Martin.405 Odesláno 28. leden 2008 Sdílet Odesláno 28. leden 2008 hojte v poslední době sem si všiml že mě při zahřátým motoru de z vejfuku trochu namodralej kouř, mezi výměnama musím +- litr dolívat. tak sem se chtěl optat co je pravděpodobnější, jestli to žere přes kroužky nebo spíš přes gufera na ventilech. kroužky bych asi neřešil, motor má už něco za sebou, ale jak složitý je vyměnit gufera na ventilech? musí dolů hlava? potažmo když bych to sám nezvládl, kolik to asi stojí v servisu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaris Odesláno 28. leden 2008 Sdílet Odesláno 28. leden 2008 Ahoj , nevim jak se zjisti jestli to žere přez kroužky ale mě to chlastalo u 405tky přez gufera. Začal bych u výměny gufer. Podle mě nejlevnější varianta. [upravil dne 28/1/08 Jaris] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 28. leden 2008 Sdílet Odesláno 28. leden 2008 Souhlas. A hlava dolů nemusí když seženeš mechoša co to umí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaris Odesláno 28. leden 2008 Sdílet Odesláno 28. leden 2008 Původně zaslal: Fusion Souhlas. A hlava dolů nemusí když seženeš mechoša co to umí. Přesně tak, hlavu mě nesundaval. Ty staré gufera jsem měl jak kámen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 28. leden 2008 Sdílet Odesláno 28. leden 2008 Někde tady na clubu:myslim byl i popis, jak vyměnit gufera bez demontáže hlavy, ale mě se ho nedaří najít:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eriq Odesláno 28. leden 2008 Sdílet Odesláno 28. leden 2008 Ta vymena gufera je jasna jen bych k tomu pridal ze pokud uz ten motor ma dost nalitane a davas tam treba plnou syntetiku, muze ti ji zbytecne brat, je lepsi prejit na polosyntetiku nebo oleje s dotesnujicimi aditivy. Vice kdyztak mailem eb@inweb.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.405 Odesláno 28. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 28. leden 2008 já sem si právě taky myslel že je to guferama.. nemáte někdo tušení co by taková výměna mohla stát v nějakým servisu? samotný gufera stojej pár kaček, a co práce? olej dávám m8ads3 minerál, předchozí majitel dával taky minerál takže sem to neřešil, a tenhle mám za dáčo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 28. leden 2008 Sdílet Odesláno 28. leden 2008 Co jsem tak zaslechl, tak práce za gufera bez sundání hlavy kolem dvou litrů (bez záruky) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan 406 1.8i Odesláno 28. leden 2008 Sdílet Odesláno 28. leden 2008 ten litr minerálu mezi výměnyma oleje bych vůbec neřešil,těch 70Kč je prkotina a za druhé já si myslím ,že spotřeba oleje při cca 10000km 1 litr je v normě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.405 Odesláno 28. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 28. leden 2008 spíš mě vadí ten modrej kouř, fáčko mi žralo oleje víc ale modře nekouřilo.. jinak teda 2 litry docela mazec cena.. akorát mám trochu strach abych prošel emisema Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 29. leden 2008 Sdílet Odesláno 29. leden 2008 Původně zaslal: Martin.405 spíš mě vadí ten modrej kouř, fáčko mi žralo oleje víc ale modře nekouřilo.. jinak teda 2 litry docela mazec cena.. akorát mám trochu strach abych prošel emisema No je to vlastně ta samá práce, jako při výměně rozvodů, plus demontáž vačky, manipulace s klikovkou, vyjmutí hrníčků, ventilových pružin, starých guferek, montáž nových a všechno zpět.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eriq Odesláno 29. leden 2008 Sdílet Odesláno 29. leden 2008 no M8ASD3 to je nejaky paramo ne? to se lije tusim i do Avie, to se nediv ze ti to kouri jak svina, to je olej malem do fritaku ;o) Ne, neni to jen ten olej samozrjeme, ale neni to zadnej zazrak. Kvalitnejsi oleje maji mensi kourivost, spali se. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
iok Odesláno 29. leden 2008 Sdílet Odesláno 29. leden 2008 Původně zaslal: Martin.405 já sem si právě taky myslel že je to guferama.. nemáte někdo tušení co by taková výměna mohla stát v nějakým servisu? samotný gufera stojej pár kaček, a co práce? olej dávám m8ads3 minerál, předchozí majitel dával taky minerál takže sem to neřešil, a tenhle mám za dáčo Ahoj me moje 405 taky basti cca litr/1000km a pri dotazu v servisu (jsou na nej zde odkazy) kolik by stala vymena gufer, mi bylo receno, ze to je narocne na cas (dily jsou relativne levne) ale musi dolu hlava a to pry zabere hodne casu...takze cena odhadem 6000~7000,- tak vaham... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.405 Odesláno 29. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 29. leden 2008 m8ads3 lejou do turbodieslů v autobusech.. no možná bych mohl změnit :/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eriq Odesláno 29. leden 2008 Sdílet Odesláno 29. leden 2008 Dej tam aspon polosyntetiku 10W40 .... kdyztak mi pisni do mailu, najdu ti v mazacich planech neco vhodnyho kdybys mel zajem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.405 Odesláno 29. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 29. leden 2008 v práci máme mobil 10w40, ten by mohl jít.. a jak je to s přechodem z minerálu na polosyntetiku? první výměnu zkrátit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.405 Odesláno 30. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 30. leden 2008 tak sem se spletl, je to M8ADS3, údajně jeden z nejlepších minerálů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanys55 Odesláno 30. leden 2008 Sdílet Odesláno 30. leden 2008 já dolívám litr oleje když projedu celou nádrž, furt má málo, ale zato vypoustím při výměně osm litrů teď to zrovna neřeším ale na jaře jto jde hezky do servisu a ť mi zjistí co stím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 30. leden 2008 Sdílet Odesláno 30. leden 2008 Původně zaslal: Hanys55 já dolívám litr oleje když projedu celou nádrž, furt má málo, ale zato vypoustím při výměně osm litrů teď to zrovna neřeším ale na jaře jto jde hezky do servisu a ť mi zjistí co stím Počkat, to jako vážně s těma 8l? A k čemu je tam měrka? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.405 Odesláno 30. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 30. leden 2008 před časem už to tady řešil, že mu to na měrce pořád ukazuje málo ale ve finále z toho vypustí dvakrát tolik co ten přechod z minerálu na polosyntetiku kluci? můžu to tam hrknout jen tak z fleku a po chvíli ho vyměnit, nebo ho po trochách přilívat do toho minerálu? nebo jak se to dělá takovej přechod? nerad bych to zadřel skrzevá nějakej ucpanej kanálek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.