takové jako pískání jako od turba když zabírá, zastavím ale v motoru nic a vše ok, tak sem vyjel i se zvukovými doprovody rádoby turba) Po cestě, vždy když sem přepínal světla potkávací na dálkové auto vždy škublo a motor se začal dusit, vždy ale cca 2s. Cesta do Prahy uběhla celkem pěkne (až na to parkování!!!!!! :grr ) Ale co se mě nestalo, přicházím od ambasády, sednu do auta a zase rádio chce kód a tentokrát se vymazal i teploměr s hodinami. Říkám si asi blbej dotek, takže nastavím hodiny, zadám kód na rádio a ejhle "špatný kód! a rádio sem si zakódoval :grr Ale aspoň v poho nastartuju a vyjedu směr Prostějov. U národního divadla zrovna na křižovatce auto škyt, škyt a zdechlo a s ním lautr všecko - palubka, blinkry,motor, světla,... takže sem nemohl dát ani výstražné blinkry. Vtom mě osvítil asi duch svatý, vylezu z auta a hned po baterce, zdálo se být vše ok až sem si všiml že + kontakt (ten bakelitový šroubovací) pokud na něj chytnu zaprská a rozsvítí se světla :D Takže pohýbal sem s kontakty hned do auta, nastartovat a pryč od té 200m kolony co jsem způsobil :bojim Na parkovišti sem si to dočasně opravil a zjistil sem, že už tam nemám ten turbo efekt, při ppřepínáńí světel motor ok a všechny závady se tím odstranily, jen to rádio bylo zakódované ale to sem za hoďku vložil správný kód a vše běhá jak má. Teď se chystám na výměnu té spony a doufám že už bude klid :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ono volný kontakt na baterce dovede potrápit,vlastní zkušenost před 6ti lety

Share this post


Link to post
Share on other sites

klasika, spatny kontakt na baterce dovede pekne zblbnout i immobilizer a centralni zamykani, :super ze jsi na to prisel tak rychle a s kolonou si nedelej hlavu, ty jsou tu porad ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

to jsi na to přišel docela rychle ,pě to trvalo podstatně dýl, taky jsem se kvůli kontaktům na baterce natrápil

už tomu budou cca 3 roky , auto si najedou zavíralo a otvíralo jak samo chtělo .....

[upravil dne 30/1/2008 raspa]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.