Sign in to follow this  
Followers 0
subin

Tak se musím pochlubit-STK

22 posts in this topic

Dneska sem byl na STK a výsledek super:

Výsledek STK

707-Motor,přev.-těsnost

Výsledek u měření emisí:

Ot.volnoběh-850 obsahCO (%)-0,053

Předepsaný max-0,50

zvýšené-2450 obsah CO (%)0,006

předepsaný max-0,30

Vše při 141000km dle tacho

Takže max. spokojenost

Share this post


Link to post
Share on other sites

gratulace já to absolvoval koncem listopadu loni

výsledky volnoběh 840 0,01

zvýšené 2240 0,01

lambda 1,001

stav 111883 km

závady A- 401 prední náprava olej

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: sarkomi

gratulace já to absolvoval koncem listopadu loni

výsledky volnoběh 840 0,01

zvýšené 2240 0,01

lambda 1,001

stav 111883 km

závady A- 401 prední náprava olej

Tak to máš volnoběh ještě lepší,docela by mě zajímalo kolik měli obsah CO jako nové auta

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak to nevím ,ale měl jsem obavy ,vzal jsem papíry a jel na STK bez nějaké přípravy

Share this post


Link to post
Share on other sites

To já taky a to sem ještě zjistil,že mi po cestě jak na potvoru praskla žárovka na brzd.světle.Tak sem si ji vyměnil před STK a to sem je kontroloval včera.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: sarkomi

tak to nevím ,ale měl jsem obavy ,vzal jsem papíry a jel na STK bez nějaké přípravy

ja na STK takhle jezdim vzdycky, o auto se staram pravidelne, takze zadnou specialni pripravu nebo servisni prohlidku pred STK nedelam a nemam duvod mit strach ze bych neprosel, vzdy to bylo v pohode a jeste me chvalili, ze je videt, ze se o auto staram :)

Jsem zvedav az pujdu pristi rok, co reknou na xenony a na folie na bocnich sklech, ale chodim v kvetnu, tak to byva pekne, takze predni okynka necham stazena a xenony snad vadit nebudou, kdyztak vymena za zarovku je mozna behem jedne minuty :)

jedina zavada, kterou mam vzdy napsanou v protokolu - klasicka: 707 motor, prev. tesnost ( kdyz ono se holt nikomu nechce do vymeny toho gufera na klice na strane spojky, takze je to z te strany trochu olejnicka :) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

myslel jsem jako konrola žárovek a pod.Kolega byl týden přede mnou a na potvoru mu odešla žárovka parkovačka a směrovka takže neprošel,;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: sarkomi

myslel jsem jako konrola žárovek a pod.Kolega byl týden přede mnou a na potvoru mu odešla žárovka parkovačka a směrovka takže neprošel,;)

tak to je smula :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

jinak me by ted docela zajimaly emise, pac na mereni jsem byl jeste se staryma svickama, ktery nepalily zrovna dobre a i technik rikal ze je trosku bohatsi smes a tak by me zajimalo jak bych dopadl ted kdyz jsem tam dal NGK a zmena se dost razantne projevila k lepsimu jak na vykonu auta, tak na spotrebe ( i kdyz spotreba ted klesla taky diky tomu, ze jsem si dodelal ten palubni pocitac a ten me trochu brzdi pri slapnuti na pedal :D )

jenze kde sehnat nekoho znamyho na emisich, kterej by je zmeril zadara, ze :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Loni na podzim - P604 r.v.77 - TK úplně v pohodě :super, s emisema to bylo už trochu horší, ale nakonec prošla :roll

Share this post


Link to post
Share on other sites

To mi připomíná situaci, když jsem byl na technické s BMW :-). Technik zpod toho vylezl a byl úplně nešťastnej, ptal se mě, co mi tam má napsat jako závadu, protože nic nenašel:D A že by jim tam přišla kontrola, kdyby v protokolu u 11 let starýho auta nic nebylo... Takže nakonec mám v protokolu napsáno jako lehkou závadu "zdvih brzdového pedálu":D

Share this post


Link to post
Share on other sites

taky jsem byl loni pochvalen se scorpiem, sice jsem byl v rosich - kdo vi, o cem mluvim (ale vse ofiko), jen emise byly tak tak, pac tam nemam katy :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Fx

To mi připomíná situaci, když jsem byl na technické s BMW :-). Technik zpod toho vylezl a byl úplně nešťastnej, ptal se mě, co mi tam má napsat jako závadu, protože nic nenašel:D A že by jim tam přišla kontrola, kdyby v protokolu u 11 let starýho auta nic nebylo... Takže nakonec mám v protokolu napsáno jako lehkou závadu "zdvih brzdového pedálu":D

tak to je mazec!!!:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Fx

To mi připomíná situaci, když jsem byl na technické s BMW :-). Technik zpod toho vylezl a byl úplně nešťastnej, ptal se mě, co mi tam má napsat jako závadu, protože nic nenašel:D A že by jim tam přišla kontrola, kdyby v protokolu u 11 let starýho auta nic nebylo... Takže nakonec mám v protokolu napsáno jako lehkou závadu "zdvih brzdového pedálu":D

Ta sama situace se stala tatikovi s jeho starou E34 540iA, kdyz ji bylo 12 let a mela najeto 218 tkm. Technik se skrabal 5 minut na hlave a pak napsal "lehka vule v rizeni" s tim, ze tam proste neco MUSI napsat :).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: subin

Dneska sem byl na STK a výsledek super:

Výsledek STK

707-Motor,přev.-těsnost

Výsledek u měření emisí:

Ot.volnoběh-850 obsahCO (%)-0,053

Předepsaný max-0,50

zvýšené-2450 obsah CO (%)0,006

předepsaný max-0,30

Vše při 141000km dle tacho

Takže max. spokojenost

Ahoj je to zajímavy,ale emise mam snad uplně stejny jako ty....Mam to dělany asi před měsícem:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak to je fakt zajímavý:DMěl sem trochu obavy protože sem auto krom žárovek nekontroloval a nakonec to dopadlo super

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: subin

Tak to je fakt zajímavý:DMěl sem trochu obavy protože sem auto krom žárovek nekontroloval a nakonec to dopadlo super

Vid???To ja jsem ho musel trošku nechat opravit,poněvadž jsem měl sjety zadní kotouče a ručka taky stavkovala.:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

no tak ja sa prave chystam každu chvilu tak som zvedavy čo si vymyslia.. trochu rozmyšlam ako to dopadne lebo najskor mi vychadzaju emisie a stk a hned po tom mesiac servis po 60000km takže tam pojdem akurat na fšetkom na doraz pred komplet výmenou lepšie by to bolo opačne ale pekne na čistučko na novo voňavo :D ale tak uvidim ked sa nebude niečo lubit tak to zopaknem po sevise :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

neví někdo co znamená když do protokolu napíšou do lehkých závad "budka" ??? :) to je jako stav karoserie (rez atd) nebo co? :)

[upravil dne 29.1.2008 Blizzard]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.