aaischa Odesláno 28. leden 2008 Sdílet Odesláno 28. leden 2008 Ahoj, nějak nechápu proč se vlastne delaj rozvodovy remeny a řetězy a neni tam nějakej převod mezi pumpou, vačkou, čerpadlem, klikou a tak nějakej převod napevno, ušetřilo by se nezkonalý množství motorů a starostí .. ? je mi jasny ze opodstatneni to mit bude jinak by se to tak nedělalo ale jaký.. ? [upravil dne 28.1.2008 aaischa] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Demo Odesláno 28. leden 2008 Sdílet Odesláno 28. leden 2008 co tim myslis? nejak mi to unika Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 28. leden 2008 Sdílet Odesláno 28. leden 2008 neměla to Siera 2,3 d napevno?? kolo na kolo:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaischa Odesláno 28. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 28. leden 2008 Původně zaslal: sarkomi neměla to Siera 2,3 d napevno?? kolo na kolo:myslim tak tak proc to neni kolo na kolo převod bez udrzby pripadne jednou za čas kdyz by se kolečka zacaly vybehavat ale to je jednou z azivot vzhldem k zivotnosti prevodovky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 28. leden 2008 Sdílet Odesláno 28. leden 2008 proč ?? to by se pak vynechal servis opravy adt:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Demo Odesláno 28. leden 2008 Sdílet Odesláno 28. leden 2008 Henry Ford rekl - "Vyrabim auta, abych prodaval nahradni dily" A ta Sirka 2.3 D ma rozvody ozubenymi koly - aspon myslim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nikto11 Odesláno 28. leden 2008 Sdílet Odesláno 28. leden 2008 :roker:roker jj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaischa Odesláno 28. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 28. leden 2008 ok takže zatim to vypadá že to tam je páč to tam je ale když to de bezúdržbovějc tak mi to připadá trochu víc praštěný :( škohda haldy motorů , peněz atd.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 28. leden 2008 Sdílet Odesláno 28. leden 2008 Svoje opodstatnění to má- když se ti trhne řemen, potká se motor. Vyměníš pár ventilů, možná i nějakej píst a hotovka za cca 25.000,- (třeba). Když to bude všechno napevno, něco se v motoru podělá (třeba přidře klika) a odnese to komplet celej motor (páč se to ihned přenese všude, že). No a celej takovej motor určitě nebude na vrakáči za třebas 10000,- jako se dá sehnat v dnešní době... Proto jsou třeba na letadlech torzní hřídele, aby se v případě např. přidření generátoru "střihnul" jen hřídel a neodnesl to zbytek motoru (volná turbína, kompresor atd.) [upravil dne 28/1/2008 Dundee] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_k Odesláno 28. leden 2008 Sdílet Odesláno 28. leden 2008 Původně zaslal: Demo Henry Ford rekl - "Vyrabim auta, abych prodaval nahradni dily" A ta Sirka 2.3 D ma rozvody ozubenymi koly - aspon myslim. To je možný, ale ta 2.3D byla od peugeotu. Měli jsme ji doma a při generálce motoru nám servisák říkal že tam je řetěz na rozvodech. [upravil dne 28/1/08 Dave_k] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 28. leden 2008 Sdílet Odesláno 28. leden 2008 vím že řetěz měla 3litr ale v práci ji měl jeden 2,3 d a říkal že je to kolama Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Demo Odesláno 28. leden 2008 Sdílet Odesláno 28. leden 2008 Nepochazely ty dieslovy motory ve Fordu Scorpio ( 2.5D a 2.5 TD) taky z fracouzske provenience? Ty ropaky, co jsou v Scorpiu II 95-98 jsou talossky a ty stoji za hovno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pata Odesláno 28. leden 2008 Sdílet Odesláno 28. leden 2008 je to taky kvuli lepsi akceleraci, mene rotujici hmoty znamena vetsi kroutici moment (doufam, ze nerikam blbosti)... u motorek se taky dlouho pouzivaly ozubene kola a je pravda, ze ty motory jsou nesmrtelne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaischa Odesláno 28. