Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

405 žere olej


Martin.405

Recommended Posts

hojte

v poslední době sem si všiml že mě při zahřátým motoru de z vejfuku trochu namodralej kouř, mezi výměnama musím +- litr dolívat. tak sem se chtěl optat co je pravděpodobnější, jestli to žere přes kroužky nebo spíš přes gufera na ventilech. kroužky bych asi neřešil, motor má už něco za sebou, ale jak složitý je vyměnit gufera na ventilech? musí dolů hlava? potažmo když bych to sám nezvládl, kolik to asi stojí v servisu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ta vymena gufera je jasna jen bych k tomu pridal ze pokud uz ten motor ma dost nalitane a davas tam treba plnou syntetiku, muze ti ji zbytecne brat, je lepsi prejit na polosyntetiku nebo oleje s dotesnujicimi aditivy. Vice kdyztak mailem eb@inweb.cz

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já sem si právě taky myslel že je to guferama.. nemáte někdo tušení co by taková výměna mohla stát v nějakým servisu? samotný gufera stojej pár kaček, a co práce?

olej dávám m8ads3 minerál, předchozí majitel dával taky minerál takže sem to neřešil, a tenhle mám za dáčo :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Martin.405

spíš mě vadí ten modrej kouř, fáčko mi žralo oleje víc ale modře nekouřilo.. jinak teda 2 litry docela mazec cena.. akorát mám trochu strach abych prošel emisema

No je to vlastně ta samá práce, jako při výměně rozvodů, plus demontáž vačky, manipulace s klikovkou, vyjmutí hrníčků, ventilových pružin, starých guferek, montáž nových a všechno zpět....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no M8ASD3 to je nejaky paramo ne? to se lije tusim i do Avie, to se nediv ze ti to kouri jak svina, to je olej malem do fritaku ;o) Ne, neni to jen ten olej samozrjeme, ale neni to zadnej zazrak. Kvalitnejsi oleje maji mensi kourivost, spali se.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Martin.405

já sem si právě taky myslel že je to guferama.. nemáte někdo tušení co by taková výměna mohla stát v nějakým servisu? samotný gufera stojej pár kaček, a co práce?

olej dávám m8ads3 minerál, předchozí majitel dával taky minerál takže sem to neřešil, a tenhle mám za dáčo :)

Ahoj :)

me moje 405 taky basti cca litr/1000km a pri dotazu v servisu (jsou na nej zde odkazy) kolik by stala vymena gufer, mi bylo receno, ze to je narocne na cas (dily jsou relativne levne) ale musi dolu hlava a to pry zabere hodne casu...takze cena odhadem 6000~7000,- tak vaham...

:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Hanys55

já dolívám litr oleje když projedu celou nádrž, furt má málo, ale zato vypoustím při výměně osm litrů :myslim

teď to zrovna neřeším ale na jaře jto jde hezky do servisu a ť mi zjistí co stím :D

Počkat, to jako vážně s těma 8l? A k čemu je tam měrka?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před časem už to tady řešil, že mu to na měrce pořád ukazuje málo ale ve finále z toho vypustí dvakrát tolik ;)

co ten přechod z minerálu na polosyntetiku kluci? můžu to tam hrknout jen tak z fleku a po chvíli ho vyměnit, nebo ho po trochách přilívat do toho minerálu? nebo jak se to dělá takovej přechod? nerad bych to zadřel skrzevá nějakej ucpanej kanálek :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...