Sign in to follow this  
Followers 0
DAW11

volnoběh LPG

19 posts in this topic

zdravim poridil sem si peugeot 406 2.0L 16v r.v.1997sedan mam problem s volnoběhem při jizde na plyn docela často se mi stava že mi kolisaji volnoběžné ot. 1300-500 cca.5-10sec. a pak to chcipne na benzin tento problem neni občas je problem za jizdy ale opačny to zas drži volnoběh 3000 ot. a při prepnuti na benzin opět spadnou ale dnes se mi stalo že po delši jizde sem dojel ke křizovatce otačky opet blbly tak sem to přepnul na benzin a vylezly na 5000 ot. a chtely jit vyš tož sem radši vypnul motor ale když jedu pouze na benzin je to bez problemu mne se to jevi jako nejaky studeny spoj nebo vadny kontakt stava se totiž že ujedu 20km na LPG bez problemu muže mi nekdo poradit jestli se s tim už nekdo potkal dik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja mam zas 306 na LPG. neporadim ti, moc sa tomu nerozumiem, ale daj si to pozriet tam kde montuju plynove zariadenia. totizto prerabka na LPG neni nikdy bez nasledkov. mne zase ide plyn v pohode, nema chyby, len ked startujem na benzin, volnobeh mi zhasne..5 sekund vrci a koniec...po polhodinke jazdy na plyne prepnem opät benzin a uz drzi...ako keby bol motor studeny..nechapem. :roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale když mam studeny motor tak to drži i na LPG ale jak vypne sytič dela to na plyn paseku

Share this post


Link to post
Share on other sites

chcem sa ta opytat, ako startujes ? na plyne ci benzine. pripadne ak na benzin kolko prejdes km a prepnes na LPG ? moze sa to zariadenie nejako opotrebovat ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazdarek.

Mal som podobny problem este na Renault 19, ktory mam ako druhe auto stale v rodine. A aby sa na mna servisak nehneval, ze od kedy mam P 406 uz ho nenastevujem kazdy mesiac :D

Ale k problemu, neviem aky mas system, ale ja som tam mal nejaky holandsky, ktory bol citlivy na kvalitu plynu, ktory tankujes a casto sa v nom nicili (zanasali) membrany a jeden malinky filtrik. Po ich vymene to fungovalo ok tak pol roka a zase to iste. Uplne rovnake symptomy ako uvadzas ty. Membrany znecistovalo aj to, ze ak tam mas nejaku starsiu, alebo menej kvalitnu plynovu nadrz, tak ak vyjazdievas plyn az do konca tak ti membrany nasaju necistoty zo spodku nadrze.

Po vymene planovej nadrze za novsiu (dvoj rocnu) a nutnosti vymeny splynovacieho systemu za LOVATO, kedze na ten holandsky bolo tazko zohnat diely sa problem vylepsil na 95 %. Ale na tom renckovi mam najazdenych 450 tis. km, takze uz to nikdy nebude ono. Volnobeh je skoro rovnako stály ako na benzine, ale rozdiel tam vidiet a hlavne uz neskapina.

Snad som trocha pomohol.

At jezdi:super

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: krony

chcem sa ta opytat, ako startujes ? na plyne ci benzine. pripadne ak na benzin kolko prejdes km a prepnes na LPG ? moze sa to zariadenie nejako opotrebovat ?

urcite vse ma svoji životnost i pitomy vypinac ja startuju na benzin a automat mi to prepne na plyn po presahnuti 3000ot. dneska se jdu obednat do servisu tak sem zvedav počitam že mužu mit vadny i krokovy motorek

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja mam Lovtec, splynovač AGS 01. je robeny v prievidzi, (luboš gontko)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nevim presne co to je za vyrobce. v plynu se nevyznam je tam stejna nadoba pravdepodobne na vyrovnani tlaku jakou ma kolega ve favoritu pak z toho vede jedna hadice pres nejaky elektroventil a pak tam je rozdvojka hadice pred kterou je nejaka ručni regulace šroubek z velkou hlavou s pružinkou zitra se muzu podivat jestli tam neni nejaky vyrobce uveden . plyn ma vlastni ridici jednotku??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cau, ja mam 2 auta na LPG :

- jedno je stara Sierra 2.0i DOHC (88kW), tam mam system BRC Just - klasickej podtlakovej system + naka ta jednoducha elektronika, s timhle autem nejsou absolutne zadny problemy, jezdi na beznin, plyn, drzi volnobeh na oboji stejne, je to jedno, dokonce lze na LPG i startovat a to za jakyhokoli pocasi a teploty, akorat je trochu znat rozdil ve vykonu ...