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 28. leden 2008 Původně zaslal: Pata je to taky kvuli lepsi akceleraci, mene rotujici hmoty znamena vetsi kroutici moment (doufam, ze nerikam blbosti)... u motorek se taky dlouho pouzivaly ozubene kola a je pravda, ze ty motory jsou nesmrtelne... tak akcelerace u mašiny a nějakýho starýho atmosférickýho nafťáku to je směšný porovnávat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pata Odesláno 28. leden 2008 Sdílet Odesláno 28. leden 2008 Původně zaslal: aaischa Původně zaslal: Pata je to taky kvuli lepsi akceleraci, mene rotujici hmoty znamena vetsi kroutici moment (doufam, ze nerikam blbosti)... u motorek se taky dlouho pouzivaly ozubene kola a je pravda, ze ty motory jsou nesmrtelne... tak akcelerace u mašiny a nějakýho starýho atmosférickýho nafťáku to je směšný porovnávat ale dneska uz se zadne jednoduche atmosfericke naftaky nedelaji Kola by musela byt v oleji, vetsi blok, vetsi napln, pro kazdy motor jine kola atd ... vetsi vaha na napravu.. jsou to drobnosti, ktere se ve finale nascitaji... Era nesmrtelnych aut uz je davno pryc Jak rikal pan Ford Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaischa Odesláno 28. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 28. leden 2008 Původně zaslal: Pata Původně zaslal: aaischa Původně zaslal: Pata je to taky kvuli lepsi akceleraci, mene rotujici hmoty znamena vetsi kroutici moment (doufam, ze nerikam blbosti)... u motorek se taky dlouho pouzivaly ozubene kola a je pravda, ze ty motory jsou nesmrtelne... tak akcelerace u mašiny a nějakýho starýho atmosférickýho nafťáku to je směšný porovnávat ale dneska uz se zadne jednoduche atmosfericke naftaky nedelaji Kola by musela byt v oleji, vetsi blok, vetsi napln, pro kazdy motor jine kola atd ... vetsi vaha na napravu.. jsou to drobnosti, ktere se ve finale nascitaji... Era nesmrtelnych aut uz je davno pryc Jak rikal pan Ford to mě celkem štve, hlavně mě dostává daň z emisí, jestli zavedou takovejhle krám tak už fakt nevim ale to je trošku mimo ikdyž v pokecu to snad nevadí ¨jinak v dusledku je to takhle asi jednodussi, ale zas celkově rozvoďák je jeden z takovejch "strašáků" pro motor aspoň z mýho pohledu věčina věcí se dá nějakzkontrolovat nebo tak ale tady .. [upravil dne 28.1.2008 aaischa] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pata Odesláno 28. leden 2008 Sdílet Odesláno 28. leden 2008 aaischa: neboj, taky bych rad motorku bez rozvodaku, Vcko, Vtec, strikacku, kardan, elektronicky stavitelne plexi a sedatko Hold dneska musis udelat kompromis a dobre si promyslet, co chces Btw remen jako takovy je docela smesna castka v porovnani s treba gumama, brzdama atd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hugo Boss Odesláno 28. leden 2008 Sdílet Odesláno 28. leden 2008 Původně zaslal: Pata Původně zaslal: aaischa Původně zaslal: Pata je to taky kvuli lepsi akceleraci, mene rotujici hmoty znamena vetsi kroutici moment (doufam, ze nerikam blbosti)... u motorek se taky dlouho pouzivaly ozubene kola a je pravda, ze ty motory jsou nesmrtelne... tak akcelerace u mašiny a nějakýho starýho atmosférickýho nafťáku to je směšný porovnávat ale dneska uz se zadne jednoduche atmosfericke naftaky nedelaji Kola by musela byt v oleji, vetsi blok, vetsi napln, pro kazdy motor jine kola atd ... vetsi vaha na napravu.. jsou to drobnosti, ktere se ve finale nascitaji... Era nesmrtelnych aut uz je davno pryc Jak rikal pan Ford no a co motory comon rail? ty mají taky rozvod ozubenými koly , jinak třeba motory HTp mají rozvody řetězem... ale žádný nesmrtelníci to nejsou :aut at je to rozvod řemenem, kolama nebo řetězem, pořád to je nějaký mechanismus který se vždy může rozbít, tak v tom nehledej vědu a každých 90tis. si vzpoměn na řemen a kladku a vyměn si jí :super stejně jako student, když si ted uděláš rozvody, dokonce života tvé 205ky už ho měnit nebudeš, protože bud tě zklame něco jiného nebo to už prodáš jako veterána, jelikož nepočítám s tím že najedeš 90tis jen tak za pár měsícůco to auto budeš vlastnit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 28. leden 2008 Sdílet Odesláno 28. leden 2008 Hlavně je to vyvíjeno pro určitou životnost. Vše ostatní je nadstandart.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kurt Odesláno 28. leden 2008 Sdílet Odesláno 28. leden 2008 nadstandard Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.