rosta205 Odesláno 28. leden 2008 Sdílet Odesláno 28. leden 2008 Kluci zdravíčko,mám velkej problém. Peugeot mi přestal zřejmě dobíjet,po nastartování se rozsvítí kontrolka dobíjení a tak za půl hodiny jízdy autu dojde šťáva a přestane všechno svítit a nakonec i motor zdechne. Po každém nabití baterky se toto opakuje,vidím teda příčinu v alternátoru,pokud nedochází někde ke zkratu. Jak to vidíte vy? A taky už bych se možná žačal shánět po alternátoru,ovšem na vrakovišti u nás mi řekly 1500 Kč,což se mi zdá moc. díky za rady a info vítáno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.405 Odesláno 28. leden 2008 Sdílet Odesláno 28. leden 2008 sežeň si nějakýho elektrikáře kterej ti ho opraví, buď máš špatnej regulátor (i když to spíš ne) nebo máš špatnej diodovej můstek - za pár stovek ti ho vymění, nech si zrovna i vyměnit ložiska a budeš mít za menší peníze alternátor po generálce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatrixChose Odesláno 28. leden 2008 Sdílet Odesláno 28. leden 2008 A nech si patentovat auto - P 208 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majar Odesláno 28. leden 2008 Sdílet Odesláno 28. leden 2008 Zajímavý typ auta!:D:mrk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 28. leden 2008 Sdílet Odesláno 28. leden 2008 Tipuji na regulátor napětí, který je na alternátoru. Ted jsme jej měnili u rodičů 205 1.8D. Bohužel, odešel i diodový můstek. Je více druhů toho regulátoru napětí. Nejlepší je jej vymontovat a vzít sebou. Je na dvou šroubech (8) ale u nového jsou přiloženy dva šroubky na křížový šroubovák. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rosta205 Odesláno 28. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 28. leden 2008 jsem se přepsal s tím 208,z toho naděláte,hned zítra na to mrknu,musí to pryč z garáže,zavazí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 28. leden 2008 Sdílet Odesláno 28. leden 2008 Altík ti nechám za litr, jestli chceš... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 28. leden 2008 Sdílet Odesláno 28. leden 2008 Můžou to bejt jen uhlíky v loji, někde se dají sehnat samostatně bez regulátoru, ale jeho výměnou nic nezkazíš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 30. leden 2008 Sdílet Odesláno 30. leden 2008 Tady je několik fotek regulátoru napětí. Umístněn je na alternátoru: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 30. leden 2008 Sdílet Odesláno 30. leden 2008 Odmontovaní (původní). Pohled ,,zevnitř" : Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 30. leden 2008 Sdílet Odesláno 30. leden 2008 A z ,,venku": Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rosta205 Odesláno 2. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 2. únor 2008 díky moc kluci,ale půjde z domu. Už nebude potřeba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 2. únor 2008 Sdílet Odesláno 2. únor 2008 Původně zaslal: OK406 Tipuji na regulátor napětí, který je na alternátoru. Ted jsme jej měnili u rodičů 205 1.8D. Bohužel, odešel i diodový můstek. Je více druhů toho regulátoru napětí. Nejlepší je jej vymontovat a vzít sebou. Je na dvou šroubech (8) ale u nového jsou přiloženy dva šroubky na křížový šroubovák. Nakonec byl špatný i diodový můstek. Vše opraveno a už lítá jako srnka:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.