- druhy auto mam 405 2.0SRI (89kW) - tam sem si nechal dat novej system Magic 2, je to sekvencni vstrikovani plynu, dokonce mam vstriky JET - coz jsou samostatny vstriky, ktery jsou jako zavrtany primo do jednotlivjech privodu do valcu15 ... - tohle auto uz neni vono, jednak umi startovat jenom na benzin, dal sem mel problemy na nizkejch otackach, volnobeh sice drzel dobre, ale proste na malo plynu - takovej ten prechod mezi volnobehem a trochu pridanym plynem byl problematickej - takovy cuknuti ... zlepsilo se to, kdyz sem dal novy svicky - preci jen plyn ma vyssi zapalnou teplotu, takze potrebuje i lepsi jiskru ... Ted uz to je dobry.

ale celkove LPG sierra je bez problemu, zelezny auto, Peugeot mi pride precitlivelej, ale nemusi to bejt typem, ale treba jenom kusem ...

hribe ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak právě proto už nechci lpg ani vidět.měl jsem asi 7 aut od svých 18-ti let a všechny na lpg.a pořád nějaké problémy.i když malé,tak už mně za ta léta došla trpělivost.takové věci jako kolísání volnoběhu a záhadné ucpávání benzínových vstřikovačů-to bylo pořád.teď jsem měl půl roku dieslovou 309 a nemůžu si ji vynachválit.teď už pomalu hledám nějakou pěknou 406 a jdu zase do diesla...... :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

ten muj lpg system se menuje nejak AUTRONIC nejak tak ,je to s automatem na prepnuti ze pri dosazeni 3000ot. se prepne na plyn nebo to jde vyrusit a startuje a jezdi pouze na benzin ale každy start je vždy na benzin start na plyn neni ve volbe ,ovladani je jednim dotekovym spinačem

[upravil dne 31.1.2008 DAW11]

Share this post


Link to post
Share on other sites

U vyšších otáček volnoběhu zkuste udělat restart ŘJ podle mýho návodu :

mě to vždy funguje.:potlesk:potlesk:potlesk

Share this post


Link to post
Share on other sites

už mam asi vyhrano:roker našel a vytahnul sem celou řidici jednotku plynu sou to dve krabicky kazda zvlast, konektory jak u pocitace na zakladni desce jedna byla ok a ta drura mela zaoxidovany integrak a jeste par dalsich sousastek použil sem na to sprej WD a vycistil vatovyma tycinkama vysusil fenem WD sice neni pri nizkych napetich vodive ale pro jistotu,startnul ujel cca 40km a bezproblemu zatim jede ted sem s tim skoncil tak sem zvedav co rano

Share this post


Link to post
Share on other sites
:potlesk . ale nechapem preco mne zhasina plyn, jeden chlap mi povedal ze to je v riadiacej jednotke. bude ju treba vymenit. bojim sa jedneho, ze mi dakedy nepojde plyn a benzin nenastartujem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: krony

:potlesk . ale nechapem preco mne zhasina plyn, jeden chlap mi povedal ze to je v riadiacej jednotke. bude ju treba vymenit. bojim sa jedneho, ze mi dakedy nepojde plyn a benzin nenastartujem.

skus taky vytahnout ridici jednotku a podivatse v jakem je stavu muze byt tak jaj ta moje zelena jak žaba

Share this post


Link to post
Share on other sites

no tož to chcipani po kolisani otaček na plyn je definitivne odstraneno ale jeden problem zustal a to bezduvodne zvyšeni otaček volnoběhu při LPG pravdepodobne to bude mit neco spolecneho s pretlakovou nadobou bo se mi to znovu projevilo dnes když sem dobral plnou nadrž. tak sem zvedav jestli se ty otačky zlepši az budu mit meně plynu nebo je to jen nahoda a zavada je jinde:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.